hoofdstuk 24

311 12 0
                                    

P.O.V EMMA

Het is zaterdag 12:00 als Niall en ik gezellig in de hangmat liggen in de tuin. Ik geniet hier echt van. De zon die op ons schijnt en de vogels die fluiten. "Ik hou van je Em" zegt Niall en kust mijn kruin. "Ik ook van jou Ni" zeg ik en glimlach. "Ik ga wat eten halen wil je ook?" vraag ik "ja doe maar wat" zegt Niall en ik knik. Ik pak wat aardbeien, wafels en slagroom en loop weer naar buiten.

"wat lekker gezond weer he" lacht Niall "Ach zeur niet je houdt van alles" lach ik en zet het op het tafeltje naast de hangmat. "Ja klopt vooral van jou"zegt hij en ik moet weer eens blozen. "ahh wat schattig je bloost" zegt hij en knijpt in mijn wang. "oppassen he Horan" zeg ik nep dreigend. "Oeh mvr watsen word gevaarlijk" lacht Niall en ik duw een aardbei in zijn mond. "hahahaha" lacht Niall waardoor ik ook moet lachen. Zijn lach is zo aanstekelijk.

P.O.V NIALL

Emma's telefoon gaat en ze neemt op. "met Emma, vanavond?, wacht even hoor" zegt ze en zegt tegen mij: Lucy en Harry vragen of we vanavond de samen gaan eten en dan uitgaan" Ik denk even na maar stem dan toch maar in. "Ja is goed hoelaat dan?" vraag ik "7 uur hapje eten en dan uit gaan" zegt Emma "is goed zeg maar ja" zeg ik en ze gaat weer met haar oor naar de telefoon. "Ja we gaan mee, oké, tot vanavond, bye" zegt ze en hangt op.

P.O.V EMMA

Het is 15:00 uur en Niall en Ik kijken een beetje tv. Ik zet de tv zachter en vraag "hoelaat vertrekt ons vliegtuig morgen eigenlijk?" "11:00 uur" zegt Niall en ik knik. "waar gaan jullie nu eigenlijk verder met de tour?" "we gaan nu naar de USA en gaan daar naar allerlei steden" zegt hij en ik knik weer. "Ik hoop eigenlijk dat die 4 maanden zo weer over zijn" zeg ik "tja ik weet het maar ik wil ook bij onze fans zijn" zegt hij "ja tuurlijk dat snap ik baby" zeg ik en kus hem.

"Niall wil je even mijn rits dicht doen?" vraag ik terwijl ik in min kamer sta. "kom al" roept Niall en komt de kamer in lopen. Hij ritst mijn jurk dicht en loopt weer naar de badkamer. Ik stijl mijn haren en doe mijn hakken aan. Verder doe ik wat parfum op en wat make-up. Niall doet in de badkamer zijn haar enz. Als ik klaar ben komt Niall ook de kamer in lopen en doet zijn schoenen aan. Ik kijk in de spiegel en Niall komt achter me staan.

"je ziet en prachtig uit" zegt hij en kust mijn haar. "jij ook babey" zegt ik glimlachend en bekijk hem. Hij heeft een zwarte broek met een wit mooi shirt aan, zijn haar zit in een blonde kuif en hij heeft zijn witte sneakers aan. Hij ziet er zo damn goed uit. "Hallo?! aarde aan Emma?" vraagt Niall terwijl hij voor mijn ogen zwaait. "sorry was even aan het dromen" zeg ik "geeft niet kom" zegt hij en pakt mijn hand.

"hey guys" zegt Lucy als we voor haar deur staan. "we zijn al klaar dus kunnen we meteen gaan" zegt Harry en we lopen met z'n vieren naar de taxi die al voor klaar staan. we rijden naar een chique restaurant en stappen uit. "ik heb al gereserveerd" zegt Harry en we naar binnen. "goedenavond wij hebben gereserveerd op de naam Styles" zegt Harry en de ober knikt. Hij begeleid ons naar een tafel voor 4 en we bestellen ons eten. Dit wordt weer een gezellig.

"fijne avond nog" zegt de ober als we naar buiten lopen. Het is nu 10:00 uur dus lopen we een beetje door de stad. Na een tijdje hebben we een leuke Irish pub gevonden en gaan we daar naar binnen. Natuurlijk loopt er wel paparazzi achter ons aan maar die mogen niet de club in. "ik ga even drankjes halen" zegt Harry en we knikken. We lopen naar een chill plekje en gaan daar zitten. Harry komt met 4 shotjes en we slaan ze gelijk achterover. "kom dansen" zegt Niall en we lopen naar de dansvloer.

P.O.V NIALL

Ik sta met Emma op de dansvloer te dansen. Harry komt weer aan met drankjes en we drinken alle 4 weer een drankje in en keer. Het begint langzaam licht te worden in mijn hoofd maar dat is zo weer weg. We dansen de hele avond door. We zijn behoorlijk dronken dus gaan we maar naar huis. Het is al 3 uur 'S nachts dus pakken we een taxi en rijden naar het huis van Emma. Harry en Lucy lopen naar Lucy's huis en wij gaan ook naar binnen.

Emma's ouders slapen als dus gaan we snel naar boven en kleden ons om. "Ben jij een kabouter?" vraagt Emma lachend "Nee en nu slapen" zeg ik en we gaan in bed liggen. Ik ben niet zo super dronken wat betreft Emma. Ik hoor dat Emma al is aan het slapen dus ga ik ook maar slapen..

---------------------------------------
Boredddd
Xoxoxox

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu