hoofdstuk 52

239 12 0
                                    

P.O.V NIALL

"Niall blijf eens stil zitten" zegt Lou als ik onrustig in de stoel zit. sorry ik ben gewoon hyper" verontschuldig ik me. "geef niet, maar probeer stil te blijven zitten" zegt ze "ik ben bijna klaar". Emma komt binnen met Sarah in haar armen en neemt plaats op de bank.

"Ni hoelaat moeten jullie op?" vraagt ze "over een half uur hoezo?" "dan kan ik Sarah zo in bed leggen en dan voor de show nog terug zijn" zegt ze en ik knik. ze glimlacht naar me en ik glimlach terug. Vandaag is de laatste show in Australië.

morgen vroeg vliegen we door naar Indonesië. ik heb echt super veel zin om daar wee heen te gaan, ik heb echt genoten van Australië gisteren hadden we een dag vrij en zijn we de stad gaan bekijken met z'n alle. het is echt mooi.

maar goed, als lou klaar is met mijn haar geef ik Emma een lange kus en plof naast haar neer op de bank. "zin om naar Indonesië te gaan?" vraag ik en drink water cola uit har flesje. "ja echt wel! volgens mij is het er echt mooi!" zegt ze "ja is het ook"

als ik moet gaan klaar staan geef ik Emma nog een kus en pak mijn gitaar. we lopen naar het plekje achter het podium en doen ons groeps ding. bij de eerste klanken van Best Song Ever rennen we het podium op en gaat het publiek helemaal los.

na best song ever verwelkom ik de fans. ÁUSTRIAAA" "Thanks For being here tonight, we are really happy that you guys came to us and we wanna Thanks you For spending your money to us. Have a fun night!" roep ik door de microfoon en de fans gaan helemaal los.

Na de show komen we weer bezweet backstage en knuffel ik Emma "ieuw Niall je zweet!" roept ze dramatisch. "lekker toch" grijns ik en ze rolt met haar ogen. "kom op jongens snel naar de bus!" roept Paul en we lopen snel naar de bus.

We douchen allemaal weer en gaan nog even met z'n alle op de bank zitten en kletsen gezellig. "dit wordt weer een super jaar!" zegt Liam "ja echt wel" zegt Harry en ik moet lachen. "hopelijk vallen we dit jaar niet zo vaak op het podium" lacht Louis. "HAHAHAH toen jij uit gleed over water!" Lach ik naar louis. "Ója! ik had zon pijn aan mijn kont toen" lacht louis en een een wortel.

Nadat we gezellig nog hebben gekletst gaan we slapen terwijl de bus naar het vliegveld rijd. het vliegveld is 4 uur rijden dus beginnee ze maar alvast met rijden. Sarah heb ik de fles gegeven en slaapt nu weer vredig. Net zoals Emma en ik ook gaan doen..

P.O.V EMMA

"Guys opstaan!" roept Paul en komt alles kamers binnen. "urgh ik wil niet" kreun ik "jawel kom je kunt zo verder slapen in het vliegveld" zegt Niall die al rechtop zit. Ik pak mijn mobiel van de lader en kijk hoelaat het is. 8:16. oh okee. Ik sta op en neem ook een douche. na de douche kleed ik me om en inmiddels is Sarah ook wakker.

ik verschoon haar en doe haar een broekje en truitje aan met zwarte schoentjes. ze ziet zo schattig uit. Niall kleed zich ook om en maakt alvast wat boterhammen. De rest is ook al druk bezig met omkleden en met koffers pakken.

als iedereen klaar is worden onze koffers naar de vliegtuig gebracht en lopen wij alvast naar de douane. Sommige meisjes herkennen de boys en nemen fotos met ze. Daarna lopen we door naar de gate en stappen we in het vliegtuig. Niall komt naast me zitten en kijk me lief aan. "wat wil je?" vraag ik lachend. "een kusje" ik geef hem een lange kus en rol met mijn ogen.

Sarah en Mike tegenover ons in het vliegtuig in twee stoeltjes. Het verbaast me dat ze niet huilen als we opstijgen. Sarah valt tijdens de vlucht al snel in slaap terwijl Mike is aan het trappelen. Louis pakt hem uit het stoeltje en gaat met hem spelen.

Als we na 5 uur zijn geland is het 17:00 in Indonesie dus gaan we gelijk eten bij burger king want we hebben best honger. we rijden met de tour bus (die we trouwens in meerdere landen hebben) naar een hotel in de buurt van het stadion.

Paul checkt voor ons in en geeft iedereen een sleutel. Niall pak mijn hand en we gaan met de lift naar de derde verdieping en zoeken onze kamer. Sarah heeft een apart kamertje bij onze kamer. Sarah heeft ze hele rit naar het hotel gegiegeld en gespeeld dus is ze nu in slaap gevallen.

ik leg de spullen op de grond en laat me lang uit achteruit vallen op het mooie hemel bed. Niall komt boven op me liggen en veegt een pluk haar uit mijn gezicht. hij glimlacht lief en drukt een teder kusje op mijn lippen. ''i like that" zeg ik met een grijns. "you want more?" vraagt hij

"dirty you" zeg ik en hij moet lachen. hij kust me weer wat al snel in een zoen veranderd. Zijn tong vraagt toestemming die ik graag geef. Onze tongen spelen een leuk worstel gevecht. Niall hand gaat over mijn borst en ik woel door zijn haar.

Niall laat los als zijn telefoon gaat. "serieus?" zucht hij en staat op. hij neemt op. "met Niall? ja? oke ja oke dag" hij legt zijn mobiel weer weg en komt naast me liggen. "'wie was dat?" vraag ik "Paul over morgen dat we naar de studio moeten smorgens" zegt hij en legt zijn hand op mijn buik.

ik glimlach en geef hem een kus. "zullen we roomserves bestellen en dan film kijken?" vraag ik "ja leuk" zegt Niall en belt de roomserves.

---------------------------
Heyy,
Hebben jullie de ama's gekeken? Ze waren echt super goed!
De boys hebben 2 Awards gewonnen!
XXX kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu