P.O.V EMMA
*een week later*
We zijn nu al weer een week thuis. Er is niet veel gebeurd. Een week geleden was de laatste show en ik mis touren nu al eigenlijk. Het is echt leuk, ookal mis ik thuis dan wel. Volgens mij had Sarah het ook heel erg naar haar zin!
Vandaag ga ik samen met: Sarah, mama, Lucy, Eleanor, Perrie, Sophia mijn trouwjurk uitzoeken! Mama is een paar dagen hier om te helpen met de bruiloft en het vrijgezellen feest. "Emma, wil je wat eten?" vraagt mam die de keuken uitkomt. "ja doe maar gewoon een boterham" zeg ik en ze knikt. "hoelaat is die afspraak ookal weer?" vraagt ze "half 2 dus over een half uur" zeg ik. "okee"
Sarah kijkt tv. Ik sla een arm om haar heen. "mmm nee" zeurt ze en slaat mijn arm weg. "heeft mevrouwtje weer een pest humeurtje?" zeg ik en zucht. Ik pak mijn mobiel en app Niall.
heey babe, hoelaat ben je vandaag thuis?
Ik zet mijn mobiel weer uit en loop naar boven. Ik pak de wasmand die boven op de trap staat en loop naar mijn bed en begin met kleren opvouwen. Mijn mobiel maakt een geluidje dus open ik whatsapp.
niall: Hey babe, ik ben rond 6 uur thuis xx
emma: okee, tot straks xx
Ik stop mijn mobiel weer in mijn broekzak en vouw nog wat kleren op. Nadat ik de kleren in onze kast en sarahs kast heb gedaan ruim ik een beetje Sarah's kamer op en ruim de wasmand op. Ik loop weer naar beneden en loop naar de keuken.
"hier je boterham" zegt mam en ik eet snel mijn boterham op want we moeten vertrekken. "Sarah lieverd kom, doe je jasje aan" zeg tmam tegen Sarah en ze lopen naar de gang. Ik pak mijn handtas en trek mijn leren jasje aan.
"lets go" zeg ik. Ik zet Sarah op de achterbank en doe haar riem vast. Mijn moeder en ik stappen ook in en rijden naar de bruidsshop. Ik zie dat de rest al buiten staat te wachten. "hey girls" zeg ik en geef ze allemaal een knuffel.
"omg ik heb er echt zin in" zeg ik en pak Sarah op mijn arm. We lopen naar binnen en een vrouw achter de balie glimlacht naar ons. "Hallo, ik had een afspraak" zeg ik als ik bij de Balie sta. "wat is u naam?" vraagt ze "Emma Watson" zeg ik en de vrouw kijkt op haar computer.
"u mag hier rechtdoor lopen en dan aan de rechter kant staat een bank daar mag u plaats nemen" zegt de vrouw "oke dankuwel" glimlach ik en we lopen naar de bank waar we wachten tot iemand ons komt helpen.
"hallo allemaal, wie is de bruid?" vraagt een man in een zwart pak. "ik"zeg ik en de man glimlacht. "hallo en hoe heet je?" vraagt de man "Emma en u?" vraag ik "paul, nou vertel me eens wat een beetje jou stijl is en wat je eigenlijk zoekt" zegt Paul
"Ik wil verschillende jurken passen, Maar als ik een stijl moet kiezen liever een Baljurk, dus echt een prinsessen jurk" lach ik "Nou aan de slag dus, Ik zal eens een paar jurken voor je gaan zoeken" zegt Paul en ik knik. Hij loopt weg en we krijgen wat de drinken van een meisje met een uniform aan met het logo van de bruidsshop.
Na een kwartiertje komt Paul terug met lege handen. "kom maar mee naar het pas hokje daar hangen de jurken" zegt hij en ik loop met hem mee. "ik stel voor dat we eerst deze passen" zeg hij en laat een zeemirmeer model voor me. "is goed" zeg ik en trek de jurk aan. Paul doet de jurk dicht.
Ik doe het gordijn open en loop over de kleine catwalk. "wauw emma!" zegt Perrie. Ik lach en kijk in de spiegel. De jurk is wit en loopt strak over mijn lichaam en aan de onderkant loopt hij uit. het bovenstuk is simpel met een band waar diamantjes op zitten. "hij staat je echt prachtig" zegt mam "dankje" lach ik.
"volgende passen?" vraagt Paul "ja" Ik loop weer terug naar het pashokje en trek de volgende aan. Hij is niet strak maat ook niet wijd. Hij heeft een A vorm dus een beetje uitlopend. Hij is van zijde stof en heeft een paar diamantjes op het boven topje. Hij is strapless. Ik loop weer naar buiten. "en?" vraag ik "echt mooi, maar niet jou stijl" zegt Eleanor twijfelend "ja" zegt Lucy. "next" lach ik
Ik trek de volgende jurk aan en ik ben meteen verkocht. De jurk is heel wijd en strapless. Het boven stuk is bedekt met glitters en Loopt meteen wijd uit. Ik zucht en kijk naar mezelf in de spiegel. Hij is perfect.
Ik loop naar buiten en hoor meteen allemaal 'ahw' s. "wauw Emma die is echt geweldig" zegt Mam en laat een traantje. "ahh mam niet huilen" lach ik "'sorry" lacht ze. "Emma dit is hem" zegt Lucy. "hij ios echt geweldig" zeg ik en bekijk mezelf goed. "dus Emma, do you say yes to the dress?" vraagt Paul. "i'm saying yes to the dress" juich ik.
*2 uur later*
We zitten in de auto opweg naar een andere bruidszaak om De jurken voor de bruids meisjes uit te kiezen. We komen na 20 minuten aan bij een grote winkel en lopen naar binnen. "hallo zijn jullie de familie watson?" vraagt een vrouw achter de balie. "ja" zeg ik en we mogen met haar meelopen.
Kijk maar eens rond om te kijken of u iets leuks vind" zegt ze en loopt weer weg. Ik kijk rond en mijn ogen vallen op schitterende bruidsjurken en bruidmeisjes jurken. Niall en ik hadden het er al over en we besloten om de kleur voor de bruids meisjes jurken grijs te doen. Mijn oog valt op een kort strapless grijs jurkje en ik neem het in mijn handen. "Guys check dit" zeg ik en laat het de rest zien.
*savonds*
Ik zit op de bank als Niall binnen komt. "Heey babe" zegt hij en geeft me een kus. "Heey hoe was je dag?" Vraag ik "goed eerst vergadering en toen pakken uit zoeken" zegt hij en ploft naast me. "PAPA!" Roept Sarah en rent naar Niall. "Hey schatje" Niall neemt haar op zijn schoot en kus haar op haar wang."en bij jou?" vraagt hij "Ook goed, ik heb een bruidsjurk gevonden" zeg ik en kan het niet laten om te glimlachen. "Ik kan niet wachten om hem te zien" lacht hij "dan moet je toch nog een maand wachten" zeg ik en zet de Tv aan.
"Hey Niall" zegt Mam die de keuken uit komt lopen. "Hallo Anna" zegt hij en Staat op. Hij zet Sarah neer en loopt naar de keuken. Ik denk om iets te drinken. "Emma kom je ook? Het eten is Klaar" zegt Mam. Ik pak Sarah op en zet haar in haar stoeltje aan de keuken tafel. De geur van macaroni dringt door mijn neus en snel neem ik plaats aan tafel naast Niall.
--------------------
hey guys,
De reden dat ik deze afgelopen weken niet heb geupload is omdat ik veel in het ziekenhuis ben geweest voor mijn oren. Ik zal jullie niet lastig vallen met de details maar ik ga het verhaal gewoon af maken en uiteraard komt er daarna weer een nieuw boek. er komt nog meer informatie daarover binnenkort!
Het spijt me heel heel heel heel erg dat ik dus niet meer heb geupdate maar dat deed ik niet expres er was gewoon iets tussen gekomen. Nog maals sorry! Er volgt heel snel weer een hoofdstuk!
xxxxxxxx kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...