21. Bölüm : Düşün demedim... Git dedim!

1.3K 161 6
                                    

Tolga aralarında geçecek olan konuşmanın nerelere doğru uzanabileceğini bildiği için Nevin Hanım'ın karşısında çok huzursuzdu. Ama şöyle de bir şey vardı ki bu konuşma öyle ya da böyle bir şekilde gerçekleşmek zorunda kalacaktı. Buraya geliş amacı ve her şeyi en doğru haliyle öğrenme isteği bir yerden sonra illaki Nevin Hanım'la yollarını aynı şimdi olduğu gibi kesiştirecekti. Bu görüşme onlar için kaçınılmaz bir sondu yani.


Tolga'nın buraya gelirken ve geçmişi irdelemek isterken düşünmediği tek şey Ela'nın varlığı olmuştu. Şu an onu iki arada bir derede bırakan sadece oydu yoksa babası umurunda bile değildi. Eğer bu insanların hayatını dağıttıysa Tolga'ya göre onun da mutlu mesut bir halde yaşamaya hakkı yoktu. Sadece babasının hak ettiğini alırken ortaya çıkan gerçeklerin Ela'yı da kötü etkilemesini istemiyordu.


Nevin Hanım durgun bakışlı gözlerini sessizce salonda gezdiriyor Tolga'da o an ne düşündüğünü merak edip onu izliyordu. Sonunda "Eviniz oldukça zevkli döşenmiş" dediğinde Tolga'da kısık bir ses tonuyla ona sadece teşekkür edebildi. Bunun söylerken bir yandan da asıl konuya gelmesini bekliyor gibi bir hali vardı.


Nevin Hanım onu fazla bekletmeden dokundurmalarına hemen başlayıp "Tahmin edeceğin üzere evinize daha önce hiç gelmemiştim. Bu ihtişamlı evi hep dışarıdan görürdüm. Gerçi ona da görmek denilirse... Önünden her geçişimde istemsizce kafamı çevirdiğimi bilirim" dedikten sonra Tolga'nın neden öyle söylediğini bilmiyormuş gibi bakmasıyla da "Bence bunun nedenini gayet iyi biliyorsun" dedi. Tolga göz göze geldiği Nevin Hanım'a "Bazı şeyler biliyorum tabii ama yeterli değil" dediğinde "O halde boşlukları beraber doldurmaya çalışalım" diyen Nevin Hanım'da sözlerine mesafeli bir tavırla devam edip "Konuşmamıza yıllar sonra neden buraya geldiğinle başlayalım mı? Neden buradasın Tolga Gürsoy?" diye bir soru ekledi.

 Tolga göz göze geldiği Nevin Hanım'a "Bazı şeyler biliyorum tabii ama yeterli değil" dediğinde "O halde boşlukları beraber doldurmaya çalışalım" diyen Nevin Hanım'da sözlerine mesafeli bir tavırla devam edip "Konuşmamıza yıllar sonra neden buraya...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ailevi bir durum"

"Demek sadece ailevi bir durum..."

"Aklıma takılan bazı şeylere cevap aramak için geldim diyelim"

"Ailenin benim ailemle hiç de hoş olmayan bir geçmişi var. Merak ettiğin şeyler her ne ise sanırım bu bizi de içine sürüklüyor"

"Nevin Hanım bir konuda anlaşalım. Yaşadıklarınız yüzünden endişe duymanız çok normal bunu anlıyorum ama ben buraya sizin hayatınızı karıştırmak ya da çekilmez bir hale getirmek için gelmedim. Güvendiğim birinden yıllar sonra öğrendiğim bazı şeyler kafamı karıştırdı ve yargısız infaz yapmamak için buraya gelip olayın iç yüzünü bizzat öğrenmek istedim"

"Bu yüzden mi ablamın yanına gittin? Maalesef o aradığın cevapları sana veremez"

"Ben Nergis Hanım'ın bu durumda olmasına gerçekten çok üzüldüm. Oraya gittim çünkü bende kendisine ait olan bir şey vardı"

Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin