*3 weken later*
P.O.V EMMA
het is 12:00 als ik op de bank bij el thuis rustig zit te eten. De andere meiden zijn weg dus ben ik alleen. De boys zitten inmiddels in Nederland. Het gaat heet goed met de tour al mis ik Niall verschrikkelijk. Tuurlijk is ik de andere jongens ook heel erg maar Niall natuurlijk meer. Ik wil hem weer tegen me aan voelen en bij hem zijn. Ik ruim mijn bord op en loop naar boven om me aan te kleden. Het is vandaag zondag dus heb ik een chill dagje.
Ik pak een setje kleren en trek die aan. Ik poets mijn tanden en doe wat parfum op. Ik loop naar beneden en pak mijn Ipad. Ik bekijk insta een beetje en Twitter ook. Ik tweet:
@emaxwatson lekker chill dagje, maar ik is mijn prins :( @niallhoran XX
E: hey Ni! kan je straks skype?xx
ik krijg meteen antwoord terug.
N: tuurlijk! 7 uur? xx
E: is goed xxx
ik sluit mijn mobiel af en besluit maar even te gaan winkelen. Ik wandel naar de stad want die ligt niet zo ver weg. ik loop De stad in en loop de h&m in. Ik zie een leuk zomer jurkje en een highwasted broek, ook zie ik een leuk truitje en vestje. Ik koop het en loop even naar de Starbucks.
"hey Anna mag ik een latte koffie?" vraag ik "tuurlijk, hoelaat begin je morgen?" vraagt ze. "9 uur tot sluit" zeg ik en z knikt "ik ook dus we hebben samen dienst" zegt ze en ik glimlach. "leukk tot morgen dan" zeg ik en neem mijn koffie en betaal. "tot morgen!" zegt ze en ik loop naar buiten.
ik ga op een bankje zitten en bekijk wat mensen. Ik hoor mijn mobiel afgaan en zie mam staan. haar heb ik al heel lang iet eer gesproken. ik neem snel op. "heey mama" zeg ik "hey lieverd waarom laat je niks meer van je horen?" "sorry mam ik had het heel druk" zeg ik. "snap ik hoe gaat het met je?" vraagt ze
"gaat wel Niall is nu voor een jaar op tour en de meiden en ik wonen voor een jaar samen in louis zijn huis" zeg ik "ohw kan je Niall nu een jaar niet zien?" "ja maar hij probeert te komen af en toe maar hij heeft het gewoon druk met optredens enzo maar we skypen wel" zeg ik
"maar lieverd waarom kom je dan niet een paar dagen naar huis? je vader en ik zijn toch even gestopt met de reis" zegt ze "ik denk er nog even over na oke? dan bel ik je wel" zeg ik "is goed schat maar ik ga nu even verder met schoonmaken" "is goed mam doeii" zeg ik en hang op. ik drink rustig mijn koffie op en zie op in horloge dat het al weer 4 uur is. ik loop terug naar Eleanors huis en loop naar binnen. we hebben allemaal een sleutel gekregen.
als ik de woonkamer in loop zie ik dat alleen Lucy er is. "Hey Lucy" zeg ik en ze kijkt van de tv op. "oh hey" zegt ze "zijn de andere nog niet terug?" vraag ik "nee alleen ik" zegt ze "wat heb je vandaag gedaan?" vraag ik. "gewoon thuis wat gedaan jij?" "ik starbucks, geshopt en met mam gebeld" zeg ik. "leuk, mis jij thuis niet?" vraagt ze "jawel ma vroeg of ik naar haar toe kwam maar ik wacht nog ff" zeg ik "okee ik ga denk ik wel een week naar huis" zegt Lucy. "snap ik, heb je honger?" vraag ik
"ja zullen we wat pannenkoeken maken?" vraagt Lucy en ik knik. Het is inmiddels kwart voor 7 dus ga ik alvast naar boven. De andere meiden kijken tv en ik trek mijn trainings broek aan met een topje. Ik doe mijn haar in een rommelige knot en start de laptop op. Als ik online ga zie ik dat Niall ook al online is en bel ik hem meteen. Niall neemt meteen op en ik zie zijn lieve gezicht.
