Hoofdstuk 20

329 13 5
                                    

P.O.V EMMA

Ik wordt wakker en zie dat het 10 uur is. Het is vandaag Dinsdag dus ik hoef niet te werken. Ik rek me uit en stap uit bed. Ik neem een douche en kleed me aan. beneden aangekomen maak ik mezelf een boterham en ga bij de meiden op de bank zitten. "goodmorning" zeg ik. "goedemorgen" zeggen ze terug en kijken het nieuws. Opeens hebben ze het over One Direction.

"en nu door met de boys van de bekende band One Direction, een van de bandleden genaamd Niall Horan zagen we gister zoenend met een meisje in de club van Mexico" zegt ze en mijn hele wereld stopt opeens. er komen beelden van Niall en een meisje in beeld. zoenend. "daarna zagen we ze hand in hand naar het hotel binnen lopen, wie weet wat ze daar hebben gedaan" gaat ze verder "en dat terwijl Niall een vriendin heeft" eindigt ze haar verhaal en er komt opeens iets over dieren op.

De tranen stromen over mijn wangen. "Omg Emma kom hier" zegt Eleanor en knuffelt me. De andere meiden knuffelen me ook. "Waarom??" Huil ik. "Je verdient veel beter, Niall is een enorme sukkel" zegt perrie. Opeens gaat mijn mobiel over. Niall.

Ik neem meteen op.
N= Emma het is niet wat het lijkt! Wat heb je op tv gezien?
E= ALLES! EN HET IS UIT!

Ik hang op en laat alles los. Ik huil alleen maar "waarom waarom!" Huil ik "sssttt kom hier" zegt Sophia en neemt me in haar armen.

P.O.V Niall

SHIT! ze heeft op gehangen. ik probeer haar weer te bellen maar ze neemt niet op. hoe kan ik nou zo stom zijn om met dat andere meisje naar bed te gaan!? Ik wil Emma niet weer kwijt. "je bent echt stom geweest" zegt Harry "ja dat weet ik ook wel!" roep ik "en dronken zijn is geen excuus he" zegt Liam. "ik ga naar haar toe" zeg ik "nu? midden in de tour?" vraagt Louis "ja anders krijg ik der nooit meer terug" zeg ik en pak mijn telefoon.

"wij gaan mee" zeggen ze en ik bel naar Paul. "hoi Paul, ik en de jongens gaan een paar dagen naar huis ik goed het goedmaken met Emma" zeg ik in de telefoon. "ja, nee, het moet echt, oké, om 5 uur?, oké, tot dan, doei" en ik hang op."om 17.00 uur vertrekken we met de privéjet naar Londen" zeg ik tegen de ander boys en we pakken onze tas in.

P.O.V EMMA

ik lig de hele dag al huilen in bed. ik wil niks meer. ik haat mijn leven zo erg. waarom moet dit mij nou over komen? Ik denk na aan wat mam me zei. Misschien is het ook beter als ik een weekje naar mam ga. Ik sta op en loop naar Lucy's kamer. "he Lucy zullen we een weekje naar huis? ik wil liever even weg van hier" zeg ik en ik heb nog altijd tranen lopen. "ja tuurlijk" zegt ze en staat op om me in een knuffel te trekken. "oké ik bestel alvast tickets" zeg ik en loop terug naar mijn eigen kamer.

Ik kijk op de site van het vliegveld en zie dat er nog een vlucht om 17.00 gaat dus boek die meteen. Dan kunnen we vanavond al weg. Ik bel mam niet, ik wil haar verrassen. Tenminste nog iets leuks. Lucy komt bij me op bed zitten en ik zeg: "vanavond om 17.00 uur gaat ons vliegtuig" zeg ik en ze knikt "oké is goed, en het komt allemaal wel goed" zegt ze "ik weet niet of ik hem dit kan vergeven" zeg ik "liefde is sterker dan haat lieverd" zegt ze en we knuffelen weer.

"heey girls ik en Lucy vertrekken vanavond naar Ierland voor een weekje" zeg ik als ik beneden kom "snappen we, je hebt je tijd nodig" zegt Eleanor en ze knuffelen me. Het is nu 16.00 uur dus pakken we onze spullen en rijden naar het vliegveld. "wij gaan even de koffers inchecken" zeggen ik en Lucy tegen de meiden en we lopen weg. Als we ingecheckt hebben lopen we terug en wachten tot de vlucht word omgeroepen. "vlucht 301 naar Ierland vertrekt over 15 minuten" hoor ik een stem zeggen dus nemen we afscheid. "het komt wel goed" zegt perrie en knuffelt me. we lopen naar de gate en stappen het vliegtuig in.

om precies 17.00 beginnen we te rijden en dan gaan de wielen van de grond. we stijgen op en ik stop mijn oordopjes in. Ik hoor One Direction door de dopjes en switch snel van liedje. Ik wil niet meer aan Niall denken. Ik wil hem vergeten voor altijd maar dat gaat me nooit lukken. Ik snap het gewoon niet, heb ik iets verkeerds gedaan waardoor hij dit deed? Nou ja dat hij maar gelukkig wordt met die bitch. Al ben ik dan wel mijn hele leven depri. Ik schud snel de gedachten af en luister naar de muziek van little mix en doezel in slaap.

"Emma" hoor ik Lucy zeggen en wordt wakker. "we zijn er" zegt ze en ik maak mijn gordel los. "het voelt echt alsof ik maar 5 minuten heb geslapen" zeg ik "komt omdat het maar een uurtje vliegen is" zegt Lucy en we stappen uit het vliegtuig. "oh ja" lach ik. we lopen naar de band en pakken onze koffers eraf. Lucy belt een taxi en ondertussen pak ik twee koffie van de Starbucks. Als ik terug ben geef ik haar haar koffie en ga ook zitten. Ik kijk op mijn mobiel en zie: 4 berichten van Liam, 15 berichten van Niall en 5 gemiste oproepen van Niall.

Ik kijk er niet naar en sluit mijn mobiel weer af. De taxi is er en we rijden naar onze straat. Lucy en ik woonden in de zelfde straat. De taxi stopt voor mijn huis en we stappen allebei uit. "ik app je dadelijk wel" zeg ik en ze knikt. "is goed bye" "bye" zeg ik en loop naar mijn voordeur. Ik bel aan en na een tijdje doet mam open. Als ze me ziet worden haar ogen groot. "oh god Emma wat een verassing" roept ze blij en knuffelt me meteen. "kom toch binnen" zegt ze en ik loop naar binnen.

"nog steeds dezelfde geur als 10 maanden geleden" zeg ik, nadat ik dat gezegd had denk ik aan dat ik en Niall bijna een jaar hadden. Ik schud de gedachten af en loop naar de woonkamer waar pap zit koffie te drinken. Als hij me ziet staat hij meteen op en knuffelt me stevig. "mijn meisje toch wat fijn dat je er bent" zegt hij. "ja ik ben blij dat ik weer even thuis ben" zeg ik en glimlach. mam komt de keuken weer uit met drinken en cake. "hier, en hoe gaat het met Niall?" vraagt ze vrolijk. Onee waarom zo vrolijk? "uhm pap, mam het is uit met Niall" zeg ik met tranen in mijn ogen. "wat?! lieverd hoezo?" vraagt mam bezorgt "hij is vreemd gegaan" zeg ik en zie pap meteen boos kijken.

"pap het is goed laat het" zeg ik en pap relaxt een beetje. "waar kan ik slapen?" vraag ik "in je kamer natuurlijk die gaan we niet weghalen" zegt mam "thanks ik ga even slapen ben een beetje moe" zeg ik en loop naar boven. Niks is veranderd zelfs mijn kamer niet. Ik loop naar binnen en kruip onder de lakens. Heerlijk, mijn oude bed. Ik voel toch weer tranen over mijn wangen doordat ik aan niall denk en val in slaap..

----------------------------------------
Heyy,
Liked it?
Ik heb al 20 hoofdstukken geschreven! ;)
Hebben jullie Infinity gehoord? Zo Mooii!!
Cant wait for november 13th! Dan komt het 5de album uit😍
Xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu