Stacy:
Kdy se chystáš Dragonovi sdělit, že jsi Stacy, a jak si myslíš, že bude reagovat?
Chtěla bych mu to říct co nejdříve, ale bojím se jeho reakce. Oba jsme mladí na to být rodiči. Máme před sebou toho ještě hodně. Znám ho, nejen jako Dragona, vím, že je zodpovědný a pro dítě by udělal první poslední, ale ty obavy tu vždy budou. Zvlášť, když ani neví, kdo jsem... Vždy, když mu to chci říct, něco ve mně křičí, ať to nedělám. Jsem nejspíše sobec, který o něj nechce přijít, ale taky vím, že čím později mu to řeknu, tím to bude horší. Takovou věc nejde jen tak ututlat.
Necháš si to dítě?
Nechám. Rozhodla jsem se nejspíše už dávno. Miluju děti a mateřský pud nejde jen tak ignorovat. Navíc to dítě má právo na život.
Jsi připravená na dítě a být matkou?
Nejsem připravená. Kdo by taky byl? Jsem mladá, ještě nedospělá, ale udělám vše pro to, aby dítě nestrádalo, aby mělo spokojené dětství. Rozhodně nechci, aby mělo vzpomínky na dětství jako já. I kdybych byla sama, i kdybych neměla nic, vždy tomu prckovi dám vše.
Jaká byla tvá reakce, když jsi zjistila, že Dragon a Sebastian je jedna osoba?
Upřímně, je to už dávno, ale vím, že mě to překvapilo. Že by školní nerd byl nejlepší místní závodník mužského pohlaví? Nechtělo se mi tomu věřit, ale bylo to tak. Má dvě tváře, žije dva odlišné životy, stejně jako já, akorát s tím rozdílem, že já znám toto jeho tajemství.Budeš schopná někdy matce odpustit, že tě opustila?
Na tuto otázku nejde odpovědět jednoznačně. Velmi mě zranila. Opustila mě ve chvíli, kdy jsem to nejvíc potřebovala. Najednou ze dne na den přijít o oba rodiče...Koho by to nevzalo? Něco takového nejde jen tak odpustit. Nebyla tady. Nevím, jestli jí dokážu někdy odpustit, ale prozatím ji nenávidím a jediné, co si přeju je, aby mi přestala ničit život, aby se vrátila zpět tam, kam před lety utekla.Proč Finn nikoho nemá? Vypadá jako sympaťák.
Abych řekla pravdu, sama to nevím. Strýc je sympaťák a každá žena by byla vděčná mít jej za muže. Možná je to tím, že celý svůj život zasvětil autům. Pokud by měl někdy ženu, musela by mít opravdu velkou trpělivost, nebo musela milovat auta stejně tak, jako on.Miluješ Dragona?
Hodně se vyhýbám této otázce, i když odpověď na ni znám už dlouho. Sama si to nechci připustit. Možná už od začátku jsem ho milovala, netuším, ale odpověď na otázku je ano. Miluju ho. Ať už jako nerda nebo Dragona. Zkrátka mě získal a já vím, že jestli mi ublíží, zlomím mu všech 206 kostí v těle jako kompenzaci mého zlomeného srdce.
Dragon:
Miluješ Speedy? Jak moc to s ním myslíš vážně?
Speedy je složitá osobnost, je jiná než ostatní holky, které znám. Od začátku jsem věděl, že mi ta potvora poleze pěkně na nervy, že je speciální, ale co jsem rozhodně nečekal je to, že se do ní tak rychle zamiluju. Takže odpověď na otázku? Ano, miluju Speedy, až je to šílené.Myslíš si, že Speedy je ta pravá?
Upřímně, nevěřím na nějaké "pravé". Buď je to ta, kterou miluju, nebo ta, která mým životem proplouvá, ale prozatím vím, že Speedy do mého života jako puzzle. S ní si připadám jako celek. Je klišé to říkat, ale pořád lepší než zpívat dokola, jak je s ní život barevný, šťastný... ale mezi námi, opravdu je.Chtěl bys děti a plánuješ je někdy v budoucnu?
Chtěl bych děti. Obecně děti mám rád, což se sám divím, ale bojím se být otcem. Mám strach, že bych je jako otec zklamal. Chtěl bych, aby jednou mé dítě či děti při prezentování ve škole byly na mě hrdé, aby mě braly jako vzor, abych byl ten, za kým by chodili pro rady, který jim pomůže s úkoly, který je naučí jezdit na kole, na koho budou vzpomínat a na koho budou pyšní.
ČTEŠ
Race of life
RomancePokračování příběhu Srdce závodníků. Šlápnout na plyn a uhánět silnicí tak daleko, jak jen to jde. Mnozí závodníci si myslí, že tímto způsobem uzavřou minulost a zanechají ji tam někde míle daleko. Zní to jednoduše... Prostě nastoupíme do auta, dosá...