37

146 20 3
                                    

"Heejin ah, aku nak balik lah,"

"Mwo?"

"Aku nak balik!" jeritnya pada Heejin.

Cuba menyaingi bunyi bingit kelab malam itu.

"Yaa, relaks lah. Kita baru sampai," ujar Heejin.

Dia masih sedang asyik menari mengikut rentak bingit itu.

"Aku tak selesa lah kat sini," ujar Minji.

"Ala Minji, bukan selalu dapat enjoy macam ni. Sementara assignments belum banyak ni," Heejin memeluk bahu Minji.

"Yaa, kau memang selalu ke datang sini?" soal Minji.

"Kalau Hyunjin tak nak keluar dengan aku, aku datang lah sini. Enjoy!"

"Jeon Heejin?"

Seorang lelaki muncul di hadapan mereka membuatkan senyuman lantas terukir di bibir Heejin.

"Felix!"

Minji hanya memerhatikan Heejin dan lelaki bernama Felix itu saling berpelukan.

"Kenalkan, kawan I, Minji,"

Minji sekadar menunduk sedikit ke arah lelaki itu. Bila dilihat Heejin mula menari bersama Felix, dia membuat keputusan untuk pergi dari situ.

Kakinya melangkah sehinggalah dia tiba di satu lorong kecil yang kiri kanannya merupakan bilik-bilik kecil.

Dia tersentak bila salah satu pintu dibuka. Seorang lelaki tersenyum ke arahnya.

"Hai si cantik, You ke orangnya?"

Minji mengerutkan dahinya mendengar soalan itu. Tanpa membalas, dia meneruskan langkahnya.

"Hey, nanti lah dulu,"

Lelaki tadi mengejar langkahnya.

"Eh apa ni?"

Minji tersentak bila lengannya ditarik.

"Jom, temankan I malam ni. I bayar double,"

"Gila. Kau ingat aku apa?" dia cuba menarik lengannya.

"Jangan lah sombong," lelaki itu tersengih nakal.

"Lepas, atau aku jerit," ugutnya bila lelaki itu masih memegang kejap lengannya.

"Nak jerit? You ingat orang kat sini kisah ke? Semua orang tengah enjoy lah,"

"Yaa, Park Seonghwa!"

Minji tersentak bila bahu lelaki itu ditarik dari belakang.

"Perempuan kau dah sampai," ujar lelaki yang baru muncul itu.

"Ah, jadi betul lah You bukan yang I minta tadi. It's okay, I harap lepas ni kita akan jumpa lagi,"

Lengan Minji akhirnya dilepas dan dahu gadis itu sempat dicuit sebelum dia berlalu masuk ke dalam bilik tadi semula.

"Cik okay?"

"Saya okay. Terima kasih-,"

Minji terkedu saat dia melihat wajah si dia yang membantunya itu.

"Hwang Minji,"

Minho juga kaku di tempatnya. Tidak sangka, gadis yang diganggu temannya tadi merupakan Minji.

"Minji yaa,"

Tangannya diangkat ingin menyentuh bahu gadis itu, namun Minji terlebih dahulu melangkah meninggalkan dia.

"Yaa, Lee Minho! Kau buat apa?"

Salah seorang rakannya menyoal dari pintu salah satu bilik di situ.

"Takde apa-apa. Yang lain dah sampai ke?"

FeelingsWhere stories live. Discover now