YORUM ve VOTE BEKLİYORUM.
MEDYADAKİ ŞARKIYI BİLMİYORSANIZ HEMEN DİNLEMENİZİ ÖNERİYORUM. BİLİYORSANIZDA TEKRAR DİNLEYEBİLİRSİNİZ.
İYİ OKUMALAR...
Sözlerimden sonra herkes odayı terk etti. Bense böyle aptalca bir giriş yaptığım için şimdiden pişman olmuştum. Çağrı'ya kesinliği bile belli olmayan böyle bir saçmalığı anlatamazdım. Yalan uydurmak zorundaydım. Bu sırada bir şeyler söylememi bekleyen Çağrı daha fazla dayanamadı ve konuştu.
"Ne söyleyeceksin?"
Aptal aptal yüzüne bakıyordum.
"Çetin." dedim. Aklıma ilk gelen şey buydu. "Bugün söyledikleri beni çok şaşırttı. Onu tam olarak tanımıyorum ama böyle bir şey de beklemiyordum. Bana olan inancı beni korkuttu. Beyaz kurt olmadığım anlaşıldığında... yani beyaz kurt filan değilim. O zaman ne olacak? Emir'i gizlice öldürmeme yardım etmesi, bunu sen dahil herkesten saklaması da tuhaf. Aslında herkesten de değil. Eray'la birlikte planlamışlar. Oysa Eray Açelya'nın olayını sakladığında Açelya'yı sürüden attı, az daha Eray'a da aynı şeyi yapacaktı. Oysa Açelya benden daha suçsuz sayılır. Kocasını ilk kez dönüşmenin verdiği etkiyle yanlışlıkla öldürmüştü. Oysa ben Emir'i öldürmeyi planladım..."
Çağrı devam etmeme engel oldu ve araya girdi.
"Çok şey anlattın ama önce şunu anlaman lazım. Açelya'nın kocası masum bir adamdı. Oysa Emir korkunç biri, ikisini karşılaştıramazsın. Tahmin ettiğinden çok daha fazla kişiyi öldürdüm. Kurt adam, vampir, insan... ama masum değillerdi. Ya bana ya sevdiklerime ya da diğerlerine zarar verdiler. Yine de öldürmenin bana yararı olmadı Nida. Emir'i öldürmenin de sana yararı olmayacaktı. Şimdi senin olduğun yerde çok öncelerde ben vardım. İntikam istedim. Aldım mı? alamadım mı? bilmiyorum ama bu uğurda çok kişi öldürdüm. Yine de içim hiçbir zaman huzura kavuşmadı. Ruhum hala ızdırap içinde. Aynısının sana olmasını istemiyorum. Kendini kurtarman gerekiyorsa tereddüt etme ama ölüm olmadan bir kurtuluş yolu varsa önce onu denediğinden emin ol. Onun için değil. Kendin için."
Çağrı üzgün ve ciddi gözüküyordu. Haklıydı. Zaten söylediklerimi ben de bir anda uydurmuştum. Çetin'in Emir'i öldürmeme yardım etmesi benim için kötü bir şey değildi. Sadece ondan böyle bir şey beklemiyordum. Bununla alakalı bir şey sormayacaktım. Benim merak ettiğim başka bir şeydi.
"Ailen... senin ve Eray'ın ailesi... SRC tarafından öldürüldü. Eray'la bu konu hakkında çok az da olsa konuşmuştuk ama sen hiç anlatmıyorsun. Mesela Eray'ın bir ablası varmış. Senin ailen nasıldı? Kardeşlerin var mıydı? Hiçbir şey bilmiyorum. Oysaki sen benim hakkımda birçok konuda bilgi sahibisin."
Çağrı söylediklerim nedeniyle rahatsız olmuş gibiydi. Sanki anlatmak hatta tek kelime etmek istemiyordu.
"Kardeşim yoktu. Ailem SRC tarafından ben sekiz yaşındayken öldürüldü ama tek öldürülen bizim ailemiz değildi. O gün içimizden biri sürüye ihanet etti. Ünal Bıçakçı Çetin'in en yakın arkadaşıydı. Sana Çetin'le alakalı söyleyebileceklerim, Çetin beni büyüttü. Her zaman abim gibiydi. Babam ailesi ölünce ona sahip çıkmıştı. Onu çok iyi tanıyorum. Gerçekten iyi kalpli biriydi. Aynı şimdi göründüğü gibi barışçıl... ama Ünal'ın yaptığından sonra değişti. Ben ve Eray ailemizi öldürdükleri gün kaçırıldık. SRC birçok doğaüstü varlık üzerinde deneyler yapıyor ama her zaman favorileri kurt adamlar olmuştur. Çetin bizi kurtarmaya geldiğinde herkesi öldürdü. Korkunçtu. Şimdi düşünüyorum da o zamanlar kurtarıldığım için sevinmem kendimi kötü hissettiriyor. Herkesten nefret ediyordum. Öldükleri için mutluydum. Sana Çetin'le alakalı söyleyeceğim şey ise ona tamamen güvenmek aptallık olur. Burada gerçekten güvenebileceğin tek kişi benim. Çetin ne kadar vazgeçtim diyorsa da bana göre hala tek amacı intikam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yürüyenler
ChickLitNida isteği dışında kurtadama dönüştürülmüş genç bir kızdır. Isırıldığından bu yana kendisini insanlardan uzak tutmaya çalışarak hayatına devam etmektedir. Fakat hiç beklemediği bir anda kendisini büyük bir savaşın içinde bulur. Bu savaş ona kendisi...