* 1 maandje later*
P.O.V EMMA
"Emma! Kom eens kijken!" Roept Niall van onder dus loop ik naar beneden de woon kamer in. "Wat moet ik zien?" Vraag ik. "Wat vind je van dit huis?" Vraagt hij en laat een groot huis zijn met zwembad en een hele mooie tuin. Maar Best lelijk. "Nah, ik vind hem niet zo mooi" zeg ik "en deze?" Vraag ik en Niall klikt op de woning die ik aan wijs."Die is mooi!" Zegt Niall. Het huis is groot met een mooie oprit en een mooie tuin met zwembad! "Wauw nialler die is echt mooi! Waar ligt het?" Vraag ik "15 minuten hier vandaan" zegt hij "Kunnen we er eens gaan kijken?" Vraag ik "ik zal de makelaar eens bellen" zegt hij en pak zijn telefoon.
Hij toets het nummer en houdt de telefoon tegen zijn oor. "Hallo met Niall Horan spreek ik met makelaarij Knight?" "Oke ik zou graag naar de woning in Oxfort" "vandaag? Momentje hoor" zegt Niall en houdt een hand tegen de telefoon. "Ze vragen of we vandaag al willen komen kijken" "ja is goed" zeg ik en hij gaat weer met zijn oor tegen de telefoon. "Ja dat komt wel uit, 1uur?, top, tot straks, dag" zegt hij en hangt op.
"Om 1 uur bij het adres" zegt hij en ik knik. "Yeay" zeg ik en ga op de bank liggen. "Ik ga vanavomd naar El ga je ook mee?" Vraag ik aan Niall. "Ja is goed" zegt hij en zet de tv aan. Ik loop naar de keuken en Kaasstengels en ga weer op de bank zitten. Het is 11:00 uur dus over twee uur moeten we daar zijn.
"Niall ben je klaar?" Vraag ik om 12:45. "Ja kom maar" zegt hij als hij de trap af komt en we lopen naar de auto. Niall zwaait naar wat fans en rijden dan door naar het adres. Om 13:00 uur komen we precies aan en zien we de makelaar al staan. "Goededag meneer Horan" zegt hij en schudt Nialls hand en ook de mijne.
"Komt u verder" zegt de makelaar en we lopen de oprit op. Wauw dit huis ziet er groot uit. Het is wit met beige en de voor deur is groot. We lopen naar binnen en de hal is groot met mooie lampen. "Laten we eerst de onderste verdieping bekijken" zegt hij en loopt een trap af naar de kelder die er ook netjes uitziet. De keuken is ook mooi groot met een kook eiland met bar krukken. "Jullie mogen het huis uiteraard zelf inrichten, dit zijn show meubels" zegt de makelaar en loop door naar de woonkamer.
Nadat we de onder verdieping hebben gehad lopen we een mooie witte trap op en komen we boven. Het heeft 4 slaap kamers, met iedere slaap kamer een eigen badkamer en in loop kast. Verder nog een studio en een brede zolder. "Wauw dit is zo prachtig Niall" zegt ik met mond open. "Inderdaad" zegt hij met zijn ogen wijd open. We lopen weer naar beneden en lopen door Nasr de tuin. Het heeft een zwembad met duikplank en glijbaan, en een daarnaast nog een grote wei waar je zelf iets op kunt bouwen.
Ook heeft de tuin een groot zit gedeelte en vanalles! "Wat vinden jullie ervan?" Vraagt de makelaar "geweldig!" Zeggen Niall en ik tegenlijk terwijl we in de lach schieten. "Alleen ik heb twee vragen" zegt Niall "vraag maar raak" zegt de man. "Kan er een poort en beveiligings systeem gebouwd mogen worden en wat is de prijs?" "Ja dat kan zeker! En de prijs is 4,5 miljoen" zegt de man waardoor ik schrik "mogen we even overleggen?" Vraag ik waarop de man knikt en naar binnen loopt.
"Niall dit is veel te duur!" Zeg ik "Emma ik kan het betalen" zegt hij "nee jij gaat niet alleen betalen!" Zeg ik "oke als ik het huis betaal kan jij de meubels kopen oke?" Vraagt hij. Ik denk even na. "Mhh oke dan" zeg ik en knuffel Niall. We lopen naar binnen waar de man in de gang staat te wachten. "We nemen het! Wanneer kunnen we het contract tekenen?" Vraagt Niall "als u met mij een afspraak maakt kunt u het contract tekenen en krijgt u de sleutel gelijk" zegt de man. "Is goed wanneer zou u mogelijk tijd hebben?" Vraagt niall de man.
"Volgend week maandag heb ik een plekje vrij om 14:00 uur. Kom dat u uit?" Vraag de makelaar. "Ja dat komt wel uit" zegt Niall en de man knikt. "Fijne dag nog verder" zegt de man en schudt Niall zijn hand en daarna de mijne. We rijden terug naar huis en lopen naar binnen. "Ik ben zo blij dat we het gaan kopen!" Zeg ik en geef een gilletje. "Ik ook" zegt niall en kust me.
"Hoelaat is het?" Vraag ik "17:00 uur hoezo?" Vraag Niall. "Kom dan gaan we naar nando's en dan naar El" zeg ik en nialls ogen lichte op. "NANDO'S?!" Gilt hij en rent naar de deur als een hond die wacht om naar buiten te mogen. "Sukkel" lach ik en loop naar de auto met Niall. Als we nando's in lopen begroet Niall het personeel en bestellen we allebei wat te eten. Nadat we het op hebben rijden we door Naar El en Louis en bellen aan. El doet open en we knuffelen haar.
Als we op de bank zitten vraag ik aan El: "hoe gaat het me de kleine daar binnen?" "Goed! Je ziet nog niks aan mijn buik maar we hadden gister de eerste echo" zegt El trots "echt? Wat leuk!" Zeg ik en glimlach. "Ik kan niet wachten tot dat hij er is!" Zegt Louis. "Hij?' Vraagt El "of zij" zegt hij "dat kunnen we nu nog niet weten" zegt El en we lachen.
Na een gezellig avond gaan Niall en ik weer naar huis en gaan meteen slapen.
*maandag*
P.O.V NIALL
We zitten in wachtkamer van het makelaar kantoor te wachten. De zelfde man komt naar ons toe en vraagt: "jullie kunnen meekomen" zegt hij en we lopen zijn kantoor in. "Dit is het contract, neem gerust de tijd om het door te lezen dan ga ik even naar de balie" zegt hij en we knikken. De man loopt weg en we lezen het contract. "Dus als we het kopen dan hebben hun niks meer over het huis te zeggen?" Vraagt Emma "nope" zeg ik en ze knikt.Als de man weer binnen komt vraagt hij. "Bent u het met het contract eens?" "Ja we nemen het" zeg ik en de man knikt. We zetten allemaal wat handtekeningen en krijgen vervolgens de sleutel. "Hartelijk bedankt" zeg ik en we schudden de man zijn hand. "Geen dank en veel geluk met het nieuwe huis!" Zegt hij en we nemen afscheid en rijden naar mijn huis.
We hebben Mijn huis vorige week verkocht en dus heb ik al mijn spullen bij emma thuis neer gelegd. Het is huis is bom vol dus ik hoop zo snel mogelijk te kunnen verhuizen. "Ik wil wel het huis zelf verven dus geen schilders" zegt emma en ik knikt. "Als jij dat wilt" zegt ik en maakt koffie voor ons. "Ik vraag wel of de meiden mee willen verven dan kunnen jullie boys naar de studio" zegt ze en ik knik. "Maar de inrichting doen we samen" zegt ik "ja" zeg ze en gaat op de bank liggen.
"Wat ga je morgen doen?" Vraag ik tijdens het eten. "Eerst van 10:00 tot 14:00 uur werken en dan met Lucy en Eleanor shoppen" zegt ze en ik knik "jij?" "We hebben eerst een optreden om 12:00 uur tot 13:00 uur en dan vergadering met modest" zeg ik "waarom moeten jullie naar modest?" Vraagt ze "om wat optredens te plannen" zeg ik en ze knikt.
Om 11 uur ben ik best moe en vraag aan Emma of ze ook moe is maar zie dat ze al slaapt. Ik zet de tv uit en tik haar in bruids Style op en loop naar boven. Ik leg haar ik bed en kleed haar uit. Ik doe haar een shirt van mij aan en doe de dekens om haar heen. Zelf doe ik ook mij kleren uit tot mijn boxer en ga ook in bed liggen. "Goodnight" fluister ik en weet toch dat ze niks terug zegt. Ze brabbelt wat en dan sla ik mijn arm om haar heen en val in slaap....
------------------------------------
Heyy,
Hebben jullie misschien tips voor me? Of wat ideetjes?
Willen jullie misschien ook mijn fan insta van de boys willen volgen? xdirectionerrxx
Of mijn fan twitter acc? niallxxgirlsxx
Byee, xxx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...