Poděkování

1K 56 24
                                    

UPDATE: ILWW mi natolik chyběl, že jsem se rozhodla (tak nějak s přestávkami) zkusit napsat pokračování. Zároveň zde ale ponechám i původní verzi Poděkování (až se k tomu dostanu, tak to přepíšu). 

! 2. díl naleznete na mém profilu !

------------------------------------------------------------

Díl věnuju všem lidem, kteří se na vyvíjení tohoto příběhu podíleli. Všem lidem, kteří mi psali komenty a tím mě vždy nehorázně potěšily. Všem lidem kteří lajkovali a četli. Všem lidem, kteří stáli za tímto příběhem a dotáhli ho společně se mnou až do konce.

Protože to není jen moje zásluha, ale hlavně vaše! A já jsem vděčná, že jsem s vámi mohla trávit čas, vždy jste mě svými ohlasy dostali do kolen.

Všechno jednou končí, nic netrvá věčně. A já se nakonec rozhodla, že tento příběh nebude mít šťastný konec - tudíž nebude žádný 2. díl.

Budu psát i jiné příběhy a doufám, že je taky někdo bude číst.

Vím, že jste si psali o happyend, nejdříve jsem vám chtěla vyhovět, ale jisté okolnosti mi ukázali, že život není vždy šťastný a že se musíme vypořádat s tím, jaké překážky se nám postaví do cesty. Že nesmíme utéct, ale překonat je. Že i když si myslíme, že jsme našli svoji pravou lásku, ona nám může zlomit srdce. Že my jsme spisovatelé vlastní knihy. Že na nás záleží, kolik bude mít kniha kapitol - ale že někdy nás život donutí uzavřít kapitolu, kterou chceme nechat otevřenou, protože je prostě už moc dlouhá. A musíme se s tím vyrovnat.

Sama nechci tento příběh ukončit, protože žil se mnou nějakej ten čas a prožil mnoho věcí. Často mě držel nad vodou, když jsem nevěděla kudy kam - ukazoval mi cestu. Přesto je čas se rozloučit.

Děkuju @Anny_Silver za podporu a za ukázání směru když jsem byla na pochybách. Zasloužíš si to!
Děkuju @Christy_Bueno za rozptýlení a za krásné komenty
Děkuju @miriamzdrubecka poslední dobou jsi mi dost přirostla k srdci
Děkuju i všem ostatním, bez kterých by tento příběh neexistoval ♡

Nádherných 63K - jsem vám za to hrozně vděčná

Příběh Nialla a Sarah jsem sice nedopsala, ale můžete si ho sami dokončit. Je jen na vás jak dopíšete jejich knihu.

Musím se rozloučit.
Děkuju za tu malou věcnost, kterou jste mi dali - za to jsem vám já věnovala tu svou.

Doufám že se potkáme u dalších mých příběhů.
Miluju vás ♥
Vaše Terezz

In love with wager (Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat