Sebastian:
Přecházel jsem z místa na místo. Přísahám, že jsem měl chuť si vyměnit místo s tím opelichaným papouškem a začít křičet. Už pár dní se po večerech scházím s Allanem a řešíme Charlense. Zjistili jsme brzo, že nasadil lidi, aby sledovali Stacy. Jen ji sledují. Nevím, proč, jestli ji chtějí mít jen pod kontrolou nebo něco chystají. Byl jsem šílený vzteky z toho, že jsem nevěděl, co zamýšlí. Věděl, že je Stacy moje slabina. Vždycky byla... Allan měl plán. Nechtěl mi říct podrobnosti, jen, že pokud se něco pokazí, má zálohu.
Škola naštěstí skončila, už chybí jen zvěrečné zkoušky a konec. Nemohl jsem se ani soustředit na Pohár mistrů, když se děje tolik věcí kolem.
,,Zvedni se, přišel jsi mi pomoct s tím novým autem," žduchl do mě Seth a já protřepal hlavou, abych se vrátil zpátky na zem. Ten hňup si koupil starou rachotinu a myslí si, že ji může opravit. Přísahám, kdyby si koupil součástky a postavil si zbrusu nové auto, vyšlo by to nastejno. Jediné, co z toho křápu může použít, je řadící páka a to si nedělám srandu.,,Hodláš se ještě dlouho litovat nebo mi konečně pomůžeš?" Hrkne na mě.
,,Litovat? Proč bych se měl litovat?" Zeptám se nechápavě a podám mu klíč.
,,Od doby, co jste se se Stacy rozešli s tebou není řeč. Lituješ sám sebe, že jsi oběť a toto sis nezasloužil. Jasně, nezasloužíš si, aby tě takto podvedla, ale zároveň jí to nemůžeš zazlívat. Sám jsi jí nikdy neřekl, kdo jsi a upřímně, ty se teď chováš jako idiot a ona se jen brání," řekne a já jen pozvednu obočí. Je na mojí nebo její straně?,,Netvař se tak. Víš, že jsem na tvojí straně, ale je to i moje kamarádka. Zkus se vžít do její situace. Být tebou, nezahazoval bych šanci a snažil se ji získat zpátky. Nikdy jsem tě neviděl tak šťastnýho. Za celý svůj život ne. Vy dva jsme stejný. Oba na houby rodiče, oba tvrdohlaví mezci, kteří se snaží hlídat své soukromí, fakt jste kopie v opačném pohlaví," pokračuje a já hodím kombinačky o zem.
,,Díky, Sethe. Myslíš, že to nevím? Čím déle jsem bez ní, tím víc mi dochází, že jsem se choval jako vůl a říkám si, že vlastně nic tak hroznýho neudělala. Jestli mě využila nebo ne, to mi je vlastně jedno. Chci ji jenom zpátky, ale nedokážu se jí podívat do očí. Když to udělám, vidím všechny ty skvělé chvíle. Na druhou stranu vidím i všechno ostatní, co udělala, co já... Je to jako začarovaný kruh," protřu si obličej, ale až pak si uvědomím, že mám ruce od oleje.,,Do hajzlu," zanadávám, když se na sebe podívám v odrazu dveří. Seth se samozřejmě neubrání smíchu.
,,I jako černoch vypadáš dobře," neodpustí si a já po něm hodím hadr a jdu do koupelny se umýt.
Opláchl jsem si obličej a chvíli sledoval svůj odraz v zrcadle. Vážně jsem vypadal jako ubožák. Ani jsem pořádně nepoznával svůj odraz v zrcadle.
Vydal jsem se zpátky za Sethem, když mi zazvonil telefon. Přišla zpráva z neznámého čísla. Rozkliknu ji a vidím fotku. Fotku ženy v kavárně.,,Stacy?" Řeknu tiše a pořádně si fotku prohlédnu. Byla to ona.
V osm buď na této adrese, pokud nechceš, aby se těm dvoum něco stalo. Pamatuješ na zprávu dva jednou ranou? J.
Dva jednou ranou? Nechápal jsem, co tou zprávou chtěl říct, věděl jsem jen, že je Stacy v nebezpečí a to stačilo k tomu, abych začal jednat a zavolal Allanovi.
Netrvalo dlouho a jeho barák se zaplnil lidmi. Většinu z nich už jsem stačil za těch pár dní poznat.,,Nevěřím tomu, že ten idiot zkouší to stejné," povzdychne si Allan a já povytáhnu obočí. ,,Neboj se Sebastiane, Stacy je zatím v pořádku. Hlídají ji moji lidi, pokud by se James o něco posil, oni zakročí. Nevíme ale, co má zatím v plánu a jaké má na tebe páky. Mí lidi to už prověřují. Prozatím jen vím, že se spojil s významnými lidmi v Kanadě a Mexiku. Podle nás mu jde jen o pomstu a získání postu, aby ho i ostatní gangy uznávaly, což o tom pochybuju, že se mu podaří. Po posledním incidentu s tebou přišel o veškeré zisky a taky o spoustu kontaktů," Allan zněl až moc klidně. Zdálo se mi, že mi neříká všechno.
,,Je mi jasné, že mu jde o pomstu a bude chtít využít mých slabostí. Musím to s ním ukončit a pokud to znamená, že ho musím zabít, tak to udělám. Musím ochránit Stacy," protřu si oči a usadím se lépe v křesle.
,,Myslím, že bude bezpečnější Stacy někam na chvíli schovat," ozve se Seth a já přikývnu.
,,To samozřejmě, ale nenechá se a kdybychom jí řekli pravdu, tak tím tuplem by odmítla," povzdechnu si a Allan se ušklíbne.
,,Lepší holku sis vybrat nemohl. Myslím, že by bylo lepší ji někam schovat, ale zároveň by to mohlo Jamese vyprovokovat. Nechme ji doma s tím, že informujeme jejího strýce a partu a zvýším počet lidí na její ochranu," navrhne a já musím souhlasit, i když se mi to příčí. Pokud bychom ji chtěli schovat, James by určitě zakročil, bude bezpečnější ji hlídat na jejím místě.
ČTEŠ
Race of life
RomancePokračování příběhu Srdce závodníků. Šlápnout na plyn a uhánět silnicí tak daleko, jak jen to jde. Mnozí závodníci si myslí, že tímto způsobem uzavřou minulost a zanechají ji tam někde míle daleko. Zní to jednoduše... Prostě nastoupíme do auta, dosá...