P.O.V NIALL
Het is vandaag zondag, dus de laatste dag dat de familie er is. We gaan vandaag lekker shoppen en gezellig lunchen met z'n alle! We zitten te ontbijten Nu want het is al 10:30 uur. "Hoelaat gaat jullie vlucht?" Vraag ik aan mam. "Die van ons om 19:00 uur" zegt ze en ik knik. "En die van jullie?" Vraag ik aan Anna. "Die van ons om 18:00 uur" "dan hebben we dus tot 17:00 uur de tijd" zeg ik en ze knikken.Om 12:00 zijn we eindelijk in de stad! Ik pak Emma's hand vast waardoor ze glimlacht. We lopen de h&m binnen en meteen komen er een heleboel meisjes naar ons toe. De beveiliging houdt tegen zodat wij rustig kunnen shoppen. Denise en Emma lopen naar de dames mode en kijken een beetje rond. Ik loop samen Greg en Theo naar de jongens kleding. Ik zoek een coole setje voor Theo uit en betaal het alvast. Het is een wit T-shirt met een zwarte broek en een spijker jasje. Nu lijkt hij wat meer op mij Ghehehe.
Als Denise en Emma ook hebben betaald lopen we weer naar buiten en gaan de NewYorker in. "Niall kom eens!" Roept mam vanuit de andere kant van de winkel. "Kom al" roep ik. Ik loop naar haar toe en ze houdt een lichte jeans voor haar. "Iets voor jou" zegt ze "mam, ik kan heus wel zelf shoppen maar hij is wel leuk" zeg ik lachend "nou dan, hup passen" zegt ze. Ik doe wat ze zegt en pas hem. Hij past dus koop ik hem. Nadat we daar ook klaar zijn gaan we weer naar buiten.
Mam en Maura wouden perse een Baby winkel in om te kijken voor de baby. "Mam we weten niet eens wat het wordt" zeg ik. "Gewoon even kijken" zegt ze. We lopen naar binnen en kijken wat rond. "Niall! Als het een jongentje wordt haal ik sws deze schoenen!" Zegt Emma en ze houdt een paar kleine Nike AirMax voor. "Ja die zijn leuk" zeg ik en ze glimlacht. We lopen De winkel weer uit.
Na nog twee uur rond gelopen te hebben en geshopt te hebben gaan we gezellig lunchen. We zoeken een rustig cafeetje op en bestellen allemaal wat.
Nadat we gezellig hebben gegeten, shoppen we even door. Met handen vol tassen gaan we weer om 16:00 naar huis en gaat iedereen zijn koffer inpakken. "Theo waar ben je?" Vraag ik als ik de trap op loop. "Ikke ben hier Neil" zeg hij met een peuter stem. Ik loop naar de kamer en zie Denise en Greg inpakken. "Ik heb nog een cadeautje voor je" zeg ik. Tegen Theo. "Jeeej" zegt hij. Ik pak het tasje achter mijn rug vandaan. Hij geeft een kreetje en open het zakje.
"Mammie kijk!" Zegt Theo en haalt de broek, T-shirt en spijker jasje eruit. "Wauw wat mooi! Wat zeg je dan tegen oom Niall?" Vraagt Denise. "Dankjewel!" Roept hij waardoor ik nog meer glimlach als eerst. "Maar dat is niet alles ik heb nog meer" zegt "JEEEJJ" juicht hij weer. "Niall dat hoef je heus niet te doen hoor" zegt Denise en glimlacht. "Jawel ik doe alles voor Theo" zeg ik en haal het andere tasje tevoorschijn schijn.
Ik heb toen we in een speelgoedwinkel waren een golfstickje, balletjes en autotjes gekocht. Hij maakt het open en gilt. "WAUW MAMMIE KIJK!" "Wauw wat mooi! Wat zeg je dan weer tegen oom Niall?" Vraagt Denise. "DANKJEWEl!" Ik hoor gelach achter me. Daar staat Emma met een camera in haar hand. "Ik heb het gefilmd, ik vond het zo schattig" zegt ze. Ik lach en sta op. Ik geef haar een kus. "Ik ben schattig" zeg ik. "Pff ik had het over Theo" zegt ze en steekt haar tong uit. "Haha grappig hoor" lach ik sarcastisch.
P.O.V EMMA n
Als we bij het vliegveld aan komen is het 17:00 uur. Mam en Pap checken alvast in, en wij nemen plaats in de Starbucks. We bestellen wat en drinken het op. "Volgens mij is het tijd" zegt Pap en ik kijk op mijn mobiel. Het is kwart voor 6, pap en mam nemen afscheid van de rest en Niall en ik lopen met ze mee naar de douane.Hier moeten we afscheid nemen. "Ik ga jullie zo missen" zeg ik met tranenin mij ogen en trek ze in een knuffel. "Ik kom binnen een paar weken weer om te kijken hoe het gaat oke?" Vraagt Mam. "Is goed" ik geef haar nog een knufgel en een kus. Vervolgens loop ik naar pap en geef hem ook een stevige knuffel. "Ik kom snel weer oke pap?" Vraag ik. "Tuurlijk Schat, let goed op jezelf, niall en de Baby" zegt hij en geeft me ook een kus.
Niall neemt ook nog afscheid van ze en dan lopen ze hun gate in. "Doeii!" Roep ik ials ze nog eens zwaaien. We zwaaien terug en als ze uit het zicht zijn lopen we rustig terug naar de Starbucks. "We zijn er weer" zeg ik en lach. Na een half uur gaan de andere ook dus ruimend we alles op en lopen we met ze mee naar hun Gate. "We gaan jullie missen" zegt Maura en knuffelt Niall. Daarna knuffelt ze mij en knuffel ik de rekst ook. "We bellen nog wel even deze week ofz" zeg ik tegen Denise en ze knikt. "het was gezellig" zegt ze en nu knik ik.
Als we van we van iedereen afscheid hebben genomen lopen hun ook naar de gate. Als ze uit het zicht zijn pakt niall mijn hand en gaan we samen weer naar huis. Als we thuis komen gaat Niall koken en doe ik de kamers op ruimen. Na een half uurtje loop ik naar beneden en zet Niall net de stoofpotje op tafel. "Mhh lekker" zeg ik en samen eten we het op.
"Ik vond het echt leuk en gezellig dit weekend" zeg ik als we op de bank liggen. "Ja ik ook, echt leuk dat we z'n familie weekend hadden" zegt hij en ik knik. We kijken een leuke serie en ik lig met mijn hoofd op Nialls schouder. Onder de dekens en niall geeft kusjes op mijn hoofd. "Zullen we gaan slapen? Ik ben best moe" vraagt niall. "Ja ik ben ook best moe" zeg ik en we lopen naar boven en maken ons klaar voor bed....
--------------------------
Haayyy,
Alweer hebben ze Eem nieuw nummer uitgebracht!😱
End of the Day is zo vreselijk mooi, niet normaal😍😍
Anyways, hebben jullie get weird van little mix ook gehoord? Het album
Zo freaking mooi, ik kan wel huilen😍
Comment + stem zou cool zijn x
Xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...