P.O.V Emma
Ik word wakker en meteen herriner ik me gisteren weer. "Uhg" zeur ik. "Zo te zien ben je al wakker" zegt ze. "Ja hoezo zo blij?" Vraag ik lachend. "Omdat we dalijk op huizenjacht gaan" zegt ze "oja ik kleed me ff om" zeg ik. Ik loop naar mijn kast pak een leuk setje kleren en loop naar de badkamer. Als ik me heb omgekleed doe ik een beetje make-up op en ben klaar. Als we allebei klaar zijn lopen we naar beneden.Als we in de lobby komen lopen we naar buiten en gaan naar een makelaar toe. We hebben allebei besloten om toch apart te wonen voor wat privacy, maar komen wel gewoon zovaak mogelijk bij elkaar langs. We lopen de makelaarij binnen en lopen naar de balie. "Hallo dames waarmee kan ik jullie helpen?" Vraag hij. "Wij willen graag allebei een huis kopen" zeg ik "is goed ik kan jullie wel een paar huizen in de buurt laten zien?" Zegt hij "ja is prima" zeggen we
Lucy heeft Een super mooi huis gekocht maar ging nog even met mij mee want voor mij waren we nog aan het zoeken.
We komen bij het laatste huis aan en de voorkant ziet er super mooi uit! We lopen naar binnen het het is best een groot huis met een tuin en zwembad! "Ik neem het" zeg ik blij"okee dan moet u dit even tekenen"zegt hij. Ik teken hij en krijg de sleutels. "Nou fijne dag nog verder dames!" Zeg hij. "U ook" zeggen we en hij loopt weg. "Gelukkig woon je maar twee straten van me vandaan" zegt Lucy "ja inderdaad" zeg ik.
We lopen terug naar het hotel en beginnen met dozen in te pakken. Het is niet veel want onze andere spullen zouden morgen pas geleverd worden vanuit Nederland. Maar om in het hotel te blijven zo lang is niet zo fijn. Ik pak mijn laatste spullen in en hoor mijn mobiel een Piepje maken. Een sms van niall...zal ik hem openen? Nouja ik open hem gewoon.
▶️niall:
Hey, kan je morgen naar het park komen? Ik wil met je praten. Niall
▶️Emma:
Ja is goed hoelaat?
▶️niall:
1 uur?
▶️Emma:
Oke."Lucy?" Vraag ik "ja?" Vraagt ze "zal ik wel gaan?" Vraag ik onzeker "ja, praat er met hem over en zie vanzelf wat er gebeurd" zegt ze "okee dankje dat je der altijd voor me bent" zeg ik en geef haar een knuffel "dat doen beste vriendinnen" zegt ze en ik glimlach. Ik doe mijn pyama aan en ga ik bed liggen. Na een filmpje kijken val ik meteen in slaap.
Ik wordt wakker door de zon die onze kamer doorbreekt en kijk op mijn telefoon en zie dat het 12 uur is. Lucy is haar bed al uit en niet in de kamer dus die zal vast wel al aan het eten zijn. Ik loop naar de badkamer en neem een frisse douche en dan kleed ik me om, doe mijn haar in een staart en een beetje make-up doe ik op. Ik pak mijn tas en loop naar het restaurant en zie daar Lucy zitten.
"Heey goeiemorgen Slaapkop" zegt ze "goeiemorgen" zeg ik lachend.
Ik neem een croissantje en appelsap en eet mijn ontbijt, ondertussen kletst Lucy over vanalles maar ik krijg maar de helft mee, omdat ik de hele tijd aan niall moet denken. Ik weet niet of hij dit nog kan goed maken, hij heeft me zoveel pijn gedaan.Al is hij in die jaren wel super knap geworden. Oke Emma hou je hoofd erbij. "Aarde aan emma?!" Vraag Lucy. "Sorry maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd"zeg ik "ga dalijk gewoon met hem praten en dan zie je wel wat er gebeurd en anders bel je mij" zegt ze "ja is goed" zeg ik. Na het ontbijt loop in naar het park.
Ik loop het park in en zie niall op een bankje zitten en ik loop er naar toe. "Hey Emma" zeg niall "hoi" zeg ik droog en ga zitten. "Waarover wou je praten?" Vraag ik zonder hem aan te kijken. "Ons" zegt hij. "Oja? Is er een ons dan?" Vraag ik.
"Ja. Kijk Emma ik weet dat ik je heb laten vallen" zegt hij "maar ik laat je niet meer gaan ik zou er alles aan doen om bij je te blijven" zegt niall"waarom heb je dat niet eerder gedaan?" Vraag ik met tranen in mijn ogen "niall we waren beste vrienden en wou je helemaal niet kwijt" zeg ik "ik jou ook niet ik ben altijd boos op mezelf gebleven omdat ik de grootste fout van mijn leven heb gemaakt" zegt hij en ik zie de tranen in zijn ogen staan.
"Emma het spijt me echt" zegt hij en ik barst in tranen uit niall knuffeld me "niall ik heb je zo erg gemist" snik ik. "Geloof me ik jou ook" zegt hij en samen huilen en knuffelen we. "Emma? Kunnen we misschien opnieuw beginnen?" Vraagt niall. "Ja alleen als je me nooit meer laat vallen" zeg ik "die fout maak ik niet nog eens" zegt niall.
Ik en niall lopen door de stad, we hadden besloten om te gaan shoppen. "Zullen we even de h&m in?" Vraag ik "ja is goed" zegt niall. Ik koop een roze croptop en licht blauwe jeans en we lopen weer naar buiten. "Zullen we even naar de Starbucks gaan" vraagt niall "okee" zeg ik. als we onze koffie hebben lopen we naar een tafeltje en praten een beetje.
"Hoelang ben je eigenlijk al hier?" Vraagt niall"viervdagen geleden ben ik hierheen verhuist, pap en mam waren net zoals altijd weer eens op zaken reis" zeg ik "zijn ze nog steeds zo druk?" Vraagt niall "ja maar ik woon nu hier dus" zeg ik
"Hoe gaat het eigenlijk met one direction?" Vraag ik."Goed de jongens zijn net broers voor me" zegt hij "heb je anders zin om morgen met de jongens en mij naar een pretpark te gaan?" Vraagt hij. "Uhm ik weet het niet ik overleg straks wel even met Lucy" zeg ik "oke is goed we appen nog wel even" zegt hij em ik knik.
Het is avond en niall en ik lopen weer naar het hotel want we hadden nog even bij de macdonalds gegeten. "Bedankt voor vandaag het was een grote stap voor me" zeg ik "hoezo?" Vraagt hij "nou ik had me voorgenomen nooit meer tegen je te praten en je nooit meer te hoeven zien" zeg ik
"en nu ben ik de heledag met je weggeweest"zeg ik erachteraan.
"Ohw ja snap ik maar ik vond het super leuk" zegt hij "ik ook haha" zeg ik. We zeggen gedag en ik loop naar de hotelkamer. Ik loop naar binnen en Lucy zit tv te kijken. "Heyy jij bent laat hoe was het met niall?" Vraagt ze "ja we hebben gepraat in het park en heb hem nog een kans gegeven en toen zijn we door de stad gelopen en bij Starbucks koffie gaan drinken en toen nog naar de Mac geweest" zeg ik. "Sow dus het was wel leuk?"vraagt ze. "Ja ergens moet een nieuwe start beginnen he" zeg ik "daar heb je gelijk in" zegt ze en ik hoor mijn telefoon een Piepje maken.Niall: En? Gaan jullie morgen mee? Niall
"Oh Lucy? Ga je morgen mee naar een pretpark met niall, zayn, harry,liam, louis en ik?" Vraag ik. "Sure" zegt ze.
Emma: ja hoelaat?
Niall: we komen jullie om 12:00 uur halen!
Emma: oke tot morgen
Ik leg mijn telefoon weg en kleed me om. "Lucy het is 00:00 uur, ik ga slapen" zeg ik "is goed ik ook" zegt ze.
"Goodnight" zeg ik "Goodnight" zegt ze ook.
-----------------------------------------------
Heeyy,Leuk hoofdstuk?
Geef maar tips als jullie die hebben!
Byee xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...