"Nazdar krásko" obejmul mě zpátky. Věnovala jsem mu rychlý polibek a hned jsem zase běžela do obýváku. Ihned za mnou přišel, sednul si na sedačku a já vedle něj.
"Tak co budeme dělat?" celou si mě prohlídl a zkousl si spodní ret.
"Tak tohle určitě ne" odstrčila jsem mu se smíchem hlavu. Vstala jsem a šla pro krabici s DVD. Položila jsem ji na gauč mezi mě a Tristana.
"Něco vyber" poručila jsem. Chvíli se v tom jen tak prohraboval ale nakonec vytáhl Scary movie 1.
"Bůůůů" zapištěla jsem a rozesmála se.
"Jaký bůů? Jednička je nejlepší! " zasmál se se mnou a začal mě líbat. Nejdříve to bylo nežné, ale potom přidal na intenzitě a začalo to být divoké. Svalil mě na záda a zajel rukou pod mé tričko. Zastavila ho má ruka na jeho hrudníku. Pomalu jsem ho odtáhla pryč. Díval se na mě, jako bych spadla z višně.
"Na tohle máme dost času" usmála jsem se a viděla jsem na něj jak posmutněl. S Tristanem jsem ještě sex neměla. Vlastně... jsem ho neměla ještě s nikým. Pořád jsem panna. Docela se za to stydím. Měli jsme s Tristanem už spoustu možností, ale pořád jsem to odtahovala. Chci aby moje poprvé bylo dokonalé. Aby bylo s dokonalým klukem na dokonalým místě. Nejsem si jistá jestli je Tristan ten dokonalý. Když už se konečně odhodlám a řeknu si TOHLE JE TA PRAVÁ CHVÍLE, jako by mi někdo vlezl do mysli a přesvědčoval mě o opaku
Počkat?!! Co to tu plácám?!! Tristan je ten pravý a vždycky bude!! Nechápu jak jsem o tom mohla pochybovat!! - ozvalo se zevnitř z mého těla.
Vstala jsem a vyndala DVD z obalu. Zastrčila jsem DVD do přehrávače a znovu se posadila vedle Tristana. Vypadá tak sladce, když přemýšlí.
"O čem přemýšlíš?" zeptala jsem se ho. Dala jsem si hlavu na jeho rameno a zapla TV.
"Ale o ničem" usmál se, ale já poznala, že je to spíše vynucený úsměv než přirozený. Něco se děje. A já nevím co. Nesnáším, když nejsem v obraze. Nesnáším, když se předemnou něco tají. Tristan mě silně objal a já si ho k sobě ještě víc přitlačila. Mezi náma nebyla mezera ani na kus papíru.
Z našeho objímání nás vyrušila až písnička od Linkin park kterou měl Tristan jako vyzvánění.
My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone...
Tristan se vyprostil z mého sevření a vytáhl si mobil z kapsy. Zvedl se a odešel do chodby. Stačila jsem jenom postřehnout, že mu volá nějaká holka. Katrin - myslím, že jí tam měl uloženou.
Zatímco Tristan telefonoval snažila jsem se pustit to zatracený DVD ale nějak to nešlo. Nakonec jsem to vzdala a šla do kuchyně, protože jsem dostala žízeň. Nalila jsem si plnou sklenku vody a chystala se jít zpátky. Najednou jsem, ale z haly slyšela Tristanův hlas.
"Ne, baby... nemůžu přijet jsem u Sarah" podíval se kolem sebe, jestli tam náhodou nestojím. Rychle jsem se schovala za dveře a poslouchala další kousky telefonátu. Slyšela jsem odsud všechno... kromě Katrin. Slyšela jsem to, co říká Tristan, ale neslyšela její hlas. Její slova. To, co říká ona.
"Tak dobře kotě. Přijedu" KOTĚ! Řekl jí kotě! Slyšela jsem jak se loučí a proto jsem rychle přeběhla do obýváku. Sedla jsem si na pohovku a dělala jakoby nic. Za pár minut Tristan přišel. Vzal si z křesla svojí bundu.
"Promiň lásko, ale budu muset jít." řekl mi zatímco si nandával bundu.
"Proč?" tyhle slova ze mě vyletěly rychlostím blesku. Nechtěla jsem to říct a přiznávám vyznělo to trošku divně. Hodně divně.
"Ehm..." bylo vidět, že tuhle otázku nečekal. Nikdy jsem ho nekontrovala za tu dobu co jsme spolu. "Jdu k Jakobovi" nejistě se usmál. Pfff to určitě - pomyslela jsem si.
"Asi u něj zůstanu přes noc, ráno ti zavolám ok? Měj se baby" políbil mě na tvář. Ani jsem nestihla ucuknout. Věděla jsem, že je v tom nějaká holka.
Proč by ode mě jinak utíkal. Nejspíš za to může ta Katrin co mu volala. Kráva jedna! Panebože! Co když mě podvádí?! - prolítlo mi hlavou.
Ale ne! Tristan takovej není! Třeba vážně jel za Jakobem. No jo, ale to by potom neříkal tý holce, že přijede. Co když je to jenom kamarádka a třeba se jí jenom něco stalo. Ale proč by jí říkal baby? Tohle všechno mi teď kmitalo hlavou.Protože jsem byla hodně unavená tak jsem se uvelebila na gauči. Přehodila jsem si přes sebe deku a v mžiku usnula...
Omlouvám se, že má tahle část jenom 800 slov, ale chtěla jsem to takhle seknout. Kvůli napětí :D Co si myslíte o Tristnovi? :D
Jinak za každý koment, votes a nového čtenáře budu ráda :DA mám takovou specialitku :D Ten kdo napíše něco do komentu (cokoliv třeba "já" ) tak tomu bude věnovaná další část :3 (Pokud někdo napíše :D) :D Co říkáte? :D Tak mizím, čaute :D
Btw : Přidala jsem první díl - Impossible?- tak si ho můžete přečíst a doufám, že zaujme. :3 :D
ČTEŠ
In love with wager (Niall Horan)
Teen Fiction"Co si mám myslet Nialle?!" křičela jsem na něj. "Ale já nechtěl" bránil se se slzami v očích. "Prosím tě, aspoň nelži! Myslela jsem si, že jsi jiný, ale ty jsi stejnej hajzl jako ostatní! Řekni mi proč jsi to udělal?!" I mě se průhledná tekutina...