hoofdstuk 54

224 11 0
                                    

P.O.V EMMA

Een zucht verlaat mijn mond als we eindelijk in Europa aankomen. De vlucht van Japan naar Europa duurde 8 uur (geen idee of dat echt zo is). Ik pak Sarah uit haat stoel en we lopen het vliegtuig uit. Op het vliegveld staan weer veel fans dus gaan de boys even op de foto enz.

"slapen we in de bus of in een hotel?" vraag ik aan Paul. "in een hotel" zegt hij en ik knik. als de jongens klaar zijn pakt Niall mijn hand en vertrekken we de tour bus in. Ik loop de onze 'slaapkamer' in en leg Sarah in haar box. De buggy en box kun je in en uit elkaar schuiven, vandaar dat je hem makkelijk kunt meenemen.

Ik laat de op bed vallen en kijk omhoog naar het plafon. Over twee weken is Sarah jarig en dan zijn we als het goed is in Spanje dus dan is het lekker warm. Ze word dan al 1 jaar, de tijd gaat zo snel. Ik ben trouwens ook bijna jarig.

Ik voel hoe dus bus begint te rijden en Niall komt de slaapkamer in lopen. Hij ploft naast me en kijkt naar me. "wat is er?" vraagt hij "niks, ik was gewoon aan het denken" zeg ik "waaraan?" Hij kijkt me vragend aan. "Sarah's verjaardag" zeg ik. "klopt dan zijn we in Spanje dus kunnen we met z'n 3tjes naar het strand gaan" zegt hij en kijkt me weer vragend aan.

"sounds good" glimlach ik. hij kust me en ik kus hem terug. Zijn hand ligt op mijn buik en mijn hand op zijn wang. Onze kus wordt verbroken door Paul die op de deur klopt. "guys we zijn bij het hotel" zegt hij. "okee we komen" zeg ik

"Ík ga je vanavond meenemen op een date'' zegt Niall. "echt?" vraag ik "ja ik regel alles" zegt hij. een glimlach komt op mijn gezicht en ik kus hem. Hij staat op en pakt Sarah uit haar box. "kom we gaan naar de hotel kamer" zegt hij en ik knik.

we pakken de spullen en krijgen een sleutel van Paul. we lopen naar de bovenste verdieping en zoeken de hotel kamer. "dit is hem" zeg ik tegen Niall en we lopen naar binnen. Het is een super mooie kamer met super mooi uitzicht op de zee. "wauw deze kamer is mooi zeg!" zeg ik.

Ik leg Sarah op bed en ga met haar spelen. Niall komt ernaast liggen en kietelt Sarah waardoor ze een schattig lachje laat horen. ze heeft echt de ogen van Niall, net zo helder blauw als die van hem. Niall pakt haar op en speelt vliegtuig met haar.

"wat gaan we vanavond eigenlijk doen?" vraag ik aan Niall als we tv kijken. "Is een verassing maar je kunt gewoon normaal kleren aan doen" zegt hij en ik knik. Ik pak Sarah en geef haar haar fruit papje. ja ze eet al fruit hapjes. Ik doe haar een slabbertje om en ze eet gretig haar papje.

"hey pezz" zeg ik als perrie onze kamer binnen komt. "ga maar ik let op Saar" zegt ze en glimlacht. "Thanks"'zeg ik en we vertrekken naar waar Niall naar toe wilt. "we gaan lopen" zegt hij als ik naar de auto wil lopen. "oh oké"

Niall pakt mijn hand en we lopen door de straat en het is al donker. de straat lantarens zijn al aan en het is rustig op de weg. Na een tijdje lopen zien ik het strand en kijk ik Niall aan. "het strand?" vraag ik "yup" glimlacht hij. ik geef een kus op zijn wang en we lopen naar het strand.

Op het midden van het strand ligt een kleed met lichtje en eten erop. Ik glimlach en samen lopen we erheen. "Niall dit is prachtig" zeg ik en ik zoen hem. "alles voor mijn prinses" zegt hij "ahw" het maanlicht schijnt over het water dat rustig over de aardbodem drijft. Niall slaat een arm om me heen en samen kijken we naar het maan licht.

"Ik vraag me af hoe alles was gelopen als ik niet naar Londen was verhuist" zeg ik "Gelukkig heb je dat wel gedaan" zegt hij en ik knik. "gelukkig wel ja" ik geef hem nog een kus. "Weetje nadat Sarah er was dacht ik dat we minder tijd samen hadden maar het is ons wel gelukt" zegt Niall. "ik zal altijd tijd voor je maken NI" Zeg ik "ik ook voor jou"

Als we terug in de hotel kamer komen zit Perrie tv te kijken "hey tortelduifjes" zegt ze "hey pezz, ligt Saar te slapen?" vraag ik en ze knik "ze slaapt als een roosje" glimlacht ze. als perrie weg is kijk ik nog even bij Sarah en kleed me dan om. Niall komt achter me staan en kust mijn nek.

Ik moet lachen en draai me om. Ik zoen hem en hij zoent me terug. weer vult mijn buik zich met vlinder en voel ik het vuur werk tussen ons. hij legt me op bed kust mijn nek weer. En je weet wel wat er gebeurd he ;)

---------------------------------
Heyhey,
Ik schrijf wel voor maar het kan soms zijn dat ik iets later upload,
Ik heb net oudergesprek gehad en ik moet beter leren dus ben ik daar wat meer met bezig maar no worries :)
Xx kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu