Hoofdstuk 5

720 23 3
                                    

P.O.V Emma
De volgende ochtend wordt ik wakker door mijn mobiel die afgaat. Het is Lucy, "heey Lucy" zeg ik. "Heey em zin om mee te gaan shoppen?" Vraagt ze "uhm ja is goed ik moet sws nog even boodschappen doen" zeg ik "okee ik ben om 2 uur bij je" zegt ze "okee tot straks!" Zeg ik "doeii!" Hoor ik haar zeggen en hang op.

Ik loop naar onder en smeer 2 broodjes en ga op de bank tv kijken. Als het nieuws op komt zie ik dat ze het over one direction hebben. Ze zeggen dat one direction een nieuw album op aan het nemen is. "Midnight memories" als ik klaar ben met eten ruim ik alles op en loop weer naar boven. Ik doe een lichte skinnyjeans jeans aan met een zwart topje en doe een beetje make-up op.

Ik loop naar beneden en zie dat het pas half 1 is. Ik ga op de bank zitten en ga even op twitter als ik daar mee klaar ben kijk ik nog tv en als de bel gaat pak ik mijn tas en jas en maak de deur open. "Hey Lucy" zeg ik "Hey" zegt ze en we lopen naar de auto.

Als we even een paar boodschappen hebben gedaan lopen we naar de h&m en snuffelen een beetje rond. Als ik eindelijk een paar kleding stukken heb uitgezocht lopen we naar de kassa en rekenen af. Eenmaal buiten lopen we even naar de Starbucks, bestellen 2 koffies en gaan aan een tafeltje zitten.

We kletsen een beetje over vroeger als Lucy gebeld wordt door harry. "Heey harry , vandaag?, ik zal ff vragen" hoor ik haar zeggen en ze houd de telefoon een beetje van haar oor af. "Harry vraagt of we vandaag bij de jongens een sleepover willen houden? Ga je mee?" Vraagt ze ik twijfel even maar stem dan toch in. "Ja is goed leuk" zeg ik "okee" zegt ze en legt haar telefoon weer tegen haar oor aan.

"Ja we komen, half 5?, ja, oke is goed, doeii" hoor ik haar zeggen en ze hangt op. Na een tijdje lopen we weer terug naar de auto en zet Lucy me nabij mijn appartement af. Als ik naar binnen loop hang ik mijn jas op en loop naar de keuken, ik maak mezelf een kop thee en ga op de bank onder de deken liggen.

Ik moet de hele dag al aan niall denken.. Ik voel gewoon veel voor hem ookal heeft hij me laten vallen hij wil het opnieuw proberen en ik heb hem ook nog wel een kans gegeven maar ik heb het gevoel alsof mijn gevoel veel te snel gaat. Ik wil hem wel vertellen dat ik verliefd op hem ben maar ik weet niet of hij ook iets voor mij voelt. Nou ja ik zie vanavond wel of er iets gebeurd.

Als ik mijn thee op heb loop ik naar de keuken en ruim de boodschappen in. Na een tijdje zie ik dat het al bijna half 5 is dus pak ik snel een paar spullen en als ik klaar ben gaat de bel, ik ren ik de trap af en open de deur. Ik geef Lucy een knuffel en we lopen naar de auto. Bij de jongens thuis aangekomen maakt louis al meteen de deur open en rent op ons af. We worden half dood geknuffeld "yeaaayyyy jullie zijn er!" Gilt hij "jaaaa" roepen we lachend.

We lopen naar binnen en knuffelen de andere jongens ook. "Omg ik heb echt honger kunnen we wat eten?" Vraag ik zeurend. "WoW dit is Creepy, niall zei net precies hetzelfde" zegt zayn en ik bloos geen idee hoezo. "Zal ik dan wat pizza's bestellen?" Vraag liam "Jaaa" roepen we tegenlijk en liam loopt met de telefoon weg.

Als de pizza's zijn bezorgt eten we ze voor de tv op. We hebben alle matrassen op de grond naast elkaar gelegd. We lachen en praten door elkaar heen. "Zullen we truth or dare doen?" Vraagt harry met een cheeky grijns. En we stemmen allemaal in. Niall begint "louis truth or dare?" Vraag hij "dare" zegt louis "bel bij de buren aan en zeg dat je een idioot bent" zegt niall "okee" zegt hij lachend en we lopen hem achterna naar de voordeur.

Louis belt bij de buren aan en een vrouw maakt open. louis zegt dat hij een idioot, loop dan weg en we rennen helemaal lachend terug naar binnen. Nu is louis aan de beurt. "Emma truth or dare?" Vraagt hij "truth" zeg ik "ben je op iemand verliefd?" Vraagt hij. Shit waarom nu juist deze vraag en het ergste is nog dat diegene naast me zit..."uhm ja" zeg ik met een rood hoofd "op wie?" Vraagt louis. "Nee louis je mag maar 1 vraag vragen" zeg ik. Na een tijdje stoppen we zit op de bank als niall naar me toe komt.

"Wil je even meekomen ik wil je iets zeggen" zegt niall "uhm ja is goed" zeg ik en loop hem achterna en we lopen over straat. Ondertussen is het al donker dus loop ik iets dichter tegen niall op. In de verte zie ik dat we naar een mooie lange rivier lopen met allemaal lichtje erbij en kaartjes en een bankje met kussentjes erop.

"Niall wat gaan we doen?" Vraag ik "dat zie je wel haha" zegt hij. We lopen erna toe en gaan zitten, even blijven we stil en kijken naar het mooie water dat verlicht is door de maan. "Emma uhm ik weet niet zo goed hoe ik dit ga vertellen" zegt hij nerveus "wat is er?" Vraag ik

"Nou uhm ik vindt je echt heel erg leuk en ik weet wat je van me vi-" ik onderbreek hem door hem een zoen te geven en hij kust me meteen terug als hij loslaat zegt hij "Emma wil je mijn vriendin zijn?" Vraagt hij de vraag waar ik stiekem op wachte "ja tuurlijk!" Zeg ik en kus hem. "Niall ik vindt jou ook heel leuk" zeg ik en knuffel hem.

Na een tijdje lopen we terug naar het huis van de jongens en lopen hand in hand naar binnen. Meteen zijn alle ogen op ons gericht en gaan dan naar onze handen. "OMG is dit wat ik denk dat dit is?!" Gilt Lucy "haha ja Lucy ik en niall zijn samen" zeg ik blij en neem Lucy snel mee naar de keuken.

"Omg hoe?" Vraag ze nieuwsgierig "nou we liepen naar een romantisch plekje bij een riviertje en toen zei hij dat hij me leuk vind en toen kuste ik hem en toen vroeg hij me" zei ik "ohw ik ben zo blij voor je" zegt ze en knuffeld me. We liepen naar binnen en gingen op de matrassen liggen en ik lag naast niall. Ik ging dicht bij hem liggen, met mijn hoofd op zijn borstkast. Ik was best moe dus wou ik al gaan slapen. "Ik hou van je" zegt niall "ik ook van jou" zeg ik en val ik slaap met een geweldig gevoel.
--------------------------------
Heyy,

Liked it?

Bedankt voor de stemmen x

Xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu