1.

2.1K 60 11
                                    

Stacy Gillbert:

Jak bych to asi shrnula? Nějaká ta doba utekla. Fajn, je to něco přes měsíc, ale mně to ani tak nepřijde. Hodně věcí se změnilo, a já nedokážu určit, jestli je to dobře nebo špatně. S Dragonem nám to překvapivě šlape a je celkem vtipné sledovat ho ve škole věčně usmívajícího. Dokonce už se i baví s učiteli, což mě překvapuje. Taky to vypadá, že jsem se k němu nastěhovala, ale popravdě k němu jen utíkám, protože moje matka je u Finna pečená vařená. Poté, kdy zažádala, aby si mě opět získala do péče, se vše doma začalo bortit. Strýc si večer někdy vzal flašku a neříkám, že jsem se k němu nepřidala. Matka je učiněné zlo, alespoň pro mě. U soudu si nakonec prosadila dva týdny v měsíci, kdy budu bydlet u ní. Ano, nezmínila jsem se, že si s Michaelem postavili vilu překvapivě blízko té od Sebastiana. Jak jsem se toto všechno dozvěděla, sebrala jsem se a doma jsem se ukázala až další den. Nevím, co si tím chce dokázat. Nejraději bych ji vymazala ze svého života tak, jak to kdysi udělala ona.

Další na řadě by mohla být moje parta. Tam se nejspíš nic moc nezměnilo. Lizzie si začala s Gavinem, což moc nepřekvapilo, protože se od začátku k sobě měli, za to Rikki moc nadšený nebyl. Od té doby se vlastně s naší partou moc nestýká, ani na závodech. Stáhl se a popravdě mi to ani nevadí. Zato Owen vypadá, jako že má nějakou známost, což všechny zajímá, protože od Seba vím, že nikdy moc na vztahy nebyl, tak Seth rozhlásil pátrání.

,,Nad čím přemýšlíš?" Vytrhne mě z přemýšlení Sebastian a já se na něj podívám. Vlasy mu trochu porostly, ale mně to vůbec nevadí. Jeho typická černá koženka byla vystřídána černým volným trikem. Bodejť by ne, blížilo se léto a v Kalifornii je v tuto dobu dusno. Vždy mě fascinuje ho takto pozorovat. Je bezstarostný a spokojený. Na očích měl zrcadlovky a jen díky nim jsem si stále uvědomovala, že tady jsem za Speedy. Někdy mě mrzí, že stále neví, kdo jsem, ale na druhou stranu je to tak lepší. Kdyby zjistil, kdo jsem ve skutečnosti, pochybuju, že by to překousl a já o něj nechci přijít. Nevím, jestli ho miluju. Prakticky ani nevím, co to slovo znamená. Vím jen, že ho nechci ztratit a chci být s ním.

,,Ale nic, jen ten měsíc celkem utekl." Řeknu a on se zasměje. ,,Jo to jo. Hlavně Seth už je na prášky, že neví, koho si Owen našel." Řekne a já se taky musím zasmát. Ano, vím jména celé jeho party. Nějak se všichni přeřekli a už to neřeší, takže je všichni známe. Jediný, kdo je v "utajení" je Sebastian. Od nás z party to všichni taky už to kašlali. Jen já jsem pořád Speedy a nikdo neví o mém životě nic. Jen Sebastian, ale naštěstí si nespojuje dohromady všechny skutečnosti, takže neví, že ta holka, se kterou se ve škole baví, jsem já. A Lizzie, tu prokecl Rikki, když se jednou pohádali, i když Sebo to už věděl. Celkem mě překvapuje ale, že vážně netuší, že Lizzie je jeho spolužačka. Je to v celku vtipné, ale co se dá dělat...

,,Ty, Speedy?" Začne nervózně a já se na něj s úsměvem podívám. ,,Je to za dlouho sice, ale chci se zeptat, jestli bys nešla se mnou na jeden večírek." Zeptá se nejistě a já ho chytím za ruku, aby se alespoň trochu uvolnil. ,,Jaký večírek?" Zeptám se zvědavě. ,,No je to večírek na kolaudaci jednoho domu v ulici, kde bydlím. Rodičům na tom přehnaně záleží a já musím mít doprovod." Řekne a mně se zatají dech. ,,Myslíš Michael Glooberry a Lilian Gilbert?" Zeptám se šokovaně a on se na mě překvapeně podívá. ,,Ano, bude tam i moje kamarádka Stacy, je to její dcera." Řekne a já cítím, jak mě polil ledový pot. ,,No to si děláš srandu. To je v háji. Kompletně v háji." Pošeptám nepřítomně, ale vím, že to nejspíš slyšel. ,,Jsi v pořádku? Ty je snad znáš?" Zeptá se a já si frustrovaně projedu vlasy, aby mi nepadaly do očí. ,,Znám. Půjdu tam se strýcem." Řeknu a on se usměje. ,,Takže se tam uvidíme." Obejme mě a já si položím hlavu na jeho rameno.

Race of lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat