P.O.V Emma
Ik word wakker door mijn wekker die maar niet ophoud met lawaai maken. "Uhggg" kreun ik en sla met mijn hand op de wekker. Als hij uit is bedenk ik me wat voor een dag het vandaag is. Vandaag ga ik samen met Lucy verhuizen naar Londen! Ik wil gewoon een nieuwe start hebben sinds ik depressief ben geraakt door niall.Lucy is mijn best vriendin en wou ook graag naar Londen dus besloten we samen te gaan. Ik heb mijn spullen gister al helemaal in gepakt dus ik sta op en neem een douche. Na de douche loop ik naar mijn kleding kast en ga voor licht blauwe skinnyjeans jeans met een wit topje en rood vest. ik borstel nog even mijn haar door en doe een beetje make-up op en loop naar beneden.
Ik loop de keuken in en zie dat het al 12:00 uur is en op dat moment gaat de bel. Ik open de deur en omhels Lucy.
"Heey Lucy!" Zeg ik
"Hey meid, klaar om te gaan?" Vraagt ze
"Ja Lets go!" Zeg ikik heb gister al afscheid genomen van pap en mam want die gingen gister voor 3maanden op zakenreis. Ik pak mijn koffer en samen lopen we naar de taxi. Bij het vliegveld aan gekomen checken we meteen in en lopen nog even naar de Starbucks voor een lekkere koffie aangezien we nog een kwartier moeten wachten. Na een kwartier word er omgeroepen dat onze vlucht zo vertrekt en lopen we samen naar de douane en stappen het vliegtuig in op weg naar een nieuw begin.
Ik kan de hele vlucht niet slapen dus luister maar wat muziek. Lucy ligt naast me te slapen. Ik moet nog steeds elke dag aan niall denken ik kan gewoon niet geloven dat hij me achterliet in Ierland! We waren zo hecht totdat hij meedeed aan die stomme X-factor. Ik voel weer woede en verdriet opborrelen maar stop het snel weer weg en denk aan hoe leuk ik en Lucy het wel niet gaan krijgen in Londen! Met die gedachten luister ik nog even muziek en hoor dat de stewardesse omroept dat we gaan landen. Ik maak Lucy wakker en zeg dat we gaan landen en maak mijn gordel vast.
Aangekomen bij het hotel waar we tijdelijk verblijven lopen we meteen naar binnen en checken ik bij de balie. We krijgen de sleutel en gaan met de lift naar boven. Bij onze kamer aangekomen lopen we naar binnen en leggen onze spullen neer en ploffen neer op het bed. "Zullen we dalijk Londen eens gaan verkennen?" Vraagt Lucy
"Ja is goed want ik ga dood door de mega honger" zeg ik en hoor Lucy lachen "jij hebt echt altijd honger he" lacht ze
"Jaa zullen we dan naar nando's gaan?" Vraag ik "ja is goed" zegt Lucy
Ik weet dat nando's nialls lievelings restaurant is maar ik vindt het zo lekker eten daar. Als we even bijgekomen zijn lopen we naar buiten en gaan Londen verkennen.Na een beetje geshopt te hebben gaan we eindelijk naar nando's😍. Ik bestel 2 borden vol en Lucy ook we kletsen over wat we nog allemaal gaan doen deze week. Opeens zie een een paar blonde plukken het lijkt net alsof ik niall zag maar dat dacht ik zeker ik bedoel alsof ik niall ooit nog tegen zal komen. Nadat we alles op hebben gaan we terug naar het hotel en kijken samen een film als ik moet gapen. "Lucy het is laat ik ga slapen" zeg ik "ja ik ook slaaplekker" zegt ze
"Jij ook" zeg ik en val vrijwel meteen in slaap.P.O.V niall
Ik loop nando's binnen en bestel even snel wat eten omdat ik dood ga van de honger. Als ik naar rechts kijk leek het net alsof ik Emma zag maar dat verbeeld ik me want Emma woont vast nog in Ierland. Nog steeds heb ik elke dag spijt dat ik Emma heb achtergelaten maar ik kon niet anders het management had het me verboden om nog met haar om te gaan verwege mijn imago en moest dus verhuizen. Als ik eindelijk mijn eten krijg loop ik weer naar buiten en ga terug naar de studio. "Eeyy man waar bleef je?" Vraagt liam "ik was even naar nando's" zeg ik "hahah vreetzak" zeg t liam
"Ik hou gewoon van eten oke?" Zeg ik nep beledigd en begin met eten daarna ga ik weer verder met opnemen.P.O.V Emma
Ik word wakker door de zon de fel mijn kamer binnen schijnt. Ik sta op en neem een lekkere lange douche, na een half uur stap ik eruit een droog mezelf af en kleed me om als ik klaar ben loop ik naar de andere kamer
en zie dat Lucy al wakker is en mega blij is. "Goedemorgen sunshine" zegt ze blij "goedemorgen en waarom ben jij zo blij?" Vraag ik"Omdat ik een verrassing heb je gelooft nooit wat ik heb gewonnen!" Gilt ze "wat heb je gewonnen?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ik heb vip tickets voor one direction gewonnen en we gaan er samen heen!" Gilt ze en meteen verdwijnt mij nieuwsgierigheid en voel de lood naar mijn voeten zakken. "Ben je niet blij?" Vraagt ze "uhm jawel maar uhm" stamel ik. Zal ik het haar gewoon vertellen over mij en niall? Ja ik doe het gewoon. "Wat is er?" Vraagt ze "uhm Lucy ga even zitten ik moet je iets vertellen" zeg ik.
Nadat ik haar alles heb verteld zegt ze "daarom was je al die tijd zo depressief" "jaa sorry ik had het je eerder moeten zeggen" verontschuldig ik me "geeft niet maar toch gaan we samen er heen je moet er over heen komen" zegt ze.
Ik twijfel nog maar besluit dan toch mee te gaan ik wil het niet voor haar verpesten en hoe groot is de kans dat niall me ziet?? "Okee is ga mee wanneer is het?" Vraag ik "vanavond bij het stadium we hebben vip dus mogen we ze ook zien" zegt ze en meteen Ben ik in schok...ik ga dus echt niall zien "ohw vip echt?" Vraag ik onzeker "ja maar geen zorgen ik blijf bij je en we blijven uit de buurt van niall" zegt ze "uhm okee dan" zeg ik "iiiieeee yes!" Gilt ze en ze knuffelt me stevig.
P.O.V niall
Ik heb echt zin in het concert vanavond! Al heb ik het gevoel alsof er iets gaat gebeuren al weet ik niet wat dus zet ik de gedachten weg. "Ey niall we moeten zo al naar het stadium voor de repetitie" zegt harry "okee kom we gaan" zeg ik
Na de repetitie hebben we 2uur vrij tot get concert in de tussentijd tweet ik:
@niallhoran vanavond concert in Londen! Excited!
Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en besluit maar gewoon even thuis een film te gaan kijken.P.O.V Emma
We zitten nu in de taxi onderweg naar het stadium en voel hoe zenuwachtig ik wel niet ben. Lucy zegt dat ik moet kalmeren en gewoon van het concert dalijk moet genieten. Bij het stadium aangekomen laten we onze tickets zien en krijgen een VIP pas. We lopen naar onze plaatsen en ik ga zenuwachtig zitten wachten oo het moment dat ik niall zal zien. Na het voor programma 5SOS gaan de lichten uit en ga ik dood van zenuwen en dan stokt mijn ademt en zie de blonde Ierse jongen het podium oprennen.Even lijkt alles om ons heen weg en voel de tranen achter mijn ogen branden. Lucy daar in tegen gaat helemaal los en ziet dat ik betraande ogen heb "Hey gaat het wel?" Vraagt ze "ja gewoon beetje moeilijk maar het gaat" zeg ik "okee" zegt ze en knuffelt me. Het hele concert heb ik naar hem gekeken maar hij heeft mij niet gezien. Als het concert krijg ik weer de zenuwen want ik weet dat ik niall nu ga zien.
Als we de zaal uit zijn lopen we achter het gebouw door naar de VIP ingang en laten onze pasjes zien. De beveiliging liet ins erdoor en zei dat we de gang door moesten en dan de rechtse deur in moesten. We liepen naar de deur en bleven even stil staan.
Dit wordt het moment waar ik doods bang voor ben. De hele dag heb ik me voorgesteld hoe het zou lopen maar mijn brein is helemaal uitgevallen. "Zullen we? Ben je er klaar voor?" Vraagt ze. "Ja Lets go" zeg ik
We lopen naar binnen en meteen kijken twee heldere blauwe ogen me aan die ik twee ja geleden heb gezien.....
------------------------------------
Hey guys!Ik ben Kayleigh, en ik hoop dat jullie dit boek leuk gaan vinden!
Leuk eerste hoofdstuk?
Hope you liked it
Xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...