P.O.V emma
Ik wordt wakker door de zonnestralen die binnen vallen en stap uit bed. Ik kijk op de wekker en zie dat het al 11uur is dus loop ik naar beneden om een ontbijtje te maken. terwijl ik de pasta pot pak hoor ik mij telefoon over gaan en neem op. "hallo met emma?" Vraag ik."hey lieverd mam hier" hoor ik mijn moeder zeggen. "Hey mam hie is het?" Vraag ik. "super meisje en met jou?" Vraagt ze. "super goed mam" zeg ik. "oh waarom zo blij?" Vraagt mijn moede lachend. "nou euhh ik heb een relatie" zeg ik en bijt op mijn lip.
ik weet niet of mijn moeder wel wil dat ik iets met niall heb. "ohhh echtt wie is het?" Vraagt ze heel blij. "uhm het is iemand die je niet verwacht" zeg ik "toch ben ik benieuwd, wie??" Vraagt ze "uhmm niall" zeg ik en het is stil aan de andere kant. "emma weet je zeker dat dit is wat je wil?" Vraagt ze. "ja mam ik heb hem nog een kans gegeven en ik hou van hem" zeg ik "nou ik ben blij voor je en als jij dit wilt vindt ik het prima" zegt mijn moeder "dankje mam" zeg ik.
na nog een kwartier gebeld te hebben met mam hang ik op en maak mijn ontbijt af. als ik mijn eten op heb bedenk ik me dat ik helemaal geen leuk jurkje heb voor vanavond. dus rij ik naar het winkelcentrum en shop wat kleding. ik loop de h&m in en kijk wat rond. opeens zie ik een super mooi roos jurkje hangen dat boven mijn knieen komt. ik koop het met nog wat andere kleren en loop langs de starbucks.
Ik zit aan een tafeltje koffie te drinken als ik denk aan vroeger. alles is zo anders nu. vroeger ging ik altijd met Niall naar buiten en speelde we verstoppertje. We gingen ook altijd schommelen en in de winter deden we sneeuwballen gevecht en daarna kregen we van Maura (de moeder van niall) warme chocolademelk met slagroom. bij die gedachten glimlach ik.
Ik parkeer de auto en loop naar de deur. ik maak hem open en loop met alle spullen naar binnen. ik leg ze in de gang en maak mezelf een kop thee. ik ga op de bank zitten en kijk pretty Little lairs. mijn Favoriete serie😍. Ik krijg een sms van niall.
Niall: als zin in vanavond? xx
Emma: Jaaa, wdj? xx
Niall: ga nu naar huis van de studio jij? xx
Emma: net terug van shoppen xx
Niall: oke is haal je om 6 uur op oke? X
Emma: is goed, zie je dan x
Ik sluit mijn mobiel af en zie dat het 4 uur is. ik zet de tv uit en ga even op twitter. meteen zie ik dat mijn aantal volgers flink omhoog is gegaan naar 100.000 volgers😳. ook krijg ik veel tweets en dus ook haat tweets. bah dat hoef ik niet te zien denk ik bij mezelf. Ik tweet nog even iets. @Emmaxwatson: waarom al die haat? typ ik en sluit mijn mobiel weer af.
Het is inmiddels 5 uur dus haal ik al mijn kleren uit de tassen en trek het mooie rode jurkje aan. ik doe er zwarte hakken onder en laat mijn haar los. ik verfris mijn make-up nog even en spuit en beetje parfum op. ik pak mijn zwarte tasje en vul die even met nodige dingen. als ik klaar ben gaat de bel en open ik de deur. daar staat hij zo onweerstaanbaar😍.
"Hey" krijg ik eruit. "hey beauty" zegt hij. ik loop met hem mee naar de auto en stap in. Niall gaat achter het stuur zitten en zoent me. "je ziet er super mooi uit" zegt hij. "jij veel mooier" zeg ik en geef hem nog een kus. Onder het rijden legt hij zijn hand op de mijne.
We rijden naar een klein knus restaurantje en gaan aan een tafel zitten. ik bestel spaghetti en niall een vlees schotel. "Ik heb vanmorgen nog met mijn moeder gebelt en heb het haar verteld van ons" zeg ik onder het eten. "oh en wat zei ze?" Vraagt hij. "ze vond het een beetje raar maar ze was oprecht blij voor ons" zeg ik met een glimlach. "gelukkig want ik laat je niet meer gaan" zegt hij en dat maakt me blij. na het eten lopen we naar buiten.
Niall geeft me een lange kus terwijl het maan licht op ons schijnt. Niall pakt mijn hand en neemt me mee. we lopen naar een veldje met een deken en allemaal lichtjes eromheen. "wauw niall dit is echt heel mooi" zeg ik en ga op de deken zitten. "Tja ik wou iets leuks doen voor mijn meisje" zegt hij en geeft me een kus. niall komt ook naast me zitten. ik ga liggen en niall ook.
ik leg mijn hoofd op zijn borstkast en samen kijken we naar de sterren. "weetje emma ik heb veel nagedacht over ons en ik dacht eerst ook dat we te snel gingen maar als je van elkaar houdt gaat het nooit te snel" zegt niall "weet ik we zijn bijna een maand samen en ik heb er geen spijt van, ik heb er ook veel over nagedacht" zeg ik.
"weetje het verbaast me dat de paparazzi ons nog niet gestalkt heeft" zegt niall lacherig. "nou de fans weten het anders wel" mompel ik net hard genoeg voor niall. "huh wat bedoel je?" Vraagt hij. "niall ik krijg haat tweets" zeg ik zuchtend. "emma daar moet je je niks van aantrekken oke? Ze zijn gewoon jaloers" zegt niall. "jaa weet ik" zeg ik zuchtend.
Ik word wakker door zonnestralen en kijk om me heen. huh waarom ben ik buiten? Ohw ja ik ben dus in slaap gevallen met Niall op de deken. ik rek me uit en Niall wordt ook wakker. "Goeiemorgen prince" zeg ik en Niall lacht suffig. "Goodmorning princess" zegt hij met een sexy ochtend stem. Danm die stem is hot.
"Dankje voor de leuke avond gister" zeg ik tegen Niall en geeft hem een kus. "Alles voor mijn princess" zegt niall. Ik knuffel even met niall op de deken en besluiten dan om bij de bakker broodjes te halen. We kopen 4 croissantjes en gaan naar mijn huis.
Als we naar binnen lopen hangen we onze jassen op en lopen naar de keuken. We eten de croissantjes op en kijken nog wat tv.S avonds gaan we nog even naar jongens toe en de meiden zijn ook daar. Als ik daar kom zie ik Lucy en Harry hand in hand zitten. Ik geef haar de nu-naar-de-keuken blik. "OMG tell me!?" Zeg ik. "Oh ja haha ik heb met harry" zegt ze blozend. "Hoe?" Vraag ik "we gingen toch op date? Nou toe gingen we naar de Londen eye en bovenaan vroeg hij me" zegt ze blij. "Ah ik ben zo blij voor je" zeg ik oprecht blij.
We hebben de hele avond nog bij de jongens gezeten en Niall en ik besloten bij mij te slapen. We gingen naar huis en hange onze jassen op en lopen naar boven. We poetsen onze tanden en gaan in mijn bed liggen ik geef hem een kus en val diep in slaap.
------------------
Haay,New part,
Hopelijk leuk?
Ik heb opeens heel veel zin om te schrijven!
Hope you liked it!
Bye xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanficEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...