45. Co mi vyčítáš?

8.1K 126 31
                                    

Kdybych do Silvestra nenapsala novej díl, (ale nespíš to stihnu:D) přeju vám šťastný nový rok! :)) :D 

*Pondělí ráno*

Probudil mě pitomej zvuk budíku, který jsem už dlouho neslyšela. Musím přiznat že mi škola za těch pár týdnu strávených v nemocnici vůbec nechyběla. Otráveně jsem vylezla z vyhřáté postele a co nejrychleji se zamkla v koupelně, než ji zabere někdo z mých nevlastních brášků. Jediný minus na tomhle domě je, že se tady nachází jenom dvě koupelny. Ano, slyšíte dobře. Dvě koupelny pro sedmičlenou rodinnu! Jednu z nich má Emma s mým tátou a o tu druhou se musíme dělit my. Ale snad to nějak zvládnem a všichni se tu vystřídáme. Svlékla jsem si pyžamo a zalezla do sprchy. Pustila jsem si na sebe vodu, která zprve tekla studeně a tak jsem jí nastavila na přiměřenou teplotu. Uvolnila jsem se a začala si zpívat písničku All of me. 

What would I do without your smart mouth?

Drawing me in, and you kicking me out

You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down

What's going on in that beautiful mind

I'm on your magical mystery ride

And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright...

Moje zpívání přerušily až myšlenky na Nialla. Včera se mi vůbec neozval a já mám tak trošku pocit, že jsem mu ublížila. Nechtěla jsem ho kontaktovat první, protože jsem se bála, ale tak nějak jsem doufala, že mi pošle alespoň jednu jedinou sms. Nic se nestalo. Zkusím si s ním ve škole promluvit a říct mu, že políbit ho byla chyba i když se mi to v hloubi duše líbilo. Snad to pochopí a přestane se na mě zlobit. Pevně v to doufám...

Vylezla jsem ze sprchového koutu a osušila se. Vlasy jsem si dala do turbanu a kolem těla jsem si obmotala ručník. Odemkla jsem dveře a vylezla. Co nejrychleji, aby mě vidělo co nejmíň lidí, jsem se vydala do pokoje, kde jsem si ze skříně vyndala oblečení -  bílé tílko, přes to červená košile s uzlem, světle modré, roztrhané džíny, bílé Conversky. Hnědou kabelku, patřící k tomuto outfitu jsem nechala ve skříni a místo ní si vzala bílou Adidas tašku přes rameno. 

Prohlédla jsem se v zrcadle. Teď už jenom učesat, namalovat a vyčistit zuby. Popadla jsem hřeben a rozčesala si své vlasy, které vždy když se probudím vypadají jako lví hříva. A to nekecám. S líčidly jsem to moc nepřeháněla. Nanesla jsem si malé množství světlých stínů a schovala je za dlouhé řasy,kterých jsem docílila díky voděodolné řasence. Potom jsem si to i s kartáčkem a pastou na zuby, namířila znovu do koupelny a doufala, že v ní nikdo není. Bohužel. Místnost zrovna obsadil Alex. A tak jsem čekala. Po pár minutách nudy se dveře konečně otevřely a já mohla vstoupit dovnitř. Ponaučení pro příště - Vždy si všechno berte sebou a nechoďte do koupelny víckrát, nemusí se to vyplatit. 

"Můžeš jít" usmál se na mě a já se odlepila od stěny, o kterou jsem se opírala.

"Jo a Sarah" křikl za mnou a já se otočila. "Hezký zpíváš" Ukázal na mě zdvižený palec a zmizel ve svém pokoji. Chvíli mi trvalo než jsem pochopila význam jeho slov. On mě slyšel, jak si zpívám ve sprše! Do háje! Ztrapnila jsem se! Můj zpěv vůbec není hezkej a nechápu jak si to může myslet! Třeba lže ale to je teď už vlastně jedno...

Přestala jsem o tom přemýšlet a zalezla do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby. Asi po pěti minutách jsem už scházela schody. 

"Dobré ráno" pozdravila jsem svou novou rodinku. "Dobré" odpověděli jeden přes druhého. Sedla jsem si na židli vedle Alexe a šeptem se ho zeptala. 

In love with wager (Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat