P.O.V NIALL
"Ik ga je missen babe" zeg ik en kus haar nog eens. Het is 13:o0 smiddags en we staan op het vliegveld. "Ik jou ook Nialler" zegt Emma en knuffelt me stevig. "Nog 3 maanden" zeg ik en kus haar weer. "Ja klopt" zeg ze en kust me nog een keer."Emma we moeten gaan" zegt Sophia en ze knikt. We knuffelen nog een keer en dan lopen ze naar hun gate. "Kom boys, we gaan naar de studio" zegt Zayn en we gaan met Paul naar de studio. We rijden met Paul naar de studio en nemen wat liedjes voor het volgende album op.
P.O.V EMMA
We zijn net geland en stappen het vliegtuig uit. "Ik sterf van de honger!" Zeurt Perrie erdoor ik moet lachend. "Ja ik heb eigenlijk ook wel honger" zeg ik "kom dan eten we wat bij de Subway" zegt Sophia en we lopen naar de Subway in de vliegveld hall.Het is inmiddels 3 uur en ik zit bij El thuis op de bank chips te eten. Sophia en Perrie kijken tv en Lucy is boven. Ik bedenk me dat ik de laatste tijd helemaal geen tijd meer aan Lucy heb gegeven terwijl ze men bestevriendin is. Ik sta op en loop naar boven en klop aan bij Lucy. "Binnen" hoor ik haar zeggen en ik loop naar binnen.
"Hey Lucy, wat doe je?" Vraag ik als ik bij haar op bed ga zitten. "Oh gewoon wat op twitter" zegt ze. Ze kijkt me niet aan, volgens mij is ze boos. "Lucy, ben je boos?" Vraagt ik zacht "nee lijkt alleen maar zo" zegt ze geïrriteerd "Sorry, dat ik geen aandacht meer aan je geef" "Sinds je met Niall bent praat je bijna niet meer tegen me" zeg ze zacht.
"Ik weet het en het spijt me echt" zeg ik "het is al goed, maar ik wil gewoon dat we weer zoals we vroeger samen waren doen" zegt ze "beloofd, wat dacht je ervan om vanavond naar de bios te gaan samen?" Vraag ik "ja leuk, kom dan gaan we een film uitzoeken" zegt Lucy en we pakken haar laptop.
*om 8 uur 's avonds*
"Kom helemaal bovenaan!" Zeg ik en we rennen naar boven. Lucy en ik zitten altijd helemaal boven aan als we naar de bios gaan. "Heb jij zoute popcorn?" Vraag ik met een vies gezicht nadat ik een popcorn uit haar bakje heb gepakt. "Ja, en je hebt je eigen popcorn" lacht ze. Ik heb zoet gepakt want ik lust geen zoute popcorn."De film begint" zeg ik en de mensen in de zaal worden ook stil. We kijken pitch perfect 2 want die leek ons wel leuk. "Ppsstt" hoor ik Lucy onder de film. "Wat?" Vraag ik fluisterend. "Let op" zegt ze en gooit wat popcorn op twee meisjes voor ons. "Hahahaha" lach ik zacht en de meisjes draaien zich geïrriteerd om.
Dit deden we ook altijd vroeger, zelfs een keer werden we de bios uitgezet. We moesten ons toen kapot lachen. We mochten toen 2 maanden niet de bios in. Stiekem vonden we het gewoon mega grappig en gingen gewoon naar de andere bios.
Als de film is afgelopen lopen we terug naar de hall en rijden nog even langs de Mac. Als we bij de kassa staan bestellen we allebei een big Mac menu en lopen naar een tafeltje. De paparazzi is ons gevolgd en zit bij de ruiten fotos te maken. "Wij zijn niet eens beroemd en toch volgen ze ons" zeg ik "ja, maar we zijn de vriendinnen van Harry en Niall en dat vinden ze interresant" zegt Lucy en ik knik.
"Weet je nog toen we ons diploma kregen op school?" Vraag ik "tuurlijk" zegt ze lachend "dat was zo leuk toen en vooral toen we daarna te horen kregen dat we mochten verhuizen" "Ja en kijk ons nu, in Londen" lach ik en ze knikt.
Nadat we ons eten op hebben is het 12:00 uur dus rijden we naar huis. Thuis aangekomen zit de rest nog op de bank en meld ik dat ik ga slapen. Ik kleed me om en poets mijn tanden. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een appje van Niall heb.
Terwijl ik in bed rol lees ik het appje.
Niall: Hey babe, ik heb nu show! I miss and love you :) xx
Emma: Hey nialler, sorry dat ik zolaat reageer, was met Lucy naar de bios en Mac! Love and miss you to ! XxTerwijl ik twitter bekijk krijg ik een appje terug.
Niall: Okay, was het leuk? Ik ga zo slapen ben kapot :( xx
Emma: ja was heel leuk! Okay Goodnight babey xxx
Niall: Mooizo! Goodnight prinsess :) xxxxIk sluit mijn mobiel af en doe via mijn oortjes wat muziek opzetten.
Ikluister naar de muziek en val uiteindelijk in slaap...
----------------------------------------
Heeyy,
How are you?
Wauw mijn boek is al meer dan 800 keer bekeken! Thanks😘
Hebben jullie LILO ook Perongelijk zien zoenen?😂
Whatever, hopelijk weer een leuk hoofdstuk?
Byee xxx kayleigh :)
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...