"hey princess" zegt Niall. "hey Nialler hoe is het daar?" "goed we zitten nu in Nederland, dadelijk weer een show" zegt hij "leuk! waar ga je hierna heen?" vraag ik "naar duitsland en dan naar belgie" zegt hij "nice, ik mis je wel" zeg ik "ik jou ook babe" zegt hij "hoe gaat het eigenlijk daar" vraagt hij "ook goed ik werk nu bij de starbucks en met de meiden is ook alles goed" zeg ik "is het leuk werken daar?" vraagt hij "ja best wel, er koen wel soms meisjes die op de foto willen maar dat is niet erg" zeg ik en niall lacht.
na nog een kwartiertje geskypt te hebben hang ik op en loop naar beneden. Ik pak een zak chips en ga bij de andere meiden zitten. Ze kijken een film genaamd maze runner. Ik kijk hem mee en eet mijn chips. Als de film is afgelopen kletsen we wat. "wat hebben jullie vandaag gedaan?" vraag ik "little mix optreden" zegt perrie "Ik en El waren even shoppen" zegt sophia "en ik heb gewoon thuis wat gedaan" zegt Lucy en ik knik "en jij?" vraagt el. "gewoon hier gechillt en wat geshopt en ff naar starbucks" zeg ik en ze knikken.
De volgende ochtend sta ik om 8 uur op en neem een warme douche. Het is begin winter dus is het best koud. Ik wikkel een handdoek om en loop terug naar de slaap kamer. Ik pak een zwarte broek met een leuke mintgroene sweater. Ik doe min haar in een vlecht en loop naar beneden. Iedereen ligt nog te slapen dus pak ik een appel en pak mijn spullen. Als ik in de stad ben parkeer ik mijn auto en loop naar de Starbucks.
"hey Marcel" zeg ik tegen mijn baas. "goedemorgen emma hoe is het?" "goed met jou?""ook goed" lacht hij "je kunt meteen beginnen met de bekers bij vullen enzo dan open ik de deuren al" zegt hij "is goed" zeg ik en begin. Om precies 9 uur komt Anna binnen en groet me. "heeyy" zeg ik en ze doet haar short om.
om 12 uur smiddags heb ik even pauze. het is super druk dus neem ik Anna zo weer over. Ik bel niall even. N=Niall E=Emma
N= met Niall
E= hey nialler met mij
N= hey babe hoe gaat het?
E= goed heb even pauze jij?
N= ook goed we zijn in de studio en straks vliegen we naar mexico.
E= ah vet! stuur wat foto's! hoe is het met de andere boys?
N= ook goed ze zijn nu hun solo's aan het doen
E= oh okee maar ik moet verder met werken
N= is goed baby, ik hou van je
E= ik ook van jou, doeghh
ik hang op en loop terug Anna. "ben ik weer neem maar pauze" "oke dankje" zegt ze en glimlacht. Anna loopt weg en ik help de volgende klanten. als het 5 uur is begin ik langzaam op te ruimen en Anna doet de klanten nog helpen. Ik poets een paar tafels en haal lege bekers op. Om 6 uur sluit Anna de deuren en zijn we klaar. "zullen we samen wat gaan eten bij de mac?" vraagt ze "ja is goed ik app even mijn huisgenoten" zeg ik en app even iets in de meiden groep.
Emma: heey meiden ik eet niet mee, ik ga met een vriendin eten x
Eleanor: okay is goed x
Sophia: okeey
Lucy: alright xx
Perrie: okki doki x
ik sluit mijn mobiel af en ga met Anna naar de Mac. "wat mag het zijn?" vraagt de vrouw achter de kassa. "twee big mac menu's alstublieft" zegt Anna en we rekenen af. We zoeken een tafeltje en nemen plaats. "jou vriendje heet toch Niall Horan he?" vraag t ze "ja klopt die van jou Alex toch?" vraag ik "ja klopt" zegt ze.
Ik ken Anna nog niet zo lang vandaar dat ik veel niet over haar weet. "is het niet moeilijk om zo ver weg van hem te zijn nu?" vraagt ze "jawel maar ik doe mijn best" zeg ik "snap ik" zegt ze. Net als Anna haar burger in haar mond duwd floept alles er tussenuit. "HAHAHAHAHA" schreeuw ik "o nee mijn shirt!" zeurt Anna. "DAT WAS ZO HILARISCH" gil ik nog steeds. "jaja eet nou maar je big mac op" zegt ze en ik grinnik.
die avond om 10 lig in in bed en ben dood moe. Ik rol mezelf in de dekens en val in slaap...
----------------------------
Xoxoxox
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...