Hoofdstuk 38

275 14 1
                                    

P.O.V NIALL
Emma ligt de hele dag al in bed en ik zit hiet onder. We hebben elkaar niet gesproken en ik voel me mega schuldig. Hoe kan ik nou zeggen dat ze het kind met laten weghalen? Het komt gewoon niet uit. We zijn pas 19 en 20. Ik wil het wel houden maar ik ga ook weer op tour en hoe moet dat dan? Eigenlijk wil het kind ook niet weg hebben.

Ik zucht en loop naar boven. "Emma?" Ik hoor niks en kijk of ze ligt te slapen. Nee ze ligt voor haar uit te staren en negeert me. Ik ga rustig op bed zitten en kijk naar haar. Haar handen liggen op haar buik. "Kan ik met je praten?" Vraag ik maar ze staat op. "Wat ga je doen?" Vraag ik.

"Ik ga weg" ze trekt haar kleren aan en pakt haar telefoon. "Waarheen?" Vraag ik "perrie" ze loopt naar beneden en rijd met haar auto naar Perrie.

P.O.V EMMA
"Hey Emma hoe is het?" Vraagt perrie als ze de deur open doet. "Slecht" zeg ik en ze knuffelt me. "Wat is er gebeurd?" Ik loop naar binnen en we gaan op de bank zitten. Zayn is er ook en zeg hem gedag. "Niall wil het niet" huil ik en perrie neemt me in haar armen. "Serieus? Wat een klootzak" zegt ze en wrijft met haar handen over mijn rug,

"Heb ik iets gemist?" Vraagt Zayn. Perrie kijkt mij aan en ik schud mijn hoofd. "Niks wij zijn even boven" zegt perrie en zayn knikt. We lopen naar boven en gaan op haar bed zitten. "Hij komt wel weer bij geloof me" zegt ze en knuffelt me. "Hij wou net met me praten maar ik ben naar hier gekomen" zeg ik "misschien is het beter om terug te gaan en erover te praten" zegt perrie. Ik knik en we nemen afscheid.

Ik maak de deur open en loop naar de woonkamer waar Niall met zijn hoofd in zijn handen zit. "Ni?" Vraag ik zacht. Hij kijkt op me een beetje betraande ogen. "Emma" zegt hij en ik ga naast hem zitten. "We moeten praten" zeg ik "ik wil het kind houden" zegt Niall en ik kijk hem verbaasd aan. "Echt?"

"Ja, ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat maar ik wil het 100% houden" zegt hij en kijkt me aan. "Gelukkig" zeg ik en knuffel hem. "Ik kan niet wachten tot hij er is" zeg ik en kus hem. "Hij?" "Of zij" lach ik en Niall lacht mee.

We zitten op de bank tv te kijken als mijn telefoon gaat. 'Mama' staat er.

E=Hey mam!
M=Hey lieverd! Ik wou vragen of je over 2 weekjes vrij hebt?
E=ja kan ik wel regelen hoezo?
M=je vader en ik willen dan een weekendje langs komen
E=ja leuk! Ik laat je deze week dan wel iets horen oke?
M=is goed! Doei schat
E=doeii!

"Wie Was dat?" Vraagt Niall. "Mam, ze vroeg of ze samen met pap over 2 weekjes kon langs komen" "oh leuk" zegt hij "ja, maar ik heb deze week vrij dus dan wil ik alvast aan het huis beginnen met verven" zeg ik. "Is goed maar doe we rustig he" zegt Niall en kijkt me aan. "Niall ik ben pas twee dagen zwanger" Lach ik. "Dan nog" lacht hij.

"Ik ga slapen" zeg ik om 11 uur. "Oke ik kom ook zo" zegt Niall en ik knik. Ik loop naar boven en kleed me om. Als ik onder de dekens kruip ga ik nog even op mijn social media en leg mijn mobiel dan aan de lader. Ik doe mijn ogen dicht en val langzaam in slaap..

De volgende ochtend wordt ik wakker door Niall's wekker en druk hem uit. Niall opend zijn ogen en rekt zich uit. "Sorry dat dat ding je heeft wakker gemaakt" zegt hij "nee geeft niet" zeg ik en druk mezelf tegen hem aan. "Babe ik moet opstaan" zegt hij "blijf nog heel even liggen je bent zo warm" zeg ik en houd mijn armen om zijn lichaam. "Oke dan nog 5 minuutjes"

"Nu moet ik wel eruit" zegt hij en ik laat hem los. Hij staat op en loopt naar de badkamer om een douche te nemen. Wat zal ik vandaag gaan doen? Oja! Ik ga verven in het nieuwe huis. Het is 10 uur dus stap ik uit bed. Ik kan toch niet meer slapen. Ik kleed me aan en doe mijn haren. Niall kleed zich ook aan en samen ontbijten we. "Ik ga nu" zegt hij en geeft me een lange kus. "Is goed" "oh Niall nog niemand vertellen over de baby oke?" Vraag ik

"Is goed" glimlacht hij en gaat naar de studio. Ik had gisteren al overlegd welke kleuren we de muren in de woonkamer wouden verven dus haal ik die bij de kluswinkel. Ik rij erheen en neem een paar potten wit en beige mee. "Fijne dag nog" zegt de vrouw achter de kassa. "Hetzelfde" zeg ik en rij naar het nieuwe huis.

Ik krijg weer kriebels als ik het huis zie. Het is zo verschrikkelijk mooi. Ik kan niet wachten om hier te wonen. Ik parkeer de auto op de oprit en loop naar binnen. Het huis is wel helemaal leeg en galmt als je praat. Ik leg mijn spullen neer en haal de potten verf uit de zakken. Ik pak een kwast en doe het short om wat ik had mee genomen. Ik begin met de grootte muur die wit moet.

Na een uurtje is hij helemaal geverfd en zit ik ook onder. Ik maak een rare selfie en plaats die op instagram met de tekst. Painting in our new house! :p . Net als ik de tweede witte muur wil gaan verven wordt ik gebeld. Ik klopt mijn handen af en neem op.

E= met Emma?
L= Hey met Lucy! Wat ben je aan het doen nu?
E= oh Hey Lucy! Ik ben aan het verven in het nieuwe huis
L= echt? Kun je een paar handen gebruiken?
E= Jahoor! Tot zo
L= oke! Tot zo

Ik hang op en neem even pauze. Als de bel gaat doe ik open en zie ik Lucy, Perrie, Eleanor en Sophia staan. "Ik dacht dat je alleen kwam" zeg ik lachend "oke dan gaan wij wel weer" zegt Perrie. "Nee! Jullie blijven" zeg ik en trek ze naar binnen. "Ik heb al een muur af" zeg ik trots. "Goed zo nu de rest nog!" Zegt Sophia en ik knik. We beginnen met verven en Perrie kijk naar me.

"Perrie kom eens helpen" zeg ik en ze loopt mee naar de gang. Ik zei dat gewoon zodat niemand raar ging doen. "Hoe was het gister nog gegaan?" Vraagt ze fluisterend. "Goed! Hij wou het houden" zeg ik "voordat ik iets zei zei hij al ik wil het houden" "super! Wanneer vertellen jullie het de rest?" Vraagt ze "als we met zen alle samen zijn" zeg ik en ze knikt.

Na de hele middag geschilderd te hebben zijn we met de woonkamer klaar. "De rest doe ik wel deze week wel ergens" zeg ik als we het huis weer uit lopen. "Oke bel ons als je onze hulp nodig hebt" zegt Lucy en ik knik. We rijden allemaal naar huis en als ik thuis kom ruik ik de heerlijke geur van Pizza.

Als ik de Keuken in kom zie ik Niall net twee Pizza's uit de oven halen. "Mmhhh Pizza" zeg ik "ik wou je net bellen om te vragen waar je was" zegt hij. "Ik was met de meiden aant verven, de woonkamer is af" zeg ik trots. "Super!"

Nadat we onze pizza hebben gegeten gaan we nog even in de tuin zitten. S'Avonds kijken we nog even Nasr de sterren en gaan daarna naar bed...

-----------------------------
Heeyy,
Ik weet dat ik eigenlijk gister een hoofdstuk zou plaatsten
maar ik heb de EMA'S gekeken dus werk een beetje laat.
Anyways, hopelijk was het een leuk deel?
Xxx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu