P.O.V EMMA
"En wat zegt het?" Vraagt Perrie. "Positief" mompel ik zacht. "Omg gefeliciteerd!" Ze knuffelt me helemaal. "Dit is zo fout" zeg ik "waarom?" Vraagt ze "omdat dit nu niet uitkomt" zegt ik en ga op de Badrand zitten met mijn gezicht in mijn handen. "Emma, het is gebeurd en jullie kunnen dit wel" zegt perrie."Hoe moet ik dit Niall zeggen?" Vraag ik "gewoon straigt to the point" zegt ze. Ik denk na over hoe het bij Eleanor ging. Ik zei toen wel gewoon van zeg het maar nu vind ik het ook moeilijk. Hoe moet dit gaan met Nialls carrière? We kregen sowieso wel kinderen maar niet als we 19 en 20 zijn. "Hallo? Emma!?"
Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door Perrie die me bezorgt aankijkt. "Vind je dit wel leuk?" "Ja maar ik ben te jong" zeg ik "laat het je even bezinken maar vertel het Niall wel" zegt ze "ja doe ik" "oke het is half 6, ik moet Gaan Zayn komt over een half uur thuis" zegt ze en staat op. "Ja niall ook" zegt en we geven elkaar een knuffel.
"Succes we bellen straks nog wel even" zegt ze en ik knik. Perrie gaat naar huis en ik loop naar boven. Ik pak het stickje en ga op bed zitten. Ik kijk erna. "Positief" staat er in. Opeens bedenk ik me dat ik mijn ouders al heel lang niet meer heb gesproken. Ik bel mijn moeder en wacht tot ze opneemt. M= mama E= Emma
M: hallo met Anna
E: hey mam met Emma
M: oh god Hey Emma! Ik heb je lang niet meer gesproken!
E: ja klopt! Hoe is het met jullie daar ?
M: goed! We zijn lekker thuis, en hoe is het met jullie?
E: ook goed hoor! We hebben een huis gekocht, we moeten alleen nog verhuizen
M: echt? Wat leuk! Wil je papa ook even spreken?
E: ja leuk!
P: Hey meissie! Hoe is het?
E: Hey papa! Goed met jou?
P: ook goed! Ik mis je wel hoor
E: ik jou ook! Misschien kunnen jullie binnenkort een weekendje langs komen?
P: regelen we! Maar ik moet even verder werken, ik spreek je snel
E: is goed ik spreek jullie snel weer!
P: doeg!
Ik hang op en leg mijn telefoon weg. Ik hoor de voor deur open gaan en vervolgens: "ik ben thuis!" "Ik ben boven" roep ik terug en hoor vervolgens voetstappen op de trap. "Het babe" zegt Niall en geeft me een kus. "Hoe voel je je?".
"Beter" zeg ik n glimlach. Ik voel dat ik het stickje in mijn hand heb en twijfel of ik het nu moet vertellen of niet. "Zal ik je wat eten maken?" Vraagt hij "ja lekker" zeg ik en hij knikt. Hij loopt naar beneden en ik haal het stickje tevoorschijn.
Hoe kan ik hem dit het beste vertellen? Ik denk dat ik het weet.Ik loop naar beneden en ga onder de dekens oo de bank zitten. "Oh je bent beneden" zegt Niall en heeft een dienblad vast met een pasteitje. "Ja leek me gezelliger" zeg ik en we eten samen ons eten op. Als het donker is vraag ik: "kunnen we buiten in de hangmat gaan liggen met lichtjes en een kampvuurtje?" "Is dat niet te koud?" Vraagt hij "nee joh kom" zeg ik en we lopen naar de tuin.
Als we alle lichtjes en het vuur hebben aangemaakt gaan we liggen in de hangmat en kijken naar de sterren die in de hemel staan. "Niall?" Vraag ik "ja babe?" "Ik moet je wat vertellen" zeg ik "wat dan?" "Ik weet waarom ik me misselijk voelde vandaag" zeg ik bijtend op mijn lip. "Waardoor dan?" Vraagt hij.
"Ik ben zwanger"
"Wat?" Vraagt hij en gaat rechtop zitten. "Ja ik ben zwanger" zeg ik nogeens. "Emma ik kan nu geen kind krijgen" zegt hij verward. "Wat bedoel je?" Vraagt ik verbaast. "Emma je moet het laten weghalen, ik kan het nog niet aan" zegt hij "ben je helemaal gek geworden? Ik kan het toch niet zomaar weg laten halen?"
"Hoezo niet?" Vraagt hij "omdat ik ook gevoelens heb ja!" Roep ik en ren naar binnen. Ik ren naar boven en sluit me oo in mijn slaapkamer. Ik hoor voetstappen de trap opkomen en gerammel aan de klink. "Emma laat me alsjeblieft binnen" "nee rot op" huil ik en laat me op bed ploffen. Ik hoor gerammel aan het slot en daarna de deur opengaan. "Emma luister, ik ben pas 20 ik kan nu toch geen baby met je opvoeden?" Zegt hij zacht,
"Niall! Ik kan niet zomaar een baby laten weghalen" zeg ik "weet ik" zegt hij "ga nu weg" zeg ik "ma-" "WEG!" Roep ik en gooi Eem kussen tegen zijn hoofd. "Okeoke" zegt hij en loopt naar beneden om op de bank te slapen. Waarom moest ik het hem ook nu zeggen?
--------------------------
Haay,
Morgen komt weer een nieuw deel want ik heb het nu te druk met stemmen voor
#emabiggestfans1d (ik weet dt die hashtag nu niet telt)
Okay byee, xxkayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...