P.O.V EMMA
vandaag hebben de jongens studio dag. Niall opent de gordijnen en gaat een douche nemen. Ik hoor dat Sarah is aan het huilen dus sta ik maar op en loop ik naar haar bedje. Ik pak haar op en verschoon haar weer. Na dat ze een flesje heeft gehad. ga ik met haar op de grond met knuffeltjes spelen.
Ze kan nog niet zelf zitten dus ligt ze op haar buikje, ze giechelt en friemelt aan haar knuffeltjes. Niall komt de kamer weer in en kleed zich om. "hoelaat ben je terug?" vraag ik "ik denk rond 5 uur dus dan kunnen we samen iets gaan eten" zegt hij lief en geeft me een lange kus. "gezellig"
Niall geeft me nog een kus en vertrekt dan naar de studio. Ik leg Sarah in haar box die we hebben meegenomen en ik sluit de kamer af. ik loop naar Eleanors kamer en klop. Eleanor doet open met Mike in haar armen. "hey mag ik binnen komen?" vraag ik "Ója tuurlijk" lacht el en laat me binnen.
"zullen we gaan shoppen?" vraag ik. "ja is goed, we nemen de kinderen wel mee toch?" vraagt ze "ja tuurlijk". Ik zeg Eleanor en loop naar mijn eigen kamer. Ik pak de buggy en klap hem uit, vervolgens leg ik Sarah erin en doe ik een paar spulletjes in haar rugzakje en leg die onderin de buggy.
Ik loop net mijn kamer uit als Eleanor ook komt aan lopen met Mike in de buggy. "Klaar om te gaan?" vraagt ze waarop ik knik. "alleen Mark en Ian moeten wel even mee" zeg ik. we lopen naar het einde van de gang waar ze staan te wachten. "gaan jullie mee naar de stad?" vraag ik "tuurlijk" zegt Ian en we lopen naar de stad. we zitten midden in de stad in een hotel dus een auto hoeft niet.
We lopen de h&m binnen en kijken rond. Een meisje met lang blond haar kijkt me bitchie aan en daarna naar Sarah. "zozo je hebt een perfect leventje hoe durf je dan in deze goedkope winkel komen?" vraagt ze gemeen. "misschien omdat ik niks speciaals ben dus ook gewoon hier mag winkelen?" zeg ik.
"je bent een verwend nest net zoals die fake baby" zegt ze en mijn ogen worden groot. "Wow nu moet je normaal doen" komt Eleanor ertussen. Mark en Ian gaan iets dichterbij me staan. "Beter verdwijn je gewoon samen met de lelijk ding" zegt ze en kijkt naar Sarah. Mijn ogen worden nog groter en spuwen inmiddels vuur.
ik spring op haar en we vallen op de grond. ze probeer me te wurgen dus sla ik haar in haar gezicht en waardoor de schreeuwt en ik trek aan haar haren. Mark en Ian grijpen meteen in en halen ons uitelkaar. "ALS IK JOU OOIT NOG ZIE GA JE ERAAN!" Roep ik door de winkel heen tegen haar. "FIGHT ME" roept ze
"Emma kom" zegt Eleanor en pakt mijn arm. Ik pak de buggy en loop met Ian, Mark en Eleanor naar buiten. buiten staan allemaal mensen die het gefilmd hebben. "laten we maar terug naar het hotel gaan" zegt Mark en we knikken.
met de paparazzi achter ons aan lopen we terug naar het hotel. Eenmaal in de lobby aangekomen staan Lucy en Perrie daar. "Emma wat is er gebeurd?" vraagt ze als me ziet. mijn haar zit doorelkaar en mijn lip bloed een beetje. "Kom ik leg het je boven wel uit" zeg ik en we lopen met zen alle naar boven.
Sophia is er inmiddels ook bij gekomen en Eleanor legt Mike en Sarah in bed. als ze weer binnenkomt kijk ik haar dankbaar aan. "dus tell us" zegt perrie. nadat ik ze het heb uitgelegd kijken ze geschokt. "ik zou hetzelfde hebben gedaan" zegt Lucy.
"uhm er staan allemaal filmpjes van op het internet" zegt Sophia die Twitter laat zien. "oh nee he dadelijziet Niall het filmpje" zucht ik. "hij zal het wel begrijpen" zeg El. Als iedereen weer naar hun kamer is pak ik mijn laptop en ga ik even op netflix om Pretty Little Liars te kijken.
De deur wordt open gedaan en Niall komt binenmet een tasje met eten. "hey" zeg ik en kijk hem aan "hey wat was er gebeurd in die winkel?" vraagt Niall. "Ik ontplofte een beetje nadat een Dom wijf mij en Sarah uitschold" zeg ik. Niall zucht en gaat op bed zitten.
"Daar moet je niet op ingaan, dat doen ze gewoon voor aandacht" zegt hij en geeft een kus op mijn wang. "weet ik maar ik flipte gewoon uit" zegt ik "ja ik zag het". Niall pakt wat chinees uit en dekt het tafeltje in de hoek van de tafel.
nadat hij dat heeft gedaan loop hij naar de box waar Sarah in ligt te trappelen en pakt haar op. "hey prinsesje" zegt hij en geeft haar een kusje. hij gaat met haar naast me liggen en speelt vliegtuigje met haar. Vreugde kreetjes verlaten haar mond en een brede glimlach komt op mijn gezicht tevoorschijn.
Hij neemt een paar selfies met haar en laat ze aan mij zien. "hahaha die is leuk" lach ik. het is een foto Waar Niall een kusje op haar wang geeft en Sarah een gek gezichtje trekt. "ik ga hem op insta posten" zegt Niall. "zullen we gaan eten?" vraag ik "is goed"
--------------------------------
Hey hey,
Het is bijna 2016 :)
Louis is over precies 1 maand jarig!
Hopelijk overleven we allemaal de 18 maanden lange break
Xx kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...