*3 maanden verder*
P.O.V NIALL
Ik wordt wakker en stap uit het bed in de tourbus. Vandaag ga ik weer naar huis! Ik heb echt zin om weer thuis te zijn maar ik ga dit Touren zo verschrikkelijk missen! Ik hou ervan om fans te ontmoeten en de concerten zijn geweldig! Gister was de laatste show ik Orlando!"Nialler heb je mijn zwarte broek gezien?" Vraagt Harry door de bus heen. "Nope" zeg ik en begin mijn eigen spullen te pakken. Als zayn eindelijk uit de badkamer komt ga ik snel naar binnen en douche me. Ik doe een setje kleren aan en doe mijn haren goed.
Als ik klaar ben ga ik op de bank zitten en Lux komt bij me zitten. "Vind je het jammer dat het alweer voorbij is?" Vraag ik en kijk naar haar terwijl ze met haar pop speelt en ze knikt. Ik neem haar op schoot en kietel haar waardoor ze hard moet lachen. "Ik wille niete weg!" Pruilt ze "Ahw, we gaan snel weer op tour" zeg ik en knuffel haar.
Paul komt naar ons toe als we allemaal klaar zitten op de bank. "We vliegen zo naar Londen en vanuit daar gaan jullie nog met de andere tourbus naar huis" zegt hij "hoelaat vertrekt de privéjet?" Vraagt Zayn. "Uhm even kijken" zegt hij en kijkt op het schema "12:00 uur dus over een uurtje.
*3 uur later*
"Boys, we gaan landen doe jullie gordels vast" zegt Paul en we doen wat hij zegt. Ik zit naast zayn die de heletijd met perrie appt. Ik kijk op mijn gsm en zie dat Emma ook een appje heeft gestuurd.Emma: ik kan niet wachten om je weer te zien! :) xx
Niall: ik ook niet, ik zie je straks :) xx
Emma: iknoww :) xxOndertussen zitten we al in de tourbus en rijden we bijna de straat in waar louis en El wonen. "Ik ben blij om weer thuis te zijn" zegt Liam en iedereen knikt "me to maar ik ga het wel missen zo Touren" zegt Louis "ik ook maar we gaan toch wel weer op tour" zeg ik en ze knikken.
Als we de straat in rijden staan de meiden al op de stoep. We stappen uit de bus en Emma vliegt me om de hals. Tuurlijk staan er ook veel fans bij het huis. Ik kus Emma voor lang. Na een tijdje laat ik los en knuffel haar nog eens. "OMG ik heb je zo gemist nialler" zegt ze met tranen.
"Ik jou ook babe" zeg ik en kus haar nog eens. "Niet huilen kom" zeg ik en knuffel haar weer. Ze knuffeld de andere boys ook uitbundig en praat wat met ze. We maken nog wat fotos en praatjes met fans en gaan dan naar binnen.
P.O.V EMMA
Vandaag komt Niall terug! We zitten allemaal tv te kijken als we een toeter horen van ver. "Volgens mij hoor ik de tourbus" zeg ik er we rennen naar buiten. Er wordt gejuicht en geschreeuwd, want overal staan fans. De tourbus komt aanrijden en stopt voor het huis. De jongens komen uit de bus gelopen en het geschreeuw wordt luider.Ik vlieg niall om zijn hals en hij kust me lang. Na een tijdje laat hij los en knuffelt me weer. God wat heb ik hem gemist in mijn armen. "OMG ik heb je zo gemist nialler" zeg ik met tranen. "Ik jou ook babe" zegt hij en kust me weer. "Niet huilen kom" zegt hij en knuffelt me weer.
Als niall zijn tassen gaat halen loop ik ook naar de andere boys en knuffel ze ook stevig. Ik praat wat met ze. "Hoe was het?" Vraagt ik aan Liam "echt geweldig maar ik ben wel moe" zegt hij en ik knik. We kletsen nog wat en gaan dan naar binnen als de boys klaar zijn met fotos en praatjes met de fans.
We zitten met z'n alle op de bank en ik zit tegen Niall op. Onze handen verstrengeld in elkaar en mijn hoofd oo zijn schouder. Als het 6 uur is bestellen we 10 pizza's en eten ze samen op. Om 8uur nemen Niall en ik afscheid en gaan we naar mijn huis en kiezen een leuke film om te kijken op de bank.
"Ik ben blij dat je weer thuis bent niall" zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Ik ook al ga ik het wel missen" zegt niall en dat begrijp ik helemaal. "Iknow" zeg ik en we kijken samen de film. Ik gaap en zeg: "Niall kunnen we gaan slapen? Ik ben moe" zeg ik "ja want ik ben ook dood op" zegt hij en we lopen naar boven.
Ik trek een shirt van niall aan en een broekje en niall alleen zijn boxer. Ik kruip tegen hem op en leg mijn hoofd op zijn borst. "Mhh wat heb ik dit gemist" zegt Niall "ik ook" glimlach ik en voel hoe mijn oogleden zwaarder worden. "Goodnight Ni" zeg ik nog net voordat ik in slaap doezel...
----------------------------------------
Haayy,
Hoofdstuk 30 al!😱
Als jullie tips hebben hoor ik het graag!
Nog precies 1 maand tot Made in the A.M uitkomt!😍
Ik luister momenteel album 1 t/m 4 😂
Maarja oke doeii xxkayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...