7.

866 44 4
                                    

Stacy Gilbert:

Stála jsem před zrcadlem a prohlížela mně neznámou osobu. Opět jsem vypadala jako princezna. Bylo dopoledne a všude byl humbuk kvůli svatby, která doslova ťukala na dveře. Nechala jsem ostatní raději být s Alison, zatímco já se stále zašívala ve svém pokoji. Musela jsem přiznat, že jsem měla žaludek na vodě. Ani jsem nevěděla jestli ze svatby, nebo z toho, že mám jít brzy za matkou, jak rozhodl soud...

 Vlasy jsem měla tak napůl sepnuté a lokny tmavých pramenů ležely volně na zádech téměř po pas. Světlý, ale výrazný make-up podtrhoval mé rysy a béžové šaty ze mě dělaly úplně jinou osobu. Nesnášela jsem lodičky, ale dnes jsem neměla na výběr.

,,Stacy, kde jsi?" slyším splašenou Timeu, která má snad větší nervy než Alison. ,,V pokoji!" křiknu na zpátek a s povzdechem otevírám dveře. ,,Pojď mi pomoct! Musím vše ještě zkontrolovat jednou!" vběhne ke mně do pokoje a já se už teď zaříkávám, že to bude moje poslední svatba, na které budu ,,Vždyť jsi to už kontrolovala několikrát, uklidni se a dej si kávu." povzdechnu si a sedám si na postel. ,,Proboha, co to děláš? Skrčíš si šaty!" vyjekne na mě a já s protočením očí vycházím na chodbu. ,,Vypadáš krásně," slyším hlas strýce, který právě spolu s Nathanem stojí u dveří. ,,Děkuju, už jdete?" zeptám se s úsměvem a oba obejmu. Strýc jen přikývne a můj zrak se stočí k Nathanovi. ,,Tak co, bratránku? Nějak se potíš. Nerozmyslel sis tu svatbu ještě?" zasměju se a on mě zpraží pohledem. ,,Pojď už raději, tati," řekne a odchází za hosty na zahradu.

Po chvíli se domem začne ozývat zvonek a mně je jasné, kdo to je. ,,Doufám, že nejdeme pozdě," padne mi kolem krku Lizzie a já málem spadnu. ,,Co vyvádíš?" zeptám se se smíchem a prohlédnu si její společníky. Seth i Gavin mají na sobě černé smokingy a musím uznat, že oběma to sekne. ,,Je dobrá změna vidět tě jako Stacy," neodpustí si Seth poznámku a já za ním zavřu dveře. ,,Moc si nezvykej," řeknu a tlačím je směrem na zahradu, kde měl probíhat obřad. Téměř všichni už tady byli a buďto se seznamovali, nebo si prohlíželi výzdobu, která snad trvala věčnost. ,,Alison je s ostatními nahoře?" zeptá se Lizzie a já jsem přikývnu, nacož okamžitě mizí v domě. ,,Nějaká otrávená," zasměje se Gavin a já jen protočím očima. ,,Nesnáším svatby," zabručím a vezmu si skleničku se šampaňským. ,,Vždyť za chvíli to budeš mít za sebou," namítne Seth a já si jen povzdechnu a čekám než začne obřad.

Asi nemusím popisovat, co se dělo dál. Po chvíli se všichni vrátili na svá místa, aby obřad konečně mohl začít, Nathan se div nesložil, když se rozezněla hudba a většina lidí byla dojatá, jak nádherně Alison v těch šatech vypadala. Nemůžu říct, že jsem se taky neusmívala, když jsem ji uviděla. Opravdu byla nádherná a já si jen mohla představovat, jaký guláš má teď v hlavě Nathan. Strýc po Nathanovu boku na mě mrkl a já se ušklíbla. Dál jsem to už ani nevnímala, protože už jsem přemýšlela, kdy bude hostina. Nesuďte mě, jsem hold labužník a dneska na stolech toho bude víc než dost.

A když má chvíle konečně nadešla, u stolu jsem seděla téměř jako první. Byla jsem ráda, že se nejdříve šlo jíst a připíjet na novomanžele, ovšem neměla jsem odvahu jít na pódium a něco říct, aniž bych někoho přinejmenším neztrapnila, a tak jsem jen seděla u stolu spolu s Lizzie, Gavinem a Sethem a přihlížela dění.

,,Pamatuju si, jak jsi jako malý capart běhal po ulici s dřevěným mečíkem a hulákal, že jdeš vysvobodit svoji princeznu, kterou jsi uviděl v reklamě na panenky. Nešlo tě uhlídat, ale i když ti tehdy bylo sotva sedm let, věděl jsem, že jednou tu svoji princeznu vysvobodíš a oženíš se s ní. A koukej, jak jsi dopadl, tvůj sen se ti splnil, jen ti chybí ten dřevěný meč," zašklebil se strýc, když vyprávěl o Nathanově dětství u mikrofonu. Všimla jsem si, jak se bratránek začervenal a neubránila se uchechtnutí. ,,Tak na Nathana a Alison!" nakonec pak zvolal strýc a všichni sborově zvedli sklenky a připili si.

Race of lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat