P.O.V emma
Ik wordt wakker en kijk op de wekker. het is pas 10 uur maar ik kan niet meer slapen. Niall ligt nog rustig naast me te slapen dus stap ik voorzichtig uit bed. Ik loop naar beneden en zie dat perrie op de bank zit. "heey perrie" zeg ik. "heey emma" zegt ze terug. Ik zie dat haar iets dwars zit dus ga ik bij haar zitten. "gaat het?" Vraag ik. "nee eigenlijk niet" zegt ze zuchtend. "wat is er dan?" Vraag ik."gisteren in de club stond ik met een oude vriend te praten en toen werd zayn boos want hij dacht dat dat mijn ex was" zegt ze sip. "zayn heeft het recht niet om zo tegen je te doen want hij weet niet eens wie het was" zeg ik. "ja weet ik" zegt ze. "perrie mag ik je even spreken onder 4 ogen" hoor ik iemand achter me zeggen dus draai ik me om en zie dat het zayn is. "sure" zegt ze. ik loop naar de keuken en laat hun even alleen.
Terwijl ik een boterham aan het smeren was werk ik door 2 sterke armen bij mijn middel gepakt. ik voel dat ik een kusje tegen mijn slaap krijg. Ik draai me om en zoen niall lang. "hey tortelduifjes" hoor ik harry zeggen en ik glimlach. "jij mocht nog helemaal niet naar onder komen" zeg ik tegen niall. "hoezo niet?" Vraagt niall lachend. "omdat ik een ontbijt op bed van aant maken" zeg ik en een pruillipje. "wij kunnen het nog steeds samen in bed eten" zegt niall Met een sneeky gezicht. "okee" zeg ik lacherig.
we lopen terug de woonkamer in en zie perrie en zayn weer samen op de bank. als ze me ziet knipoog ik naar der en ze kijkt me dankbaar aan. ik loop met niall naar boven en we kruipen wee in bed en eten ons ontbijt op. "Wat ga je vandaag doen?" Vraagt niall tijdens het eten. "Ik ga dalijk naar huis om boodschappen te doen en nog een paar meubels bestellen, jij?" Zeg/vraag ik. "ik moet vandaag met de jongens opnemen" zegt niall.
"oh okee welk album?" Vraag ik. "midnight memories" zegt hij "leukk en wat doe je morgen?" Vraag ik. "ik was van plan om mijn meisje mee te nemen op een date" zegt niall met een glimlach. "lijkt me super!" Zeg ik blij. na nog wat kletst en gezoend te hebben kleed ik me om en niall ook. we rijden naar mijn huis en geven elkaar een kus. ik loop naar mijn voordeur en open hem. ik hang mijn jas op en doe mijn. Schoenen uit. ik loop naar de keuken en drink een glas cola.
als ik het glas op de aanrecht zet hoor ik mijn mobiel overgaan en neem op. "hallo met emma" zeg ik "heyy ems met mij" hoor ik lucy zeggen. "hey luus wat is er" vraag ik "ik wou vragen of we vandaag een meiden dag konden maken?" Vraagt ze. ik heb eigenlijk wel zin in een dagje met lucy. "ja is goed maar ik moet wel nog even wat boodschappen doen" zeg ik "is goed dan kom ik om 3uur goed?" Vraagt ze. "ja is goed tot straks" zeg ik "tot straks!" Zeg ze en hangt op.
Ik loop naar buiten en start de auto. eenmaal bij de supermarkt parkeer ik de auto en pak een winkel karretje. ik loop eerst naar het vlees dan naar de groenten, fruit, snoep, chips, drinken enz. als ik bij de kassa kom betaal ik en loop terug naar mijn auto. ik hoef me eigenlijk geen zorgen te maken over geldt want mijn ouders zijn rijk dus storten ze elke maand best veel geld op mijn bankrekening. als ik klaar ben rij ik weer naar huis en ruim alles op.
Na nog een half uur gaat de bel en maak ik de deur open en laat lucy binnen. "hey" zegt ze en knuffeld me. "hey meid" zeg ik. Lucy hangt haar jas op en gaat op de bank zitten. "wat wil je drinken?" Vraag ik "doe maar gewoon cola" zegt ze. ik loop terug naar de woonkamer met twee glazen cola en zet ze voor ons neer.
"Dus hoe is het met jou en niall?" Vraagt ze met een grijns.
"Super, ik hou echt van hem maar iets in me zegt ook dat we te snel gaan" zeg ik "emma, als jullie echt veel van elkaar houden dan ga je niet te snel, dan volg je gewoon je hart" zegt ze met een warme glimlach. "lucy je hebt gelijk dankje" zeg ik en knuffel haar. "geen probleem" zegt ze "en hoe is het tussen jou en harry?" Vraag ik nieuwsgierig"Goed hij wou morgen met me uit gaan" zegt ze "omg cute dit gaat de goede kant op" zeg ik. stiekem weet ik al wat hij gaat doen. "we gaan eerst uiteten en wat we daarna gaan doen is een verassing" zegt ze. "tja je ziet het morgen avond dan he" zeg ik met een grijns. We kijken nog een film en doen elkaars nagels. we liggen in een deuk om de domste dingen. wauw met haar kan ik echt alles doen.
Om 10 'S avonds gaat Lucy weer naar huis ruim ik alles op. ik ben best moe dus besluit ik even en douche te nemen en een lekkere pyama aan te doen. ik sms nog even met niall.
Emma: Hey slaap je al? xx
Niall: nee ik mis jou :( x
Emma: ik was vanmorgen nog bij je haha x
Niall: dan nog haha x
Emma: haha gekkie! Maar ik ga slapen ben moe, Goodnight xx
Niall: is goed! Ben ook moe, Goodnight xx
Ik sluit mijn telefoon af en leg hem op het nachtkastje. ik rol me op in de dekens en val in slaap.
--------------------
Heeyy peepzz,Stem en comment zou leuk!
Leuk hoofdstuk? Morgen nieuw deel.
Byee xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...