P.O.V NIALL
we zijn eindelijk geland in Australië! ik neem Sarah uit haar stoel en we lopen het vliegveld uit. bij de uitgang staan weer veel fans dus geef ik Sarah aan Emma. de boys en ik lopen naar ze toe en maken foto's. na nog handtekeningen gegeven te hebben lopen we met zen alle naar de tour bus die er al stond.
we rijden naar het de arena waar we vanavond al een show hebben. ik kan niet wachten om weer op het podium te staan! een jaar lang gaan we weer op weg. onze tour heet trouwens Where We Are. We stoppen achter de arena waar een heel groot terrein is met meerdere wagens en hekken erom heen.
"jullie mogen tot 16:00 uur zelf iets doen daarna is soundcheck" zegt Paul als de bus tot stilstand komt. we knikken en Paul loopt weer naar voren. "wat zullen we gaan doen?" vraag ik aan Emma. "ik heb best honger, zullen we wat gaan eten?" vraagt ze "ja is goed"
als Garrett (gewoon een naam gepakt) mijn personal bodyguard aankomt lopen vertrekken we naar de Mac Donalds. Veel foto's worden gemaakt en we lopen naar de Mac. er staat gelukkig geen rij dus zijn we gelijk aan de beurt.
"goeiedag, wat mag het zijn?" vraagt een man achter de kassa. "wat wil jij?" vraag ik aan em. "doe maar een big Mac" zegt ze en ik knik. "2 big Mac alstublieft" zeg ik en de man knikt. "dat is dan 6 euro alstublieft" zegt hij en ik geef hem het geld. als we het eten hebben gaan we aan een tafeltje zitten en eten we samen ons eten op.
P.O.V EMMA
we zitten aan een tafeltje bij de Mac en eten allebei een big Mac. "als we terug gaan dan moet ik Sarah even in bed leggen" zeg ik "is goed babe'' zegt Niall en drinkt van zijn milkshake. "over een kwartier moeten we gaan guys" zegt Garett. "oké"'zegt Niall en Garett draait zich weer om.
als we weer bij de bus komen geeft Niall me een kus en loopt alvast met de rest van de jongens naar binnen. ik loop de bus in en groet de andere meiden. Als sarah's luier is verschoon wieg ik haar in slaap en zet ik de babyfoon aan. zodra ze slaapt loop ik naar de koelkast en pak ik wat cola.
"zo die slaapt" zeg ik en plof op de bank neer. "mike ligt er ook net in" zegt el als ze opkijkt van haar telefoon. "okee ga je zo even mee naar de boys?" vraag ik "is goed wie let op de baby's?" vraagt el. "Mark en Ian de bodyguards" zeg ik en ze knikt.
ik loop naar voor in de bus en vraag aan de bodyguards of ze zometeen op Mike en Sarah willen letten. "tuurlijk daar zijn we voor" zegt Mark en ik glimlach. "ofcourse" ik loop weer naar el en zeg dat ze op de kinderen letten.
Eleanor en ik lopen de arena in met onze backstage passen en zoeken de boys. Ik voel de klanken van Up All Night en al snel vinden we het podium. we gaan op random stoelen zitten en juichen overdreven hard. "HE JULLIE DAAR WEGWEZEN REBELLEN!" Roept Harry met een nep boos gezicht. "Nah wij zitten goed" zegt el en we moten lachen.
ze zingen een paar liedjes en Niall en ik maken vaak oog contact waardoor ik zoals altijd weer vlinders van in mijn buik krijg. Hij lacht schattig naar me en doet rare dansjes waardoor ik moet lachen. als ze klaar zijn met sound check gaan ze naar de kleedkamer om zich om te kleden. We lopen de kleed kamer in en gaan op de bank zitten.
"Louis dalijk scheurt je broek!" roept Lou. Louis probeert een split te maken maar heeft een strakke broek aan. "kkrrkk" is het geluid van zijn gescheurde broek. "urg je bent ook zo een oen" zucht lou en haalt een nieuwe broek. "Louis serieus?" vraagt Eleanor. "Jaaa" lacht hij en geeft haar een knuffel.
"HAHAHAH" lacht Niall nog steeds door het feit dat Louis door zijn broek is gescheurt. Zijn lach is zo grappig dat iedereen van de crew ook moet lachen. als ze omgekleed zijn doet lou hun haren nog en moeten ze gaan klaar staan.
ik loop terug naar de bus met eleanor om Mike en Sarah te halen. als we binnen komen horen we ze al huilen en lopen snel naar de kamers. ik pak Sarah op en sus haar rustig. ik verschoon haar luier en geef haar de fles. Ik geef haar haar speen en loop naar de Bodyguard. "huilde ze allang?" vraag ik aan ze.
"nee net pas 5 seconden en net toen we ze wouden sussen kwamen jullie binnen" zegt Ian. "oh okee jullie hebben mijn nummer he?" vraag ik voor de zekerheid en ze knikken. We gaan weer naar de arena en kijken vanuit backstage naar de jongens. Ze zingen nu Diana en alle fans zingen luid mee.
na de show komen de jongens bezweet backstage en drinken ze wat. Niall geeft me een kus. "je was super ni" zeg ik en hij lacht. "thanks babe" hij geeft Sarah ook een kusje op haar hoofd. "jullie trouwens ook" zeg ik tegen de rest van de boys en ze lachen.
Als we de bus weer in lopen is het al laat dus gaan de jongens eerst een voor een douche en kleden zich dan om. Ik doe Sarah haar pyama aan en leg haar in bed. Als Niall klaar is met douchen gaat hij in bed liggen en gaat nog even op zijn telefoon. Ik kleed me ook om en ga ook nog even op social media.
Daarna leg ik hem aan de lader en ga onder de dekens liggen. ik geef Niall een kus en wens hem een goede nacht. Hij trekt me tegen zich aan en ik sluit mijn ogen.
-----------------------------------
Hey guyss
Ik werk heel veel hoofdstukken vooruit zodat ze sneller online komen :)
Stem + comment would be nice :)
Xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...