Hoofdstuk 62

187 10 0
                                    

P.O.V EMMA
"Zal ik Sarah meenemen naar de ballenbak?" Vraagt Greg. Ik knik "ja thanks". Ik glimlach naar hem en hij gaat samen met Denise, Theo en Sarah naar de ballenbak. "Wanneer moeten jullie weer weg?" Vraagt Bobby. "Maandag, dus over twee dagen" antwoord Niall. Bobby knikt en drinkt van zijn koffie. "Is het goed als Sarah vanacht bij ons logeert?" Vraagt Mam "dan hebben jullie even tijd voor jullie zelf"

Ik kijk Niall aan. "Misschien is dat wel fijn toch?" Vraagt hij. Ik knik en glimlach. "Ja dat zou fijn zijn" zeg ik en mam knikt. "Dan kunnen we morgen gaan winkelen met Sarah" zegt Mam tegen Maura. "Ja leuk!" Antwoord ze. Niall kijkt me aan en drukt een kusje op mijn lippen.

"Ik heb weer honger" zeurt Niall. Ik grinnik. "Vreetzak" zeg ik droog en Nialls geeft me een tik. "Jij bent de grootste vreetzak hier" zegt Niall en ik kijk hem nep boos aan.  "Grapje" lacht hij en ik kijk hem nep sassy aan. "Emma hoe hou je het toch vol met Niall?" Vraagt Bobby. "Tja hij kan ook wel lief zijn. Soms" ik kijk opzij en zie Niall me nep beledigd aankijken. "Grapje i love youuuu" zeg ik overdreven.

Hij lacht "i love you toooo" zegt hij overdreven terug en kust me nog eens. "Wij gaan nog wat koffie halen, willen jullie ook nog wat?" Vraagt Maura en mam staat ook op. "Ja ik wil wel nog Een cola" zeg ik "ik hoef niks" zegt Niall en Maura knikt. Ze lopen weg en Niall staat op. "Ga je mee naar Sarah?" Vraagt hij "ja" zeg ik en we lopen naar de ballenbak.

Ik vindt het heerlijk om weer tijd door te brengen met mijn familie en die van Niall. Ik glimlach en we komen aan bij de ballenbak. Sarah giert het uit van plezier omdat Greg gekke bekken trekt. "Kom Sarah dan gaan we naar het luchtkussen" roep ik en Greg geeft haar aan mij. "Thanks" zeg ik en we lopen naar het mega lucht kussen.

"Schoentjes uit" zeg ik en Niall trekt Sarah haar schoentjes uit. Als we allebij ook onze schoenen uit hebben klimmen we met moeite op het kussen en ploffen we neer. Sarah veert omhoog en komt op haar kontje terecht. "Haha" lach ik en hou haar stevig vast.

Na een leuke middag gaan we weer naar mams huis en eten we gezellig pizza met z'n allen. Sarah geef ik haar fruit hapje en zelf eet ik mijn tonijn pizza op. Het was super gezellig vanmiddag. Ik heb me hier eigenlijk het meeste op verheugd. Ik denk Niall ook want het doet ons allebei goed om terug in ons thuisland te zijn. Ik heb het hier vreselijk gemist.

Om 7 uur 's Avonds hebben we alles opgeruimd en besluiten Niall en ik naar het hotel te gaan. Ik geef Mam al Sarah haar spulletjes. "Mama en papa komen morgen weer terug, veel plezier!" Zeg ik tegen Sarah en geef haar een knuffel en kusje. Ze kijkt me met pruillipje aan. "Mama?" "Ja mama komt morgen weer terug" zeg ik en geef haar nog een kusje.

Niall geef Sarah ook nog Eem kusje en knuffel en zegt iets tegen haar. Ik geef iedereen een knuffel en dan vertrekken Niall en ik terug naar het hotel. "Toch wel fijn om weer even rust te hebben he?" Vraagt Niall. "Ja klopt" glimlach ik en leg mijn hand op Nialls hand. Als we bij het hotel aankomen parkeert hij de auto en banen we een weg door de Papparzi heen.

"Hey guys, hoe was het vandaag?" Vraagt Harry die in de lobby zit met Lucy. "Hey! Ja super, Sarah blijft vanacht bij Mam slapen" zeg ik en hij knikt. "Waar gaan jullie heen dan?" Vraag ik aan Lucy "we willen nog naar een club maar we moeten wachten op Paul" zegt Lucy en ik knik. "Oh okee, veel plezier vanavond" glimlacht Niall "thanks" antwoord Harry en we vertrekken naar boven.

Als we onze kamer in lopen leg ik mijn spullen weg en kus ik Niall. Ik zie dat hij even schrikt maar kust me al snel terug. Ik tik met mijn tong tegen zijn lippen en hij opent zijn mond. Onze tongen spelen een vurig spel hij knijpt in mijn kont als teken dat ik moet springen. Ik spring en klem mijn benen om zijn lichaam heen.

P.O.V NIALL
Ik leg Emma rustig op bed neer en moet lachen door onze zoen heen. Ze trekt terug en vraagt "waarom lach je?" "Gewoon ik heb dit gemist voor twee weken" lach ik en ze lacht mee. Ze kust me weer en mijn handen glijden over haar borsten heen. Ik trek mijn shirt uit en ze gaat met haar handen over mijn borst heen.

Ik kus haar nek en ze kreunt. Als ik haar sweetspot heb gevonden zuig ik erop en al snel voel ik dat ze kippenvel krijgt.
Ik grijns en kus haar weer. Ze gaat wat rechter zitten en trekt haar jasje en topje uit. Ze heeft alleen een bh aan en die trek ik van haar af. Onze kus gaat weer door en mijn Handen masseren haar borsten.
------------------------------
Hey,
Gisteravond was one direction's laatste optreden voor de break. Ik heb alleen maar gehuild. I kweet dat dit niet het einde is, gelukkig komen ze over 18 maanden terug.....18 maanden zonder de jongens.....natuurlijk zien we ze gewoon op twitter en foto's maar we moeten 18 maanden zonder optredens en interviews zien ge overleven.

We kunnen dit als een fandom. Als beliebers 3 jaar zonder jb kan overleven kunnen 18 maanden overleven zonder de boys! Stay strong en ze zijn snel weer terug❤️ they promised. We promis❤️

Oke dit boek heeft niet veel hoofdstukken meer want het krijgt een goed einde en dan begin ik weer aan een nieuw boek, wat dat precies wordt weet ik nog niet maar ik en er mee bezig. Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk weer leuk? Comment en vote zou lief zijn💙

Fan accounts:
Instagram: xdirectionerrxx
Twitter: niallxxgirlsxx
Twitter: xxxxonexxx

Xx kayleigh :)

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu