28. Bölüm : Bu yaptığını asla unutmayacağım!

1.4K 147 3
                                    

Televizyonda yer alan sürpriz aşk haberinin bitmesine rağmen Ela hâlâ ekrana bakıyor ama ne bir şey söylüyor ne de herhangi bir tepki veriyordu. Gerçek şu ki Tolga'nın kendisine böyle bir şey yapabileceği asla aklına gelmezdi. Şu an yaşadığı hayal kırıklığını nasıl anlatabilirdi bilmiyordu ama herhalde bir daha bu minvalde bir hayal kırıklığı yaşayamazdı. Çok ağır gelmişti bu.


Donuk bir ifadeyle ekrana bakmayı sürdürürken yanına yaklaşan Nevin Hanım'ın televizyonda yer alan haberi kastederek "Üzgünüm hayatım" demesiyle hiçbir tepki vermeden sessizce salondan çıkıp merdivenlere yöneldi. Merdivenin tırabzanlarını tutarak ağır adımlarla basamakları çıkarken sanki bir hayal aleminde gibiydi. Gözlerinin önünden haberde yer alan Tolga ve Hande'nin yan yana fotoğrafı kulaklarından da sunucunun söyledikleri bir türlü gitmiyordu.


Odasına girip üzgün bir halde yatağına oturduğunda hâlâ bunun olmuş olabileceğine ihtimal vermek istemiyordu. Yanlış görüp yanlış duyduğuna inanmak istiyordu ama her şey de ortadaydı. Öyle bir kilitlenmişti ki ağlayamıyor bağıramıyor hiçbir şey yapamadan öylece duruyordu.

Ela'nın bu hali Nevin Hanım'ı da çok üzülmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ela'nın bu hali Nevin Hanım'ı da çok üzülmüştü. Tamam o da Ela'nın üzülmesine neden olacak şeyler yapmış yeğeninin bilgisi dışında Tolga'yı buradan gitmeye ikna etmeye çalışmıştı ama bunu yapma sebebi tam da şu an olan şeyi engellemek istediğinden dolayıydı. Yeğeninin üzüleceğini ta en başından beri biliyordu ve bunun olmaması için önlemini almak istemişti ama bazen olacakla öleceğin önüne geçilmez durumu vuku buluyordu işte.


Nevin Hanım yanlarına gelip Ela'ya destek olması için Mine'yi aramaya gitmiş Mine'de durumu öğrenir öğrenmez hemen Yelda'yı arayıp apar topar çıkmıştı. Gelişi de çok uzun sürmemişti. Hem yakın mevkilerdelerdi hem de bir an önce Ela'ya ulaşma isteği ister istemez yürüyüş hızını da arttırıyordu.


Mine evin önüne gelip koşar adımlarla merdivenleri çıktıktan sonra nefes nefese bir halde kapının açılmasını beklemiş Nevin Hanım'ın kapıyı açmasıyla da üstünü başını çıkarmaya başlayıp "Ne oldu öyle Nevin abla ya?" deyip vereceği cevaba odaklanmıştı. Nevin Hanım montunu alıp ayakkabılarını çıkarmaya başlayan Mine'ye neler olduğunu hızlı hızlı anlatırken bu defa da kapı Yelda tarafından tıklatılmıştı.


"Geldiğin için sağ ol Yeldacığım"

"Ne demek Nevin abla geleceğiz tabii. Yalnız selam vereceğim ama selamlık halimiz kalmamış ne oluyor Allah aşkına şok oldum"

"Şok olmaya yukarıda devam edersin Yelda yürü!"

"Kız dur çekiştirme insanı!"


Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin