hoofdstuk 56

232 9 0
                                    

P.O.V EMMA

ik wordt wakker met knallende koppijn en kijk om me heen. ik zie Niall met Sarah tv kijken en ze eet gretig haar fruithapje op. "gosh, ik heb z'n koppijn" zeg ik en wrijf door mijn ogen. "i feel you" zegt Niall en staat vervolgens op om mij een kus te geven. hij geeft me een pilletje met een glas water.

"wat is dit?" vraag ik en neem het pilletje aan. "een paracetamol" zegt hij en trekt de gordijnen open. het felle licht komt de kamer binnen en ik knijp even mijn ogen dicht. Ik neem het pilletje in en sta langzaam op. "heb jij geen hoofdpijn?" vraag ik hem. "jawel maar wat minder door de paracetamol" zegt hij en ik knik.

we eten samen en kleden ons daarna om. we gaan vandaag naar het strand met zen drieën. ik doe Sarah haar bikini aan en doe daar een kort broekje en t shirt overheen. "heb je zin in het strand?" vraag ik haar en het enige antwoord dat ik krijg is een schattig gegiechel.

ik loop naar de 'woonkamer' en zet Sarah op bed neer. Niall komt de kamer binnen in zijn zwembroek en ik kan het niet laten om hem te bekijken. "bevalt het uitzicht je?" vraagt hij lachend waardoor ik moet blozen. "jawel hoor"

we pakken onze spullen en rijden samen met Ian en Garrett naar het strand. "ga je mee de zee in?" vraagt Niall aan mij. "ik wacht nog even, meen Sarah maar al mee" zeg ik en hij knikt. "is goed" Ian gaat mee met Niall en Sarah terwijl Garrett bij mij blijft. Ik leg een kleed neer en ga erop zitten. Ik haal de zonnebrand uit de tas en smeer me in. Ik pak een broodje en stop hem in mijn mond.

"wil je ook een broodje?" vraag ik aan Garrett. "nee dankje" zegt hij en kijkt om zich heen. "'je mag heus wel een broodje hoor, ik bijt niet" lach ik en geef hem een broodje salami. hij zucht en neemt het aan. "dankjewel" zegt hij en ik glimlach.

De zon brandt fel op mijn huid dus doe ik wat zonnebrand crème op. Niall komt naar me toe en vraagt of ik ook mee kom. "Ja" ik sta op en pak Sarah van hem over en we lopen naar de zee. Ik voel het hete zand onder mijn voeten branden dus loop ik wat sneller en al snel verkoeld het zee water mijn voeten.

Sarah plenst met haar handjes op het water en laat schater lachjes. Ze is best groot voor een baby. Niall pakt haar over en doe rare gezichtjes waar ze nog meer van moet lachen. Ik ben allang blij dat ze niet meer zoveel huilt. Na een tijdje lopen we terug naar het kleed samen met Ian en gaan zitten.

Ik zet Sarah op een handdoek voor het kleed en geef haar haar schepje en emmertje. Ze rommelt er maar wat mee. Ik vindt het schattig uitzien dus maak ik een foto met mijn mobiel. Ook maak ik Eem selfie met Niall en daarna eten we gezellig een ijsje van het strandtentje. Ik smeer Sarah goed in tegen de zo'n zodat ze zich niet verbrandt.

Na een gezellige middag moeten we om 16:00 uur weer naar het hotel want de jongens hebben weer een show vanavond. Morgen vliegen we door naar Frankrijk. We Douchen en kleden ons om en dan rijden we met een klein busje naar de arena.

Sarah heeft een nieuwe speel set gekregen. Het bestaat uit allemaal knuffeltjes dus zet ik haar in hoekje van de kleedkamer en laat ik haar met Mike spelen. Ik zeg iedereen gedag en kijk naar de soundcheck van de boys.

De boys komen terug naar achter terwijl de deuren van de arena open gaan. Niall loopt naar me toe en geeft me een kus. "Waar is Sarah?" Vraagt hij "in de kleedkamer" glimlach ik en hij knikt. Hij kijkt me aan en zijn handen liggen op mijn heupen. "I love you" zegt hij en drukt een lief kusje op mijn lippen "i love you to Ni"

We lopen de kleedkamer weer in en ik ga naast Harry zitten terwijl Niall naar Lou gaat. "Waar is Lucy?" Vraag ik aan Harry die op zijn Telefoon zit. "Op de wc" zegt hij "oh oke" Ik kijk naar Sarah die een beetje lastig begint te doen. Ik pak haar op en loop naar mijn tas voor haar hapje te pakken en het haar te voeden.

Niall is ondertussen klaar en gaat met Sarah door de gangen lopen gewoon omdat hij dat leuk vindt. Ik hoor heel veel gegil dus loop ik naar het podium en zie Niall daar staan samen met Sarah die met grote ogen naar de fans kijkt. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en maak er een foto van.

Hij komt weer backstage "Ik heb haar even voorgesteld" zegt hij en grijnst "ja ik zag het" lach ik en kijk naar Sarah "was het leuk met papa op het podium?" Ik krijg een rare blik terug en glimlach.

Terwijl de jongens met de show bezig zijn vermaak ik me met Eleanor en de kids. We spelen wat op de gangen en kijken naar het optreden. Na de show is het al vrij laat dus gaan we ter naar het hotel en maken ons klaar voor bed.

Ik leg Sarah in haar bed en lees haar wat voor en binnen een paar minuten slaapt ze want ze was erg moe. Ik ga ik bed liggen tegen Niall op en geef hem nog een kus. "Goodnight Nialler"
-------------------------------
Heyhey,
Het is lekker weekend!🎉
Have a nice day!
Xx kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu