Hoofdstuk 13

335 14 5
                                    

*ttijdsprongetje naar vrijdag*

P.O.V emma
Ik wordt wakker in nialls armen en zie dat hij nog slaapt. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het 10 uur is. Ik moet mijn ouders om 12 uur ophalen van het vliegveld. Ik wring me uit nialls armen en loop naar beneden.

Ik pak een paar eieren en spek en doe ze in een pan. Ik bak het tweede ei en voel twee sterke armen om mijn middel heen gaan. 'Hey beautyfull' zegt niall met een sexy ochtend stem. 'Hey lekkerding' zeg ik terug en geef hem een kus.

'Hoelaat moeten we je ouders ophalen?' Vraagt niall '12 uur' zeg ik en hij knikt.
'Heb je er zin in?' Vraagt niall 'ja, ik heb ze al best lang niet meer gezien' zeg ik en niall knikt.

We kleden ons om en rijden naar het vliegveld. We moeten naar gate 5 dus lopen we daarheen. Niall pakt mijn hand en geeft me nog een zoen. In de verte zie k mijn ouders dus zwaai ik naar ze.

Ze kijken me aan en lopen snel op ons af. Eenmaal bij ons trekt mam me in een knuffel. 'Oh lieverd ik heb je zo gemist' zegt ze 'ik jullie ook mam' zeg ik en knuffel haar nog even. Nadat ik pap nog een knuffel heb gegeven wil ik iets zeggen. 'Mam pap dit is niall weten jullie nog' zeg ik terwijl ik zijn hand vast pak.

'Hey niall lang niet meer gezien he' zegt mijn moeder en geeft hem een knuffel. 'Ja fijn u weer te zien mevrouw watson' zegt niall 'zeg maar anna' zegt ze 'hoi niall' zeg mijn vader en geeft niall een hand 'hallo meneer watson' zegt niall 'niall kan ik jou straks even spreken?' Vraagt mijn vader 'natuurlijk' zegt niall en geeft mij een nerveuse blik.

Ik pak zijn hand en geef een kneepje van gerustheid. We lopen met z'n allen naar nialls auto en rijden naar mijn huis. 'Mam kom je? Dan laat ik jullie de logeerkamer zien' zeg ik en mam knik. We lopen naar boven en ik hoor niall en pap naar de kamer lopen.

P.O.V niall
Ik loop met de vader van emma naar de woonkamer en we gaan op de bank zitten. 'Dus niall ik wil even zeggen dat als je emma nog een keer pijn doet je een groot probleem hebt' zegt hij streng 'ik zal emma nooit meer pijn doen dat beloof ik' zeg ik 'dat mag ik hopen zie dit niet als een bedrijging ik wil gewoon emma's tranen besparen' zegt hij 'snap ik volkomen meneer' zeg ik ' noem me maar bert' zegt hij en glimlach

We zitten met z'n 4en aan tafel lasagne te eten die de moeder van emma heeft gemaakt. 'Anna dit is heerlijk' zeg ik 'dankje niall' zegt ze en we eten gezellig alles op. Na het eten gaan de ouders van emma even de stad bekijken en blijven wij thuis.

We gaan samen op de bank liggen en emma vraagt 'duss wat zei mijn vader?'
'Dat als ik jou weer pijn doe ik een groot probleem heb' 'pfff typisch mijn vader' 'achja we hebben nog gewoon gelachen dus' zeg ik en geef emma een kus.

'Zullen we gaan slapen?' Vraagt emma ' ja is goed hebben je ouders de sleutel?' 'Jaa' zegt ze en we kleden ons om. Emma ligt al in bed en ik ga tegen haar aan liggen. 'Ik hou van je niall' zegt ze 'ik ook van jou babe' zeg ik en we vallen samen in slaap.
----------------------------------
Heyy,
Ik ben nog op vakantie dus schrijf ik wat minder maar doe mijn best x
Is jullie vakantie leuk?
Xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu