*Pohled Nialla*
Seděl jsem v lavici a nudil se. Měli jsme zrovna matiku, ale já se o učení vůbec nezajímal. Bylo mi ukradený, stejně jako známky. Něco jsem si čmáral po lavici. Potřeboval jsem se nějak zabavit. A tak jsem se naklonil k Sarah a pošeptal jí :
"Čau šprtko" Říkali jsme jí tak, protože byla nejchytřejší ze třídy. V naší třídě byli samí blbci a ani ona nebyla moc chytrá. Ale mě se líbilo jí pořád urážet. Byla něco jako můj terč, do kterého jsem se ( když jsem se nudil nebo byl naštvanej) vyřádil. Nikdo ze třídy jí neměl rád, protože se s nikým nebavila a byla prostě divná.
Otočila se na mě a vražedným pohledem se na mě koukla. Nesnášela když jsem jí tak říkal.
"Nemůžeš si jít otravovat někoho jinýho debile?" odpověděla mi a v jejím hlase bylo poznat, že má blbou náladu. Ale to mě nezajímalo. Otočila se do předu a pokračovala v tom co dělala.
Najednou zazvonilo a já jsem tryskem vypadl ze třídy.
Sedl jsem si venku na lavičku a čekal na svý dva kámoše. Kolem mě chodili holky, které se na mě usmívali. S většinou z nich jsem totiž už něco měl. Já jsem se na ně jenom kouknul a falešně se na ně usmál. Neměl jsem teď moc náladu na nějaký holky.
Konečně ze třídy vyšli mí dva kámoši. Pozdravili jsme se tlesknutí rukou a posadili se na lavičku.
"Tak co? O co se dneska vsadíme?" začal jsem. Měli jsme v partě takovou "hru" Skoro každý den jsme se o něco vsázeli a já to většinou vyhrál. Sázelo se o peníze nejčastěji o kilo.
"Co kdybychom tentokrát přitvrdili?" navrhl Harry a usmál se. Nevěděl jsem co tím myslí přitvrdit., Harry něco pošeptal Zaynovi a ten kývl hlavou na znamení souhlasu.
"Takže... " začal Harry "Vyspíš se s někým koho ti určíme. " dořekl to za něj Zayn
"No to si děláte prdel" rozesmál jsem se "Ale když chcete! Na týhle škole není nikdo, kdo by se mnou spát nechtěl" ušklíbnul jsem se a zamrkal na jednu hezkou holku co šla okolo. Ta skoro zaječela a hned to musela říct svý kámošce, která šla s ní. Otočil jsem hlavu na kámoše a zeptal se jich.
"Tak která to bude?" Zayn a Harry se rozhlédli a potom si něco začali šeptat a smáli se.
"Tahle.." ukázal Harry a já se za tím prstem ohlédl.
"To si děláte prdel! S touhle krávou? Se Sarah? NIKDY! " vykřikl jsem, když jsem jí uviděl stát u skříňky jak poslouchala písničky.
"Ale, ale bojíš se?" zkoušel mě vyprovokovat Zayn.
"Tak fajn" rozhodl jsem se nakonec. "Když to splním navalíte mi kilo pokud ne dávám kilo vám" Podal jsem Harrymu ruku a Zayn nám to přesekl.
"Jdu na to hned teď. Čím dřív tím líp" zvedl jsem se odkráčel k Sarah.
Tak tohle je první díl mého nového příběhu :) snad se vám líbí a budu ráda za každou podporu, votes a komenty :)
ČTEŠ
In love with wager (Niall Horan)
Teen Fiction"Co si mám myslet Nialle?!" křičela jsem na něj. "Ale já nechtěl" bránil se se slzami v očích. "Prosím tě, aspoň nelži! Myslela jsem si, že jsi jiný, ale ty jsi stejnej hajzl jako ostatní! Řekni mi proč jsi to udělal?!" I mě se průhledná tekutina...