P.O.V NIALL
het is 6 uur smorgens en we moeten opstaan om naar het vliegveld te gaan. Ik maak Emma wakker en ze opent haar ogen "wat?" Vraagt ze "we moeten opstaan" zeg ik en sta op. Ik wrijf door mijn ogen en kijk of sarah nog slaapt.Ze slaapt nog dus ga ik naar de badkamer en neem ik een lekkere warme douche. Als ik me heb om gekleed komt Emma net de badkamer in om ook een douche te nemen. "Ik kleed Sarah wel aan" zeg ik "is goed" ik geef haar een kus en loop naar Sarah's bedje.
Ik maak haar wakker en ze opent haar kleine blauwe oogjes. Ik pak haar op en trek haar een schattig jurkje met legging aan en doe haar de schoentjes aan. Ik geef haar haar papje terwijl Emma de koffers inpakt.
Er klopt iemand op de deur dus open ik hem. "Hey Niall, over 15 minuten beneden oke?" Vraagt Paul "ja is goed" zeg ik en hij knikt. Ik sluit de deur weer en Emma zet de koffers bij de deur. "Zin in Frankrijk?" Vraagt ze en legt haar handen op mijn heupen. "Ja heel erg jij" zeg ik "ook" zegt ze en kust me.
Als het vliegtuig eindelijk opstijgt pak ik mijn telefoon en kijk wat op sociaal media. Ik maak een foto van Griekenland terwijl we opstijgen en plaats die op twitter met de tekst: Greece thanks for the amazing days! The shows were crazzyyy! You are great! xxx
Ik kan wel wat slaap inhalen van de afgelopen dagen dus duw in mijn oordopjes in en zet ik muziek op. Ik sluit mijn ogen en val langzaam inslaap.
P.O.V EMMA
Niall ligt vredig tegen mijn schouder te slapen terwijl Sarah tegenover mij in haar stoel met haar knuffeltjes zit te spelen. Ik pak mijn telefoon en ga op sociaal media. Ik maak een foto van Niall en een foto van Sarah en post ze allebij op insta.Als we eindelijk geland zijn nemen we onze koffers en vertrekken we met de Tour bus naar het Hotel in Parijs. Ik ben nog nooit in parijs geweest dus verheug ik me echt! Ik wil echt de Eifel toren zien savonds!
Als we bij het hotel aankomen krijgen we de sleutel van Paul en lopen we naar boven. Niall opent de deur en laat mij en Sarah er eerst in. We ruimen onze spullen in en ik plof neer op bed. Sarah kruipt op mijn buik en kijkt me raar aan. "Ma-ma?" zegt ze. Mijn ogen worden groot en ik roep Niall.
"Wat is er?" Vraagt hij "Ze zei haar eerste woordje!" Zeg ik blij "echt?! Wat zei ze?" Vraagt hij "ze zei mama" zeg ik en glimlach Breed. Sarah laat een schater lach horen en kijkt naar Niall "pa-pa?" Zegt ze weer.
"Ja! Goed zo schatje!" Zegt Niall blij m tilt haar op. Hij draait haar rond en ze lacht blij. Hij ploft neer op bed en zeg Sarah op zijn buik en speelt met haar handjes. Niall legt Sarah in bed voor haar middag dutje. Ik sta op en trek een zwarte broek met een geel topje aan. Het is pas 12:00 uur dus hebben we nog de hele dag!
"Ik heb met Harry geregeld dat hij op Sarah past vanavond" zegt Niall. "Hoezo?" Vraag ik verward "omdat ik jou meeneem op een speciale date" zegt Niall en loopt naar me toe. Hij legt zijn armen om me heen. Hij kijkt me in mijn ogen aan en ik zie spanning in zijn ogen. "dat is zo lief" zeg ik en kus hem. hij gaat er in mee en zijn hand gaat naar mijn kont. hij kijpt erin waardoor ik moet lachen.
Ik spring en kruis mijn benen om zijn middel. Hij legt me op bed en verbreekt onze zoen niet. "Ni we kunnen niet verder gaan nu" lach ik en zijn lippen kussen mijn nek. "dan maar vanavond" zegt hij en grijnst. "you dirty little irish boy" lach ik en woel door zijn haren. hij drukt nog een kusje op mijn lippen en rolt weer van me af.
"zullen we ergens gaan lunchen met z'n drietjes?" vraag ik na een uurtje tv kijken. "ja is goed ik haal Sarah wel" zegt Niall en ik knik. Ik pak mijn handtas en pak ook de buggy. Niall zet sarah erin en we vertrekken samen met Ian en Garrett naar een leuk cafetje.
het is af en toe best irritant dat er steeds beveiliging mee moet het moet gewoon. We lopen een leuk cafetje in en bestellen beide wat te eten en drinken. Mensen maken af en toe wel fotos maar dat maakt niks uit. "Hoe vind je het op tour tot nu toe?" vraagt Niall. "echt super! het is wel onhandig met Sarah maar het lukt wel" zeg ik "ja maar over 10 maanden zijn we weer thuis" zegt hij "laten we daar nog maar niet aan denken dan" lach ik en ons gesprek wordt onderbroken door de serveerster.
na het lunchen gaan we nog even winkelen en dan gaan we terug naar het hotel. Ik heb een klein beetje van Parijs gezien en het is echt prachtig! Als we bij het hotel terug komen gaat Niall nog even naar de jongens en gaan ik en Sarah even naar de meiden.
*Savonds om 7 uur*
Ik strijk mijn korte zwarte jurkje zwart en doe mijn gouden pumps nog aan. Niall komt binnen en heeft een zwarte broek aan met een wit shirt en een zwarte blazer. Zijn mooie blonde haren zitten in een kuif en ik ruik zijn mannen deo tot hier
"je ruikt lekker" zeg ik en ruik aan t shirt. "thanks babe" glimlacht hij en doet zijn laatste gel nog in. "Ben je klaar?" vraagt Niall "ja" glimlach ik en hij bekijkt me van top tot teen. "je ziet er prachtig uit" zegt hij en kust me "jij ook Ni" zeg ik gemeend want hij ziet er echt goed uit.
Niall had Sarah al bij Harry afgezet dus kunnen we meteen gaan. Niall pakt mijn hand en we lopen naar de Lobby met Ian en Garrett achter ons aan. moeten ze echt mee op een date? ik zucht en loop op mijn hakken naar beneden. Als we in de Lobby aan komen zeggen we tegen Paul dat we weg zijn en hij knikt.
Niall doet een beetje raar en is een beetje nerveus. Ik besluit er maar niks van te zeggen en we stappen in een zwarte taxi. Als we uitstappen staan we voor een klein restaurantje en we krijgen een tafel doorgewezen.
Na een super leuk en lekker etentje wil Niall nog rondlopen dus pakt hij mijn hand en trekt me mee de straat in. De straten zijn helemaal verlicht en je ziet overal terrasjes en Resaturantjes. Er lopen veel mensen en er klinkt een beetje muziek vanuit de Restaurantjes.
"kijk daar eens!" zegt niall en wijst naar de eifel toren. "wow hij is nog mooier in het echt dan op fotos!" zeg ik enthousiast "wist ik wel, daarom heb ik deze gekocht" zegt hij en houdt twee tickets voor de eifel toren omhoog "omg leuk!" zeg ik blij en we nemen de lift naar de bovenste verdieping.
Ik pak Nialls hand en trekt hem mee naar de rand. "omg Niall kijk nou hoe mooi dit uitzicht is" zeg ik en kijk naar alle mooie lichtgevend huisjes en restaurantjes. Het is gewoon een licht show! Ik kijk naar Niall en hij kijkt naar mij. "dankje Niall dit is echt geweldig" zeg ik "ik heb nog iets" zegt hij en gaat op een knie zitten. mijn ogen worden groot en ik sla mijn hand voor mijn mond. Hij haalt een doosje uit zijn zak en maakt het open. Er zit een diamanten ring in en hij kijkt me aan. Tranen zitten al in mijn ogen.
"Emma je betekend alles voor me, Sinds de dag dat we weer werden herenigd is mijn liefde groter en groter geworden voor jou. Je bent mijn alles en ik kan me geen leven meer zonder je bedenken. Als ik verdrietig ben maak jij me door me alleen maar al aan te kijken blij" zegt Ni de tranen lopen over mijn wangen en ik kijk Niall aan. Hij slikt even en zegt dan: "lieve Emma"
"Wil je met me trouwen?"
--------------------------
Heeyy
Omg omg omg hij heeft het eindeljjk gevraagd!!
Ik heb morgen weer school dus er komt morgen of overmorgen weer een deel
Xxx kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...