hoofdstuk 66

193 9 0
                                    

P.O.V EMMA

Ik zit lekker in het park met Sarah te spelen. Niall moest naar een singeer sessie. Sarah loopt naar het kleine wipje en ik lach. Ik til haar op en ze wiebelt op en neer. Ze klimt er al snel weer af en gaat in de zand bak zitten. Ze had haar schepje en emmertje meegenomen.

Het weer doet een beetje raar vandaag. Het is grijs en bewolkt. Ik glimlach om Sarah die een zandkasteeltje probeert te maken. Ik denk steeds na over de afgelopen maanden. Ik had het zo ontzettend naar men zin! en volgens mij Sarah en Niall ook! vooral Niall.

Ik mis het touren eigenlijk wel. Ik vond het heerlijk om bijv in Mexico te zijn! Het was er zo lekker weer. wel erg warm maar opzich is dat wel lekker. Maar toch kan ik niet wachten om weer thuis te zijn. Dna kan Sarah daar rustig opgroeien want dat vele gereis is niet zo goed op haar leeftijd. Ik kon het gewoon niet. een jaar zonder Niall weer dus gingen we maar mee.

Ik voel een druppel op mijn voorhoofd vallen en kijk omhoog. Grijze wolken vormen zich groter boven het park. "Kom Sarah! het gaat regenen" roep ik en ze komt aanlopen. Ik til haar op en loop naar de auto toe. Het gaat steeds harder regenen en ik maak haar snel vast in haar stoeltje. Snel kruip ik achter het stuur en rij ik terug naar het hotel.

Je zal wel denken waarom zitten ze in een hotel terwijl ze in huh eigen land zijn? Nou dat is omdat ons huis nog te ver is van hier. Want anders zou het reizen naar de arena en singeersessie te lang zijn. Morgen gaan we weer naar huis. Het is nu 12:36 uur en heb eigenlijk best honger.

"Sarah heb je ook honger?" Vraag ik "ja!" Roept ze en ik sla af bij de mac donalds. Ik ga via de Mac Drive. Sarah is misschien wel pas 1 en een half maar ze weet al genoeg! Zo weet ze ook wanneer we bij de mac donalds komen.

Ik rij naar de intercom en een vrouwenstem zegt: "hallo welkom bij mac donalds, wat is uw bestelling?" "Hallo, mag ik een big mac menu met cola en frietsaus. En een bakje kipnuggets met een danoontje alstublieft?" Vraag ik aan de vrouwenstem. "Jazeker dat word dan 8 euro 50 u mag doorrijden"

"Oke bedankt" ik rij door naar het eerste loket en de vrouw opent haar raampje. "Hoi, dat was dan 8 euro 50" zegt de vrouw weer. Ik geef haar het geld "mag u door rijden naar het volgende loket" zegt ze "Oke dag" ik rij door en een man overhandigd mij mijn betelling.

"Eet smakelijk" zegt hij "dankuwel" ik glimlach en rij naar een plekje op de parkeer plaats. Sarah die in haar stoeltje naast me zit haalt haar speen uit haar mond. "Hier heb je een kipnugget" zeg ik terwijl ik haar haar kipnugget overhandig.

*2 uur later*
"Ik ben er weer!" Hoor ik Niall zeggen en hoor vervolgens hoe de deur dicht klapt. "Hey ni" zeg ik en loop naar hem toe. Ik kus hem en laat weet los. Sarah kijkt naar een tekenfilm. "Hoe was het?" Vraag ik hem. "Druk maar wel super leuk" zegt hij blij. Ik glimlach en loop naar het keukentje om Sarah een fruithapje te maken.

Ik hoor Niall tegen Sarah praten. Ik prak een banaan en appel samen en pak een lepel. "Sarah lieverd eten" zeg ik en loop naar de bank. Ze zit op Niall's schoot. "Kom maar ik geef het haar wel" zegt hij "okee" ik geef hem het bakje en ruim daarna een beetje op.

Vanavond is de laatste show van de tour! Een jaar geleden begonnen we pas. Het is waanzinnig hoe snel die tijd gaat. Ik pak mijn mobiel en ga op bed liggen. Ik hoor de douche aangaan. Niall gaat douche en stopt Sarah daarna in bad.

Ik klik Instagram open en bekijk wat fotos. Ik volg best veel fan accounts dus zie ik veel van hun fotos. Meestal zijn het van die grappige fotos met z'n tekst erboven en dan lach ik me wel eens dood. Vervolgens ga ik op twitter en zie de trends van vandaag. Een daarvan is: #LastWwaShowOf1D Ik klik erop en check de tweets.

De meeste zijn verdrietig en de andere blij. Ik volg ook veel update accounts en zie fotos van de jongens op de singeersessie. Niall ziet er schattig uit. Ik veantwoord nog wat whatsappjes en sluit mijn mobiel dan af. Het is nu 15:47 dus pak ik alvast mijn tas en kijk nog wat tv.

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu