*1 maand later*
P.O.V EMMA
Vandaag gaan we verhuizen! De nieuwe meubels worden om 12:00 uur bij het nieuwe huis afgeleverd. Het hele huis staat vol dozen en koffers. "Niall! Kun je me even helpen?" Vraag ik als ik de koffers niet in de koffer bak krijg. "Tuurlijk". We hebben alle oude meubels weg gedaan dus alleen onze spullen hebben we nog. "Zit alles in de auto en aanhangwagen?" Vraagt hij "ja!" Zeg ik en hij knikt.Als het hele huis leeg is doe ik de deur dicht en zeg "vaarwel mooi huisje". We rijden naar het makelaar kantoor en leveren de sleutel van mijn 'oude' huis in. Nadat we dat hebben gedaan rijden we naar het nieuwe huis. "Elke keer als ik die oprit op rij denk ik WoW wat een mooi huis" zeg ik "ja me to echt geweldig" zegt Niall en we stappen de auto uit.
We openen de deur em lopen naar binnen. De afgelopen weken hebben we het hele huis geschilderd en de tuin gedaan. *ding dong* "oh kom, dat zullen vast alle meubels zijn" zegt Niall en we openen de deur. "Hallo, wij komen u meubels brengen" zegt een man met een klembordje in zijn hand. "Okee breng ze maar naar binnen" zeg ik en de man knikt. "Ik help wel" zegt Niall en loopt met de man mee.
Als alle meubels binnen staan gaan de mannen weer weg. "Zullen we eerst de woonkamer doen?" Vraag ik "is goed". Nadat we alles hebben ingericht ploffen we neer op de bank. "Ik hou nu al van dit huis" zeg ik "ik ook, vooral omdat ik er samen met jou in woon" zegt niall "Ahw" ik kus hem.Als we boven ook alle hebben ingericht zijn we eindelijk met Alles klaar. "Het is 6 uur, zullen we wat frietjes bestellen?" Vraag ik "is goed" zegt Niall en bestel wat frietjes. Het is nog niet donker dus ga ik nog even de plantjes doen in de tuin. Nadat ik dat heb gedaan ga ik in de hangmat liggen. Ik leg mijn handen op mijn buik en denk na. Ik ben al 1 maand zwanger. Je ziet natuurlijk nog geen buikje maar als ik eraan denk voel ik toch wel kriebels.
Ik sluit mijn ogen en denk gewoon na. Opeens voel ik twee handen me vast pakken en schrik ik wakker. "Frieten zijn er" zegt Niall en ik zucht opgelucht. "Je liet me schrikken" lach ik en hij lacht mee. "Leuk toch, kom" zegt hij en loop mee naar binnen zodat we frieten kunnen eten.
Voor de rest van de avond hebben we gezellig op de bank gezeten met hapjes en drinken. "Ik hou van je Ni" zeg ik "Ik ook van jou Princess" zegt hij em knuffelt me.
De volgende dag word ik wakker in ons nieuwe hemel bed😍. Ik ruk de gordijnen open en maak het bed op. Ik neem een douche en loop naar beneden waar Niall al zit te eten. (Ofcourse). "Heyy" zeg ik "hoi" zegt Niall met volle mond. "Moet je zo werken?" Vraag ik "ja maar ik ben om 6 uur weer thuis" zegt hij "okii" zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. Ik maak zelf ook wat eten en eet dat ook op en check ondertussen mijn social media.
"Ik ga" zegt Niall en geeft me een lange kus. "Tot straks" zeg ik "tot straks". Als niall weg is kleed ik me om en rij naar de supermarkt om boodschappen te doen. Nadat ik die heb gedaan is het 13:00 uur. Ik besluit Lucy te bellen.
L= hallo met Lucy?
E= Hey Lucy, met Emma
L= oh Hey wat is er?
E= niks ik wou vragen of je langs wilt komen, even bij kletsen enz?
L= ik wil wel maar ik ben aan het werk, sorry
E= nee geeft niks, werk ze!
L= Okay bye
E= byeMisschien kan Eleanor wel!
E= hallo met Eleanor?
E= het El met Emma
E= Hey Emma whatsupp?
E= ik vroeg me af of je langs wou komen om te Chille?
E= ja is goed ben net klaar met opruimen ik kom zo
E= is goed tot zo
E= tot zo!Na een kwartiertje is Eleanor er en gaan we buiten in de tuin op de bank zitten. "Wauw de tuin is zo mooi geworden!" Zegt ze enthousiast. "Dankje wil je de rest ook zien?" Vraag ik "ja graag!". Ik laat haar eerst de onderste verdieping zien. "Omg ik ben nu al jaloers!" Zegt ze waardoor ik moet lachen. We lopen door tot de middelste verdieping met alle slaap kamers en badkamers. "Heeft iedere kamer een eigen badkamer en inloopkast?!" Vraagt ze geschokt. "Jup!"
Als ik de hele verdieping heb laten zien gaan we naar de bovenste verdieping. "Een spa?!" Vraagt ze "ja cool he" zeg ik em ze knikt. Als we weer beneden komen gaan we weer in de tuin zitten. "Ik moet eens nodig met Louis gaan praten over verhuizen" lacht ze waardoor ik ook moet lachen.
"Omg je ziet al Eem klein buikje bij je" zeg ik kijkend naar haar buikje. "Ja ik ben al 2 en een halve maand zwanger" zegt ze en wrijft over haar buikje heen. "We hadden gister onze tweede echo" zegt ze "en hoe was het?" Vraag ik "de baby is nog erg klein maar tot nu toe wel gezond" zegt ze "Mooizo! Ik moet volgende week voor de eerste keer" zeg ik "leuk!"
Nadat we de hele middag nog hebben gekletst gaat Eleanor weer naar huis. "Doegh!" Zeg ik en zwaai haar uit. Om 6 uur is Niall weer thuis en eten we gezellig het eten dat ik heb gemaakt. Verder hebben we s'Avonds nog lekker buiten gezeten! "Slaap lekker babe!" Zegt niall als we in bed liggen. "Goodnight Ni"
--------------------------------
Haay lieve lezers!
Ik probeer zoveel mogelijk te uploaden
Liked it?
xxx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...