*half jaar later*
P.O.V EMMA
Ik voel hoe iemand aan me schud dus open ik langzaam mijn ogen. Nialls vrolijke gezicht hangt boven het mijne. "GOEDEMORGEENN" roept hij blij. "Wooww jij bent blij zeg, heb je een eenhoorn gezien ofz?" Vraag ik lachend. "Nee was dat maar zo, dan zou ik over de regenboog rijden rijden" beantwoord hij mijn vraag."HAHAHAHA" lach ik luid. "Kom opstaan" zegt hij en trekt me letterlijk uit bed. Met een luid bons val ik op de grond. "Auww" zeg ik en groep een pruillipje. "Niet aanstellen kom" lacht niall en trekt me overeind. "Ligt Sarah nog te slapen?" Vraag ik "nee die ligt al beneden in de box" zegt hij en ik knik.
"Hoelaat komen ze ons ophalen?" Vraag ik aan niall. "Want ik moet nog een paar dingen inpakken". "Over twee uur zijn ze hier" zegt hij en ik knik. "Ik ga douchen, geef jij Sarah even haar fles?" Vraag ik "ja is goed" zegt hij en geeft me een kus. Ik loop naar de douche en stap eronder. Meteen voel ik warme stralen over mijn lichaam heen lopen.
Als ik klaar ben draai ik de kraan uit en droog ik mezelf af. We moeten een heel stuk met de tour bus gaan en daarna vliegen dus trek ik iets casuals aan. Een zwarte broek met een grijze hoodie van niall. Mijn haar laat ik los en doe mijn Nike's aan. Ik doe een beetje make-up en parfum op en ik ben klaar.
Ik loop naar Sarah's kamer en pak het koffer wat ik al had ingepakt. Ik vul haar rugzakje nog met wat spulletjes en neem dat alvast mee naar beneden. Ik leg de spullen in de gang en loop naar de woonkamer. Sarah ligt in de box en trappelt schattig met haar beentjes. Ze friemelt aan haar knuffeltjes en brabbelt wat.
"Hey schatje" zeg ik en pak haar op. Ik geef haar een kusje op haar hoofdje en knuffel haar even. Ik maak een selfie met haar in mijn armen en post hem op instagram met de tekst: love my little girl♥️. Na even geknuffeld te hebben leg ik haar terug en loop naar de keuken waar Niall een eitje is aan het bakken.
"Dat ziet er goed uit" zeg ik en sla mijn Armen om zijn armen heen. "Lekker he voor mezelf gemaakt" zegt hij plagerig. "Nou zeg wat ben je al lief bezig" zeg ik en geef hem een por. "WoW rustig aan rebel, ik maak er al een voor jou" lacht hij "Mooizo"
Als we hebben gegeten loop ik naar boven en pak ik de rest van de spulletjes in voor niall en mij. Niall had zijn eigen koffers al in gepakt. We gaan voor een jaar op tour dus op het einde van de tour is Sarah ander half. Het wordt een speciaal jaar dat weet ik zeker. Ik heb er super veel zin in.
Ik leg de rest ook beneden en kijk op de klok. Het is nu 11:34 en rond 12:00 uur zal de bus hier zijn. Ze moesten een vele grotere bus kopen want er moeten 12 mensen mee en dan ook nog eens de security maar die hebben een eigen bus. Ik ga op de bank zitten en bel mijn moeder nog even. Hij gaat een paar keer over en dan hoor ik mijn moeders stem
Anna: Hey Emma!
Emma: Hey mam hoe is het?
Anna: goed! Met papa ook en met jou?
Emma: ook goed we vertrekken zo op tour
Anna: oja dat is waar ook! Doen jullie wel voorzichtig?
Emma: ja mam doen we
Anna: mooi, hoe is het met mijn lieve kleindochter?
Emma: haha, goed ze ligt in haar box met knuffeltjes te friemelen.
Anna: ah lief, stuur me zo eens een foto
Emma: is goed mam maar ik moet hangen ik bel je deze week nog wel even oke?
Anna: is goed lieverd, veel plezier en let goed op jullie zelf!
Emma: doen we doegh!
Ik hang op en leg mijn mobiel in mijn handtas. Niall komt de woonkamer inlopen en gaat ook op de bank zitten, "ben je klaar? de bus komt zo" vraagt hij "ja ik ben klaar jij?" Vraag ik "jup" hij legt zijn arm om me heen en kust me. "I love you" zegt hij "i love you more" zeg ik en kus hem weer. Ik moet glimlachen en hij ook.
*toet toeeett* klinkt er van buiten. "De bus is er, let GOOO!" Zegt niall blij. Hij heeft er zo veel zin in vooral in het optreden en de fans. Ik moet lachen en open de deur. Eleanor komt naar me toe en geeft me een knuffel. Eleanor em ik zijn sinds dat we elkaar kenden super close geworden. Lucy en ik zijn helemaal meer uit elkaar gegroeid maar ze blijft mijn vriendin.
"Heyy girl" zeg ik lachend "Hey meid zin in?" Vraagt ze blij. "Jaa heel erg jij?" Vraag ik "ookkk" ik lach en Paul helpt ons met de koffers naar binnen brengen. Ik loop naar binnen en neem Sarah in mijn armen. Haar koffer heeft niall al meegenomen. Ik pak haar rugzakje en pak mijn handtas. Als alles helemaal is afgesloten trek ik de deur dicht en sluit hem af.
Het alarm heeft niall aan gezet dus loop ik naar de bus toe. Als ik de bus inloop gaat mijn mond open. "WoW deze is zo mooi" zeg ik. Perrie lacht "die reactie hadden we allemaal meid" zegt ze ik lach en geef haar ook een knuffel. "Hoe is het?" Vraag ik "goed met jou?" Vraagt ze "ook" glimlach ik en ze knikt. Ik geef de rest ook een knuffel.
"Emma?" Hoor ik niall door de bus heen roepen. "Ja?" Roep ik terug. "Kom naar hier, hier is onze kamer" roept hij "ik kom al sir" roep ik terug waardoor Sophia moet lachen. Ik loop naar helemaal achteraan en maak een deur open. "WoW mooi" zeg ik en bekijk de kamer. De tour bus is gigantisch groot. We hebben een twee persoons bed en een klein bedje/boxje voor Sarah erin.
We ruimen nog niet alles uit want we gaan zo toch vliegen. We slapen in de bus maar ook vaak gewoon in hotels. Als we Lucy en harry ook hebben opgehaald zijn we eindelijk compleet. Ik zit met Sarah op mijn schoot op de bank. Eleanor komt ook aanlopen met Mike. Ze komt naast me zitten. "Hoelang moeten we rijden naar het vliegveld?" Vraag ik "3 uur" zegt El.
"Oh okee, lief he?" Vraag ik als ik naar Mike en Sarah kijk. "Ja echt wel" zegt ze. Mike is 3 maanden ouder dus hij is nu ongeveer 9 maanden oud. Sarah is precies 6,5 maand oud. Als ik zie dat Sarah's oogjes bijna dichtvallen leg ik haar in haar bedje en zing haar in slaap. Als ze slaapt loop ik terug naar de lounge bank.
Ik kijk op al mijn social Media. Eleanor en ik maken een gekke selfie en ik zet hem op twitter met de tekst: having fun in the tour bus😜. Meteen krijg ik veel likes en comments. Ik leg mijn telefoon weer weg en Niall komt naast me zitten. "Waar was je?" Vraag ik "oh we moesten ff iets regelen met de beveiling" zegt hij en ik knik.
Als we bij het vliegveld aan komen checken we in en moeten we wachten op onze vlucht. Er staan veel fans em de jongens geven handtekeningen en maken fotos met ze. Een aantal meiden roepen mijn naam en Sarah's naam en ik kijk vragend naar de beveiling. Paul knikt ja en ik loop naar de meiden toe. "Omg hii, i love you so much!" Zegt een meisje. "Ahw thats so sweet" zeg ik en neem fotos met de meiden.
Ze vinden Sarah super schattig waardoor ik moet glimlachen. Ze nemen nog een paar fotos van Sarah en mij en daarna moeten we doorlopen. "Byee" zeg ik en zwaai naar ze. Ze zwaaien terug em we lopen naar onze gate. "Ik zag dat jij en Sarah al weer fans hebben" zegt niall als hij mijn hand pakt en naast me komt lopen. "Zo te zien ja" lach ik en we lopen het privé vliegtuig in.
----------------------------Haay,
Thanks voor meer als 2K reads💗💗💗
Lots of love
Xoxo Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...