Hoofdstuk 27

280 13 0
                                    

P.O.V EMMA
*beeep beeep beeep*
De wekker haalt me uit mijn droom en maakt een vervelend geluid. Ik sla met mijn hand erop en duw mijn kussen tegen men hoofd. "UHGG" zeur ik en sleep mezelf uit bed. Ik ben totaal geen ochtend mens dus. Mijn ogen voelen nog zwaar maar sjouwend loop ik naar de badkamer.

Ik neem een warme douche en trek een setje kleren aan. Pak mijn mobiel van de lader en loop naar beneden. Ik maak een bakje cornflakes en kijk een beetje tv. Het verbaasd me dat de rest nog niet op is voor werk maar ja. Nadat ik mijn ontbijt op heb rij ik naar de Starbucks.

"Emma! hoe was het in Ierland?" vraagt Marcel "Leuk! het deed me even goed" zeg ik "Fijn om te horen en nu hup aan het werk" zegt hij en lacht. "Komt voor mekaar waar is Anna?" vraag ik "Die hoeft vandaag niet te werken, om 2 uur heb ik Cara ingedeeld" "Oh oke" zeg ik en begin een paar dingen klaar te zetten en open de deuren. Marcel gaat naar zijn kantoor hier achter en de eerste klanten komen binnen.

Rond twee uur is het al weer vrij druk en komt Cara binnen lopen. "hey, zal ik maar meteen bijspringen?" vraagt ze lachend "ja graag" zeg ik en ga de lege bekers van de tafel halen. Als het wat rustiger is vraagt Cara: "Was je deze week op vakantie?" "Ja, soort van er was iets gebeurd en ik wou even naar mijn ouders" zeg ik en ze knikt begrijpelijk. "Snap ik, fijn dat je er weer bent" zegt ze en helpt vervolgens de volgende klant.

4 uur heb ik even pauze dus kijk ik even op mijn mobiel. Ik open een appje van Sophia:

Sophia: hey, eet je met ons mee vanavond? x

Emma: ja, ben om 6 uur thuis x

Na een kwartiertje ga ik verder met werken en neemt Cara en pauze. Het valt vandaag wel mee qua drukte. Het is best raar toch? Je vriend is op wereld tour en ik ben aan het werken in een coffee shop. Maar ja, ik wil graag wat geld sparen voor later. of is dit later? Ik bedoel er is zoveel gebeurd in deze 11 maanden. Nooit gedacht dat dit allemaal zou gebeuren. Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door Cara die mijn naam roept. "ja?" vraag ik "Marcel wil je even spreken" zegt ze en ik knik. Ik leg de bekers die ik in mijn hand had neer en loop het kantoor binnen.

"Marcel, je wou me spreken?" vraag ik, hopend op niks ergs. "Oh ja, ik wil even de week met je plannen" zegt hij glimlachend en meteen voel ik me opgelucht. "is goed" zeg ik en ga op de stoel tegenover hem zitten. "Kun je morgen donderdag en vrijdag nog? dan heb je zaterdag en zondag vrij" zegt Marcel. Ik heb toch niks anders te doen dus zeg ik maar: "ja is goed en dan bespreken we vrijdag wel de planning voor volgende week" zeg ik en Marcel knikt. "Is goed en nu hup weer aan het werk" zegt hij en ik loop weer terug naar de balie.

om 6 uur sluiten Cara en ik de tent en gaan allebei naar huis. Ik loop naar binnen en sluit aan tafel. Tijdens het eten vraag ik: "waar zijn Perrie en Lucy?" "Perrie moest in de studio blijven en Lucy moest nog van alles doen thuis enzo" zegt El en ik knik. Om 7 uur pak ikde laptop en ga op de bank zitten.

Ik ga online op skype en zie dat Niall ook online is dus bel ik hem meteen. "Hee Princess" klinkt Nialls ierse accent door de laptop waardoor ik moet glimlachen. "Hee babe" zeg ik en zwaai. "hoe gaat het?" vraagt hij "goed bij jou?" vraag ik "ook goed, Lou doet mijn haar nu" zegt hij en laat Lou zien die bezig is met zijn haar. "Hey Emma!" zegt ze vrolijk en zwaait. "Hey Lou!" glimlach ik en zwaai terug. Op de achtergrond zie ik de jongens zich opwarmen en raar doen.

"Louis! niet aan je haar zitten" roept Lou, wat Eleanor blijkbaar heeft gehoord want ze zit haast op me. "Waar is mijn boobear?" roept ze "Hier ben ik" zegt Louis die met zijn grote blije hoofd helemaal voor het beeld gaat zitten. "I miss youuuu" roept EL "I miss you toooooo" roept Louis. "Is mijn Sophia ook bij jullieee?" vraagt Liam "Ja ik ben hierrrr" zegt Sophia en nu zitten we alle drie in beeld. "Waar is Perrie?" vraagt Zayn die er ondertussen ook is bij komen zitten. "Die is no-" Ik hoor de deur open gaan en Perrie loopt naar binnen. "Hee girls, wat doen jullie?" vraagt ze

"we zijn aan het skypen met de boys en Zayn vroeg net waar je was maar je kwam al binnen" zegt El. "Zaynnnnn hier ben ik!" roept ze blij "yeeeeyy i missed you" zegt hij "I missed you tooo" zegt ze en kust de halve cam. "Bah guys, doe dat een andere keer pleas" zeg ik en trek een vies gezicht. Iedereen lacht en kletst nog met elkaar.

Na nog een kwartiertje geskypt te hebben moeten de boys gaan dus hangen we op. "Ik ga naar boven" zeg ik en loop naar boven. Ik besluit een warme douche te nemen. Hier relax ik echt van. Sommige mensen haatten het om te douchen maar ik geniet er allen maar van. Na een half uur stap ik uit de douche en voel meteen een koude vlaag me tegen moet komen. Ik ril en sla snel een handdoek om mezelf heen.

Ik pak een lekkere joggingsbroek met Nialls hoodie. Als ik mijn kleding kast bekijken bedenk ik me om weer eens te gaan shoppen. Ik doe mijn natte haren in een knot helemaal bovenop mijn hoofd. Ik moet er best om lachen dus maak ik een leuke spiegel en mijn belachelijke knot en plaats hem op Instagram. Meteen krijg ik likes en comments maar sluit mijn mobiel even af. Als ik in bed kruip sla ik mezelf in de dekens en zet de tv nog even aan.

Als ik mijn ogen bijna niet meer kan openhouden zet ik de tv uit en val vervolgens al snel in slaap.....

----------------------------------------

heeyyy,

als jullie tips hebben, hoor ik ze graag!

Ik heb al bij hoofdstuk 27!

ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden!

see you xx kayleigh.

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu