Hoofdstuk 61

215 9 0
                                    

P.O.V EMMA
Ik wordt wakker door gegiechel in de hotel kamer. Ik wrijf door mijn ogen En al snel herinner ik me welke dag het vandaag is! Vandaag wordt Sarah een jaar! Niall heeft haar een feest hoedje opgezet waardoor ik moet lachen.

"Gefeliciteerd schatje!" Zeg ik en neem haar op mijn schoot in bed. Ze heeft haar pyjama nog aan en haar haartjes zitten warrig. "Ons kleine meisje word groot he?" Vraag ik aan Sarah. Ze knikt en giechelt. "Kom, zal papa je omkleden?" Vraagt Niall aan haar en ze knikt.

Ik stap uit bed en loop naar de badkamer om een douche te nemen. Ik stap onder de douche en voel hoe de warme stralen over mijn lichaam stromen. We zijn momenteel in Ierland. We waren gister rond 11 uur s'avonds in het hotel dus gingen we meteen slapen.

Ik kleed me om en doe mijn haar en make-up goed. Als ik klaar ben gaat Niall zich ook klaar maken en geef ik Sarah haar eten. "Zullen wij even bij mam eten?" Vraag ik aan Niall "ja is goed"

We gaan eerst naar mijn ouders en dan komen Nialls ouders en Greg met Denise en Theo naar ons. "Gaan we zelf?" Vraag ik "ja" daarmee bedoelde ik of de beveiliging kee ging maar dat hoeft gelukkig vandaag niet. Ik pak mijn hand tas en zet Sarah in de buggy.

Als Niall ook klaar is vertrekken we met de zwarte Ranger Rover naar mijn ouders. als we uitstappen staan pap en mam al bij de deur. "Lieverds!" Roept mijn moeder luid. Ze geeft mij als eerst een knuffel en een kus. "Hey mam" zeg ik "dag lieverd" zegt ze en geeft me nog een knuffel en gaat dan door naar Niall en Sarah.

Ik loop naar pap en knuffel hem ook "ik heb je gemist pap" zeg ik en voel tranen branden. "Ik jou ook schat, fijn dat je er weer even bent" zegt hij en geeft me een kus op de wang. Ook Niall en Sarah lopen naar pap toe.

"Opa?" Vraagt ze blij "hallo prinses" zegt pap en neemt Sarah op zijn arm. "Kom binnen ik heb thee gezet!" Zegt mam vrolijk. Haha typisch mam weer. Niall geeft me een klein kusje en zet de buggy in de gang.

"Hoe is de Tour tot nu toe?" Vraagt mijn vader als we aan de keuken tafel zitten. "Goed! Al is het voor Sarah nog al nieuw enz" zegt Niall en pap knikt. Mam zet koekjes en wafels op tafel en schenkt voor iedereen thee in.

"We zijn nu precies op de helft" zeg ik "oh wacht gefeliciteerd trouwens op jullie verloving" lacht papa en geeft ons allebei een knuffel en mij een kus. "Dankjewel pap" lach ik. Ik wordt onderbroken door de bel.

"Daar zul je Nialls familie hebben" zegt mam en Nialls ogen beginnen te twinkelen. Hij staat op en mam gaat De deur open maken. Als snel zie ik Maura, Bobby, Greg, Denise en Theo. Ze knuffelen iedereen en nemen plaats aan de grote tafel.

"Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday daar Sarah! Happy birthday to youuuuu!" Zingt Greg extra vals voor Sarah. Ze houdt haar handen op haar oren en iedereen lacht. Ze is verlegen en schuilt zich op Nialls schoot.

"Kom lekker veel cadeautjes" fluistert Sarah en ze kijkt weer op. "Willem jullie wat drinken?" Vraagt mijn moeder wand de rest. Iedereen vraagt wat en mijn moeder komt terug met een dienblad vol drinken.

"Hoe was jullie vlucht gisteren?" Vraagt Maura "goed! We waren om 11 uur savonds thuis dus gingen we maar meteen slapen" zeg ik "ja begrijp ik, best moeilijk he? zolang van huis" zegt ze "ja ik mis het wel thuis maar op Tour is het geweldig" zegt ik tegen haar en ze knikt.

Nadat we even hebben bijgekletst gaan we de cadeaus uitpakken. Eerst krijgt ze een cadeau van Niall en mij. Ze kan het nog niet zelf uitpakken dus pak ik haar op schoot en help ik haar met uitpakken. Ze lacht en klapt in handen als ze het cadeau ziet. Het is een barbie huis met barbie poppen erin en spulletjes.

Ik zet het op de grond en ze wil meteen spelen maar ik hou haar nog even tegen. Ze kijkt me met een pruillipje aan.  "Je krijgt nog meer" zeg ik. Maura geeft me het cadeautje van Bobby en Maura. Ik help Sarah weer met uitpakken.

Er komt een schattig blauw jurkje, een roze pyjama, Een kleine skins jeans en een schattig roze T-shirtje tevoorschijn. "Oh kijk eens hoe mooi!" Zeg ik en ze grijpt het uit mijn hand. Ze lacht en kijkt me aan. "Wat leuk!" Zegt ik tegen Bobby en Maura.

Van mam en pap heeft ze nog wat speelgoed en kleren gekregen. Van greg en Denise heeft ze een roze loop stoel gekregen met een toeter. Als iedereen is geweest besluiten we even wat ergens te gaan eten en dan door te gaan naar de speeltuin.

"We zijn er" zeg ik tegen Sarah en Niall parkeert de auto. Ik stap uit en haal Sarah uit haar stoeltje. Niall neemt haar van me over en ik pak de tas met spullen en mijn handtas. Ik sluit de deur weer en Niall drukt een lief kusje op mijn lippen.

Ik glimlach naar hem en pak zijn hand. We lopen maar de ingang waar de rest al staat te wachten. "Lets go!" Zeg ik en we betalen bij de kassa. Als we een plaatsje hebben gevonden Bij een grote tafel leggen we onze spullen.

"Ik ga wel even mee met Sarah" zeg ik en Niall knikt. Denise en ik lopen samen met Theo en Sarah naar het grote klimrek. Terwijl de rest bij de tafel blijft. "Ze kan al best veel voor haar leeftijd" zegt Denise "klopt, ik verbaas me er echt over" lach ik en ze lacht mee.

"Zullen we van de glijbaan?" Vraag ik aan Denise. Ze knikt en ik ga eerst met Sarah op mijn schoot. "Woehoe!" Gil ik en kom in de ballen bak terecht. Denise doe het zelfde en we liggen helemaal plat. "Volgens mij zijn we hier meer voor ons zelf dan voor de kinderen" lacht ze "inderdaad"

Lachend lopen we terug naar de plaatsen en ik neem plaats naast Niall. "We hoorde jullie gillen tot hier" lacht Pap. "We hadden gewoon lol" zeg ik. Sarah kijkt me met een pruil lipje aan. "Wat is er?" Vraag ik haar "tinken" zeurt ze, ze wilt dus drinken. Ik pak haar flesje en geef haar die.
-------------------------
Haayyy
Bijna vakantieeee :)
Gelukkig nog maar een week!
Er komt snel weer een hoofdstuk online ;)
Xx kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu