*Pohled Sarah*
Ohlédla jsem se na učitelku a potom na Horana. Ten měl na tváři stejně překvapenej výraz jako já. Došla jsem až k učitelce a posadila se na lavici naproti ní. Horan si sedl vedle mě. Najednou už ve třídě nikdo nebyl. Všichni odešli...
"Takže..." vstala a stoupla si k oknu. Dívala se ven. "Zavolala jsem si vás proto, protože chci aby jste jeli vy dva s devátou třídou jako doprovod do Anglie" otočila se na nás.
"COŽE?!!" vykřikli jsme oba dva naráz. "S ním nepojedu! Nikdy! " bránila jsem se i když v Anglii jsem nikdy nebyla a podívat se tam byl můj vysněný sen.
Do toho se přidal Niall : "To nemyslíte vážně?! Vždyť víte jak jí nesnáším! Proč zrovna já?! " zlobil se a já a tom nebyla o moc lépe. Co si o sobě ta učitelka myslí? Normálně nám to oznámí a šmitec? Tak to tedy ne! Já s ním nikam nejedu! S kreténem jedním! " kmitalo mi v hlavě.
"Víte o tom, že protiklady se přitahují? " mrkla na nás a já se nestačila divit! Ona nás chce snad dát dohromady?!
"Jde to o, že ty Sarah znáš o Anglii první poslední a vím, že se do ní chceš strašně moc podívat a tady Niall zase umí dobře komunikovat s lidmi a vést je takže je tohle moc dobrá příležitost pro vás oba" posadila se na svojí židli. Má pravdu... Hrozně moc stojím o to, podívat se do Anglie, ale né tímhle způsobem. Né s Horanem a né jako doprovod. Vždycky jsem si to představovala jak tam pojedu s mým vysněným klukem a jak si uděláme romantické večery.
"Popřemýšlejte o tom. Je to skvělá příležitost jak se sblížit. " domluvila učitelka a já se nestačila divit. Sblížit se s ním? O to nestojím!
Vzala jsem si tažku a přehoupla ji přes rameno. Sesedla jsem z lavice a odešla ke své skříňce. Po pár vteřinách jsem uviděla jak Horan vychází ze třídy. Bouchla jsem dveřmi skříňky a pospíchala za ním.
"Hej! " zakřičela jsem na něj z povzdálí. Otočil se a koukal na mě, jako bych spadla z višně. "Vím, jak se nesnášíme, ale o ten zájezd fakt nechci přijít. Je to můj vysněný sen podívat se do Anglie a tak tě chci poprosit jestli by jsi tam nejel. Protože pokud nepojedeš ty, nepojedu ani já. To je ti snad jasný ne? " Udělala jsem na něj smutný oči (i přes to, jak ho nesnáším) abych ho přesvědčila.
Chvíli přemýšlel. "Tak fajn" řekl otráveně "Pojedu s tebou na ten debilní zájezd a budu se starat o ty debilní deváťáky. Ale něco pro mě musíš udělat. " skřížil si ruce na prsou a opřel se o zeď.
"Co? " zajímala jsem se. Najednou zazvonilo. "Přijd po škole do parku. Budu na tebe čekat, potom ti to řeknu" řekl a odešel do třídy.
ČTEŠ
In love with wager (Niall Horan)
Teen Fiction"Co si mám myslet Nialle?!" křičela jsem na něj. "Ale já nechtěl" bránil se se slzami v očích. "Prosím tě, aspoň nelži! Myslela jsem si, že jsi jiný, ale ty jsi stejnej hajzl jako ostatní! Řekni mi proč jsi to udělal?!" I mě se průhledná tekutina...