P.O.V EMMA
Ik open mijn ogen en rek me uit. Pfff weer een nieuwe dag. Ik kijk op de klok en zie dat het 11 uur is. Niall ligt niet meer naast me dus klap ik mijn benen over de bedrand en sta op. De gordijnen gooi ik open en meteen komen volle licht stralen dus kamer binnen.Ik loop naar beneden en zie Niall nergens. Ik merk dat er een briefje op de keuken tafel ligt dus bekijk ik hem.
Emma,
Ik ben al werken maar ik wou je niet wakker maken,
Ik ben om 5 uur thuis,
Love you x niallIk hang het briefje op de koelkast en neem rustig mijn ontbijt. Wat zal ik vandaag eens doen? Ik pak mijn mobiel en open whatsapp. Ik heb 4 berichtjes. De eerste open ik van een onbekend nummer.
Onbekend: Hey Emma! Ik ben het Jessica, heb je zin om samen te gaan luchen ergens straks?
Emma: hey Jessica! Ja lijkt me leuk, 13:00 uur?
Onbekend: ja is goed tot dan!
Emma: tot straksIk zet Jessica in mijn contacten en open de andere appjes en beantwoord die ook even. Nadat ik klaar ben met eten ga ik naar boven neem een douche en maak me klaar voor de dag. Als ik beneden kom is het 12:00 uur dus ga ik op de bank tv kijken. Ondertussen check ik mijn social media. Ik zie dat mensen op twitter me taggen in allerlei artikelen over of ik zwanger ben of niet.
Ik ga straks met Niall vragen of we het mogen vertellen. Maar eerst check ik nog andere dingen en daarna kijk ik gewoon nog rustig tv. Om kwart voor 13:00 rij ik naar de stad en parkeer ik de auto. Het stuk van de parkeer plaats en het café waar we hebben afgesproken loop ik gewoon. Onderweg komen een paar meisjes naar me toe voor fotos. Als ik die heb gemaakt loop ik door em kom precies om 13:00 bij het café aan.
Als ik naar binnen loop zie ik Jessica al zitten en loop naar het tafeltje. "Hey" zeg ik en ga zitten. "Hey" zegt ze en glimlacht. We bestellen allebij een broodje met wat sla en wat drinken. "Woon je hier trouwens in de buurt?" Vraag ik "ja paar straten verder op jij?" Vraagt ze "stukje verder weg maar valt wel mee" zeg ik em ze knikt. "Trouwens wat doe je eigenlijk voor een werk?" Vraag ik "modeontwerpster, jij?" "Ik doe momenteel niks om een reden dus na een tijdje wel weer" zeg ik "okee" lacht ze.
We hebben nog super lang em gezellig gekletst. Om 15:00 uur nemen we afscheid en ga ik weer naar huis. Ik hang mijn jas op en trek mijn schoenen uit. Zodra ik in de keuken kom pak neem ik wat te drinken en ga daarna lekker buiten zitten. Ik geniet van de zon. De reden waarom ik niks over de zwangerschap zei is omdat Niall en ik nog niks bekend hebben gemaakt.
Als ik net het eten klaar heb komt Niall binnen. "Hey babe" zegt hij en geeft me een kus. "Heey" zeg ik terug. "Hoe was je dag?" Vraagt hij "goed ik heb met een vriendin geluncht en verder niks gedaan" zeg ik "oh leuk, welke vriendin?" Vraagt hij "Jessica, ik heb haar gister leren kennen en ze wou graag luchen" zeg ik "oke maar pas wel op wamt het kunnen ook gewoon journalisten zijn die gewoon meer te weten willen komen" zegt hij. Daar had ik helemaal niet over na gedacht, "klopt maar ik denk niet dat zei een journalist is" zeg ik en hij knikt.
"En wat heb jij gedaan vandaag?" Vraag ik terwijl ik de pot met lasagne op tafel zet. "Liedjes opgenomen, vergadering en interviews" zegt hij "leuk!" Zeg ik en hij knikt. Als we aan tafel zitten vraag ik "Niall? Word het niet tijd om het de Fans te laten weten?" Vraag ik "ja eigenlijk wel, ik heb morgen een interview zal ik het dan vertellen?" Vraagt hij "ja is goed" zeg ik.
"Trouwens mijn ouders kunnen ook komen volgend weekend" zegt Niall als we een uur later op de bank zitten. "Echt? Oke leukk" zeg ik en hij knikt. "Dan kunnen we zaterdag gezellig iets leuks doen met z'n alle" zegt Niall "
*vrijdag*
Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Ik ben naakt en zie dat Niall nog slaapt. Gister hebben we je weet wel gedaan ;) ik sta op loop naar de badkamer om een lekkere douche te nemen. Vandaag is mijn eerste echo en komen onze ouders! Ik heb er echt veel zin in, en ben benieuwd hoe ze gaan reageren op het Nieuws.Ik ben inmiddels andere halve maand zwanger. Ik mag dan wel pas 19 zijn maar ik wordt toch binnenkort 20 dus. En niall wordt binnenkort 21 dus ik denk dat hetbons wel gaat lukken. Een baby hebben is zwaar maar we komen er wel doorheen. Ik droog me nog 10 minuutjes af en trek mijn kleren aan.
Om 13:00 uur is de afspraak bij de verloskundige. Ik loop naar de slaap kamer en spring op Niall. "WAKKER WORDEN!" Roep ik blij. "Omg Emma waarom maak je me wakker?" Vraagt hij mompelde. En laat zijn hoofd weer diep in het kussen vallen. "Omdat ik daar zin in heb en het is al 11:30" zeg ik
"Ik kom al" zegt hij en slaapt gewoon verder. "Papzak" zeg ik en loop weg. "Dat hoorde ik!" Roept hij waardoor ik moet lachen. Ik loop naar beneden en maak wat eten voor mezelf. Als niall beneden komt vraagt hij: "heb je niks voor mij gemaakt?". "Nee maak je eigen eten" zeg ik en steek mijn tong uit. "Papzak" hoor ik hem mompelen. "Die hoorde ik!" Roep ik em hoor Niall lachen.
Om half 1 rijden we naar de verloskundige en wachten ik de wachtkamer. Na een kwartiertje word onze naam geroepen en lopen we naar binnen. "Hallo ik ben Miranda jullie verloskundige" zegt Miranda en geeft ons beide een hand. "Zo, is dit jullie eerste echo?" Vraagt hij "ja" zeg ik em ze knikt. "Mag je even op dit bed gaan liggen en je shirt omhoog doen" zegt ze. Ik doe wat ze zegt. "Dit kan even koud aanvoelen" zegt ze en ik knik.
Ik voel hoe een koude gel op mijn buik komt en Miranda pakt een scan ding en gaat over de gel heen. "Hebben jullie al bedacht of jullie het geslacht willen weten of dat het een verrassing blijft?" Vraagt ze "we willen het al weten" zegt Niall "nou je bent pas 6-7 weken zwanger dus kan ik nog niet zeggen wat het is maar het ziet er goed uit" zegt ze. Ik krijg een goed gevoel in mijn buik. "Gelukkig" zegt Niall en ik glimlach.
"Nou dat was het, dan zie ik jullie over een paar weekjes weer" zegt ze "is goed, we maken wel nog een afspraak" zegt Niall "oke fijne dag dan verder nog!" Zegt ze en glimlacht. We schudden haar hand "badankt" zeg ik en we vertrekken naar huis. Om 4 uur landen Nialls ouders en om 5 uur landen die van mij.
*om 4 uur*
Om 4 uur staan we op het vliegveld te wachten op Nialls ouders. Denise, Greg, en Theo zijn trouwens ook mee. Na een tijdje zien we ze staan en lopen we naar ze toe. Niall knuffelt zijn ouders. Ik knuffel Denise en Greg en we zeggen gedag. Ik knuffel kleine Theo die net kan lopen. "Hey klein mannetje!" Zeg ik en hij moet gaanlachen. Als laatste knuffel ik Maura en Bobby. "Fijn dat jullie er zijn" zeg ik "het wordt gezellig!" Zegt Maura en ik knik.We moeten nog een uurtje op mijn ouders wachten. "Zullen we ergens even wat drinken en eten?" Vraagt Niall. "Ja is goed' zeggen we en Niall pakt mijn hand. We lopen naar La Place en gaan daar zitten. "Hoe was jullie vlucht?" Vraag ik "goed het was erg fijn" zegt Maura "niet voor mij, er stampte de hele tijd een klein jongentje in mijn rug" zegt Greg waardoor we moeten lachen. "Zielige jij" zegt Denise en weer lachen we.
"Ik ga even mijn ouders opwachten blijven jullie hier?" Vraag ik om 5 voor 5. "Ik ga wel even mee" zegt Niall en samen hand in hand lopen we naar hun Gate. Na een tijdje zie ik ook mijn ouders en knuffel ik ze. "Ik heb jullie gemist" zeg ik "wij jou ook" zeggen ze . Ze knuffelen Niall ook even en samen lopen we naar La Place. Waar Maura en Bobby voor het eerst kennis maken met mijn ouders."Leuk jullie te ontmoeten" zegt Mijn moeder. "Ja klopt werd ook eens tijd he" lacht Maura en mijn moeder lacht mee. We rijden naar ons huis en ik laat ze ons hele huis zien. "Wauw dit is zo mooi!" Zeggen mam en Maura tegenlijk. "We zij er heel blij mee" zegt Niall. "Dat kan ik begrijpen wauw!" Zegt Denise waardoor ik moet grinniken.
-----------------------------
Heyy,
Liked it?
Comment + stem zou lief zijn!
Xxx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...