89. Bölüm : Beni içeriye davet etmeyecek misin Ela?

1.2K 110 8
                                    

"Ela bunu yapmak istediğine emin misin?"


Ela elindeki telefona bakıp düşünürken Tolga'nın bu sorusu yaşadığı tereddüde bir son vermişti. Evet emindi. Birazdan Buğra'yı arayıp onunla konuşacak ve kendisine biraz zaman vermesini isteyecekti. Kabul eder mi bilmiyordu ama denemek zorundaydı. Şu an ki kafasıyla İzmir'e onların yanına dönerse tahammül açısından çok da sağlam olamayacaktı çünkü. Önce kendisini bu duruma hazırlamalı ve Tolga ile görüşemeyecekleri günlerin acısını çıkarmalıydı.


Tolga bir cevap vermesini beklerken Ela'nın "Eminim... Bu tek kullanımlık hat değil mi? Bizlerden birinin numarası değil" demesiyle gerekli önlemi aldığını ve rahatlıkla arayabileceğini söyledi. Ne hallere düşmüşlerdi inanılır gibi değil. Ela telefona Buğra'nın numarasını girerken Tolga da yalnız konuşması için Rüya'nın yanında olacağını söyleyip odadan çıktı. Onun ardından Ela da arama tuşuna basmış ve telefonun Buğra tarafından açılmasını beklemeye başlamıştı. Sesini duyacak olmak şimdiden gerilmesine neden oluyordu. Bağırıp çağırıp yine tehditler savurursa ve Ela daha derdini bile anlatamadan telefonu kapatmak zorunda kalırsa ne yapardı bilmiyordu. Telefonun başında dudağını kemirerek beklerken nihayet Buğra'nın sesi duyulmuştu. O da ekranda isim çıkmayınca haliyle arayanın Ela olduğunu anlayamamıştı.


"Kimsin?"

"Buğra benim"

"Ela!"

"Biraz konuşabilir miyiz? Müsaitsin değil mi?"

"Senin için her zaman müsaidim sorman hata. Neredesiniz? Seni ve Rüya'yı çok merak ediyorum"

"Merak etme ikimiz de iyiyiz"

"O adamın yanındasınız değil mi?"

"Buğra lütfen başlama yine!"

"Bana Buğra lütfen falan deme o adamın yanında mısınız onu söyle"

"Hayır değilim. Kızımla baş başayım ve sakin bir ortamda kafamı dinlemeye çalışıyorum"

"Eğer bana yalan söylüyorsan..."

"Ben çok düşündüm ve geri dönmeye karar verdim Buğra"

"Ne... Ne zaman?"

"Yakında ama geldiğimde teyzemin yanında kalmak istiyorum. İçini rahatlatacaksa söyleyeyim Tolga'yı da görmeyeceğim ama bana biraz izin vermeni istiyorum"

"Ne izni bu?"

"Birkaç hafta daha bana zaman tanı"

"Birkaç hafta mı? Ela bana bunu yapma"

"Bir şey yapmıyorum. Bak fazla stresliyim ve bu Rüya'yı çok etkiliyor. Bırak bir süre kızımla tüm sorunlardan uzakta yaşayıp kendimi toparlayayım"

"Neden yanında olamıyorum?"

"Çünkü senin yanındayken kendimi rahat hissetmiyorum"

"Ama neden?"

"Nedeni var mı Buğra? Bana senin ağzından duymak istemeyeceğim şeyler söylüyorsun"

"İçimden gelenleri söylüyorum. Seni severken sevmiyormuş gibi mi davranayım?"

"Beni arkadaşın olarak sev. Mine'yi nasıl görüyorsan beni de öyle gör"

"Olmuyor"

"Benim için olduramaz mısın? Çünkü ben sadece arkadaşım olan Buğra'yı kaybetmek istemiyorum"

Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin