hoofdstuk 48

231 12 2
                                    

*2,5 maanden later*

P.O.V EMMA

terwijl ik tv kijk schrik ik op van hevige pijn in mijn buik. "auww!" gil ik uit. Niall komt de keuken uitrennen. "wat is er?" vraagt hij ongerust. "Ik heb zon pijn in mijn buik" zeg ik "ik denk dat het zover is!" roep ik "ik pak de tas, we moeten nu gaan!" zegt Niall.

"auuuwww!" roep ik door de auto heen als we onderweg naar het ziekenhuis zijn. Niall pakt mijn hand vast. "het komt goed" zegt hij. Hij rijdt zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. "kom" niall pakt mijn hand een snel lopen we naar binnen. "hallo, mijn vriendin heeft hele erge weeen" zegt Niall. "auww!" gil ik weer.

"kom maar snel mee" zegt de vrouw. Ik ga in een rolstoel zitten, want ik kan niet lopen door de pijn. We rijden snel naar een kamer ga op het bed zitten. "Er komt zo een arts" zegt een verpleegster en loopt de kamer uit. "Nou daar zitten we dan he" zegt niall en gaat op een stoel zitten.

"Ja, ik kan niet wachten" zegt ik glimlachend. "Ik ook niet". Er komt een arts binnen en schud onze hand. "Hallo, ik ben Sophie Alex" zegt Sophia "hallo ik ben Emma" zeg ik "en ik ben niall" zegt niall. "Het is een eer om u hier te hebben" zegt ze. Niall lacht en Sophia keert zich weer naar mij.

"Je mag je omkleden en dit aantrekken" zegt ze. Ze houdt een soort ziekenhuis japon voor. "Danku" zeg ik. Ze glimlacht en loopt de kamer uit. "Moet ik dit lelijke ding aan?" Vraag ik "ja doe maar gewoon" zegt Niall. Ik zucht en kleed me om. "Gosh, die weeën doen pijn zeg" zeg ik em trek een pijnlijk gezicht. "Wanneer komt die *** arts nou"'zeg ik "Emma hou je mond dalijk horen ze je" zegt niall. "Sorry sir" zeg ik met een raar stemmetje,

De arts komt weer binnen. "Zo Emma ik ga eens kijken hoeveel centimeter je bent" zegt ze en ik moet mijn benen spreiden. Hoe vies ik het ook vind als een vreemde tussen mijn benen zit, ik doe het toch. "WoW je hebt al genoeg centimeter om te persen" zegt ze. "Ik haal even twee verplegers" ze loopt weer weg en niall pakt mijn hand.

"Doet het erg veel pijn?" Vraagt hij "ja best wel maar het lukt me wel" zeg ik. Sophie komt weer binnen met twee verplegers. Ze schudden beide weer handen en leggen alles klaar. Niall houdt mijn hand vast en wrijft met zijn duim over mijn hand. "Goed ik tel af tot drie en dan pers je, je moet goed puffen oke?" Vraagt/zegt ze. Ik knik.

"Goed, 1,2,3 persen!" Roept ze. Ik geef alle kracht "AAAAHHH" schreeuw ik. Ik knijp in nialls Hands. "Pff pff pff pff" puf ik. "Nog een keer" zegt Sophie. Ik geeft weer alle kracht en voel hoe een hoofdje naar buiten komt. "Goedzo, ik zie em nog een keer" zegt ze . "AAHHH" roep ik uit.

"Kom op em je kunt het" zegt niall. "Ja nog een keer" zegt Sophie. "UUHH" kreun ik en duw weer verder. Ik voel na nog Een paar keer persen hoe een lichaampje uit mijn onderste wordt getrokken. Mijn oren vullen zich met baby gekrijs. Ik kijk niall aan en hij geeft me een kus. Ik heb het zweet overall en ze maken de baby meteen schoon.

"Gefeliciteerd het is een meisje" zegt Sophie. Ik krijg tranen in mijn ogen en krijg het meisje in mijn armen. Ik vergeet alles om me heen behalve de baby, niall en ik. "Hallo daar" zeg ik zacht. "Hoe noemen we haar?" Vraag ik aan niall. "Ik vond Sarah wel een mooie naam jij?" Vraagt hij "Sarah is perfect" zeg ik glimlachend.

"Je hebt het super gedaan Emma" zegt Sophie. "Dankjewel voor je hulp" zegt Niall. "Graag gedaan, ik laat jullie even alleen" zegt ze en loopt naar buiten. "Kijk nou Ni" zeg ik en kijk naar het roze wezentje dat in mijn armen ligt. Ik ga wat rechter zitten en geef niall de baby.

Ik zie nialls ogen ophelderen en er loopt een traan over zijn wang. "Prachtig" fluisterd hij. Hij kust het hoofdje en kan niet stoppen met staren. "Ze is zo schattig" zegt niall en houdt Sarah dicht tegen zich aan. "Welkom op de wereld Sarah" zegt hij.

Sophie komt binnen met de gegevens van Sarah:

Volledige naam: Sarah Maria Horan
Gewicht: 3,23 kg
Lengte: 52 cm
Geslacht: vrouw
Tijd van geboorte: 12:37 P.M
Peter en meter: Lucy Smith en Harry Styles.
Groot ouders: Anna en Bert Watson - Bobby en Maura Horan
Ouders: Emma Watson en Niall Horan

"Dit zijn de belangrijkst gegevens van Sarah" zegt Sophie en geeft ons een mapje. Niall neemt het aan en kijkt het door. Hij legt het in de tas en geeft Sarah weer aan mij.

Omdat alles goed is mogen we s'Avonds alweer naar huis. We hebben onze familie en vrienden inmiddels ingelicht. Maura, bobby, Anna en Bert komen komend weekend over gevlogen om Sarah te zien.

We rijden de oprit op en nemen alle spullen en Sarah mee naar binnen. Als we de woonkamer in lopen springen de lichten aan en springen: Harry, zayn, liam, louis, Eleanor, Sophia, Lucy en perrie tervoorschijn. "Gefeliciteerd!" Roepen ze. Sarah opent haar ogen en huilt. "Oeps sorry" zegt Harry "geeft niet, echt super leuk dit!" Zeg ik. Niall pakt Sarah van me over en ik knuffel iedereen. Niall wiegt Sarah heen en weer waardoor ze rustiger wordt.

"Wauw ze is zo mooi" zegt El en houd haar vast. "Misschien worden mike en Sarah wel een stelletje" lacht El "ho ho ik geef haar niet zomaar aan iemand weg he" zegt niall "ach hou toch je mond" zegt El lachend tegen niall. Als iedereen haar heeft gezien leg ik haar in bed en wieg haar in slaap.

Ik loop naar beneden en we eten taart en drinken gezellig drankjes. Om 12:00 uur gaat iedereen naar huis en gaan niall en ik ook Slapen. Ik kleed me om en ga even naar Sarah toe. Ik open de deur zachtjes en kijk hoe ze slaapt, ik zet de babyfoon aan en ga naast haar bedje zitten.

Niall komt ook erbij zitten en samen kijken we naar haar. "Ik ben de gelukkigste vrouw op deze wereld" zeg ik "ik heb jou en Sarah, dat is alles wat ik nodig heb" niall kust me teder "ik hou van je Emma" zegt hij "ik ook van jou Niallerr" zeg ik.

We lopen terug naar onze slaapkamer en gaan in bed liggen. Ik kruip tegen niall op en denk na, vandaag was de mooiste dag van mijn leven tot nu toe. Ik hou zoveel van niall en nu heb ik mijn mooie meisje ook. Sarah. Ik ben zo blij. Ik kus nialls wang en hij kijkt me aan. "Emma je wilt niet weten hoe gelukkig ik ben" zegt hij en kust me.

------------------------
Heeyy,
OMG Emma is bevallen😱
En het is een meisje! YAASSS!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Byee, xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu