Hoofdstuk 12

353 16 3
                                    

P.O.V niall
Ik wordt wakker met emma in mijn armen. Ze is zo mooi. Ik laat haar voorzichtig los en ze brabbelt iets maar slaapt gewoon weer verder. Ik loop naar beneden en maak broodje klaar ik leg alles op een dienblad en neem het mee naar boven.

Ik loop de kamer in en zie dat emma nog niet wakker is. Ik schud haar wakker en ze opent haar ogen langzaam. "Goodmorning beautifull" zeg ik "goodmorning handsome" zegt ze terug en geeft me een kus.

"Ik heb ontbijt voor ons gemaakt" zeg ik en ze glimlacht "ahw das schattig" zegt Ze en kust me. Vandaag ga ik met emma alleen iets doen. Ik wou haar meenemen naar madame tussauds in londen.

'Vandaag neem ik je mee naar madame tussauds' zeg ik 'oh leukk daar ben ik nog nooit geweest' zegt ze en glimlacht. We kleden ons om en lopen naar beneden. Iedereen zit op de bank te eten. 'Hey guys wij zijn weg he' zeg ik 'okee bye' zegt liam en we rijden naar madame tussauds.

We kopen kaartjes en lopen naar binnen. 'Niall ik wil met chris brown op de foto' zegt ze en ik pak mijn mobiel. Ze gaat bij de wax pop van chris brown staan en ik maak een foto.

Ik geef emma mijn mobiel en ga bij demi lovato staan. Ze maakt de foto en rent naar lady gaga wax pop. Ik maak nog een paar fotos van haar en zij ook van mij. 'Niall kijk daar staan jullie!' Zegt ze en rent erheen. 'Emma niet zo hard roepen dalijk herkent iemamd me' zeg ik. Ik heb alleen een zonnenbril en beanie op.

Ze gaat tussen 'ons' in zitten en glimlacht. Ik maak de foto en ze gaat snel naast mijn wax foto zitten. Ze zet haar lippen op 'mijn wang' en ik maakt lachend een foto.

Na een leuke middag gaan we naar nando's en bestellen allebei hetzelfde. We gaan zitten en eten. 'Niall ik moet je wat vertellen.' Zegt ze en ik knik 'mijn ouders komen vrijdag tot zondag en ik wou vragen of je mijn ouders dan wou zien?' Vraagt ze.

'Tuurlijk, kijk emma ik weet dat het raar zal zijn omdat ik ze vroeger wel vaker heb gezien en je toen achterliet maar, ik wil laten zien dat wij voor elkaar zijn gemaakt' zeg ik 'dankje nialler' zegt ze en buigt over dan tafel heen om me een kus te geven.

P.O.V emma
Ik ben blij dat niall mijn ouders wil zien. Na het eten lopen we hand in hand nog even door londen heen. Overal zie je lichtjes. 'S avonds is London echt mooi. 'I love you emma' zegt niall en geeft me een kneepje in mijn hand.

'I love you to ni' zeg ik en niall kust me vol passie. Ik voel het vuurwerk em vlinders door mijn buik gaan. Ik ben zo blij met hem. We lopen terug naar de auto en niall brengt me naar huis. Ik wil het liefste dat hij bij me blijft maar anders komt hij nooit meer thuis.

Ik wil eigenlijk wel met hem samen wonen maar dat komt vanzelf wel. Ik maak me klaar en rol mijn bed in en val in slaap dromend over niall❤️.
--------------------------
Heey
Ik weet nooit zo goed wat ik hier moet schrijven haha maar ik hou er van om fanficties te schrijven:)
Like + comment?
Xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu