hoofdstuk 70

233 8 0
                                    

15 JAAR LATER

P.O.V EMMA

"Sarah!" roep ik naar boven terwijl ik thomas zijn jasje aan doe. "Ik kom al!" hoor ik Sarah terug roepen en ze rent de trap af en pakt haar hand tas. "Tot straks" zegt Dylan die zijn jas pakt en de deur open maakt. Sarah loopt achter hem aan. "bye" roep ik terug en de deur klapt dicht. "heb je een zin in je eerste school dag?" vraag ik aan Thomas. "ja!" juicht hij en ik doe zijn cars rugzak om.

"papa!" roept Thomas. "ik kom al" zegt Niall en pakt de auto sleutels van het kastje af. " tot zo" zegt hij en geeft me een kus. "tot zo" Hij loopt met thomas de deur uit en rij in de auto weg. RUST. De eerste schooldag is altijd zo druk. We zijn deze zomer naar Ibiza geweest en het was heerlijk! Ik pak mijn kop met Koffie en ga buiten in de hang mat liggen.

15 jaar zijn voorbij en er is veel gebeurd. Sarah is inmiddels al 17 jaar en vorig jaar is ze geslaagd. Ze zit nu op haar nieuwe opleiding op de muziek school. Ze kan heel goed zingen. Van wie zal ze dat nou toch hebben? Dylan zit nu in de derde van de middel bare school. buiten school voetbalt hij heel veel. Thomas is net vier geworden dus zit hij nu in groep 1 van de basisschool.

One Direction is inmiddels gestopt. Ze hebben nog twee tours gedaan. Lucy en Harry hebben al 5 jaar een dochtertje Darcy. Eleanor en Louis hebben ook twee kinderen. Na Mike hebben ze nog een dochtertje gekregen genaamd Danielle. Zayn en perrie hebben ook twee kinderen. Twee jongens genaamd James en Brandon. Liam en Sophia hebben vier kinderen. Een jongen en drie meisjes. Ja dat zijn er genoeg. Scott, Melissa, Jennifer en Hope.

Ik word uit mijn gedachten gehaald door Niall die naast me komt liggen in de hang mat. "en? Hoe vond Thomas het in zijn nieuwe klas?" vraag ik "Hij vond het meteen al leuk dus hoefde ik niet lang te blijven" zegt hij. "Fijn" zegt ik en leg mijn hoofd op Niall's schouder. "dankje" zeg ik. "waarvoor?" vraagt hij. "voor alles" eg ik en kus hem op zijn wang.

*3 uur later*

Ik zit op de bank een boek te lezen als ik de voordeur hoor open gaan. "mam, pap! ik ben thuis!" hoor ik Sarah roepen en ze komt de woonkamer in met Larissa. "heey meiden hoe was het op de nieuwe opleiding?" vraag ik "Leuk! onze mentor is echt geweldig!" lacht ze "fijn" zeg ik. "Waar is Pap?" vraagt ze "Die is werken" zeg ik en ze knikt. "wij zijn boven!" zegt ze en ze lopen allebei naar boven.

Toen One Direction stopte had hij geen werk meer. Dus heeft hij zijn eigen platen label opgericht. Het is erg bekend en er zitten bekende artiesten bij zijn platen Label.

Mijn telefoon gaat dus ik kijk op het schermpje. Dylan. "met Mam" zeg ik "hoi mam, Ik ga na school nog even voetballen dus hoelaat moet ik thuis zijn?" vraagt hij "6 uur" zeg ik "oke is goed doei" "doei" Ik leg mijn mobiel weer weg en besluit een beetje te gaan opruimen.

Mijn ouders komen trouwens elke twee weken naar ons toe. in de vakanties wij naar hun maar omdat de kinderen school hebben gaat het lastig om door de week te gaan. En niall's ouders ook. Zij komen ook iedere twee weken even langs.

* IN DE AVOND *

Het is stil in huis want iedereen ligt te slapen. Niall ligt naast me en hij snurkt licht. Het is 1:27. Hij heeft zijn armen om me heen en mijn hoofd ligt tegen zijn schouder. Ik kijk naar buiten door het raam en zie duizenden sterren schitteren aan de hemel. Ik zou niks willen veranderen aan mijn leven en hoe het allemaal is gelopen.

----------------------------------

EINDE

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu