P.O.V EMMA
"Ja!" zeg ik blij en Niall schuift de ring om mijn vinger heen. De mensen om ons heen klappen en ik vlieg op Niall af. Ik kus hem en hij kust terug. Hij trekt me in een dikke knuffel. Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan en kus hem weer. "omg" zeg ik nog steeds in shock. "ik hou zoveel van je" zeg ik "ik meer van jou babe" zegt hij.
Niall komt achter me staan en samen kijken we naar de Lichtjes van de stad. Zijn armen liggen om mijn middel en zijn hoofd leunt op mijn schouder. "dit is de mooiste avond van mijn leven" zeg ik "zolang ik bij jou ben is alles mooi" zegt hij en kust mijn wang. Ik kijk naar de diamanten ring die om mijn vinger fonkelt. "hij is echt schitterend" zeg ik. "wist ik wel" lacht Niall.
Savonds komen we weer bij de hotel kamer en ik kijk in het bedje van Sarah. ze ligt rustig te slapen. Ik kom de slaapkamer weer in en zie Niall zonder shirt staan. Hij loopt naar me toe en pakt mijn hand. Hij neemt me mee naar het bed en kust mijn nek. Een breede glimlach vormt op mijn lippen en een kreun kan ik niet onderhouden.
Zijn handen liggen om mijn heupen en hij heeft mijn sweetspot gevonden. Kippenvel neemt mijn huid over en al snel heeft hij zijn lippen om de mijne geplant. Hij trekt mijn jurk en BH uit. Zijn handen glijden over mijn borsten en onze zoen wordt steeds heviger. Ik maak zijn broek knoop los en hij trapt zijn broek uit. Hij trekt mijn ondergoed uit en ik zijn boxer.
Hij legt me op bed en hij komt boven op me liggen. Zijn vingers verkennen mijn onderste en mijn hand die van hem. Na en tijdje voel ik hoe hij liefdevol in me glijd en een pijnscheut komt door mijn lichaam. Al snel wordt dat verplaatst door genot.
*'S MORGENS*
Ik wordt wakker door Sarah die is aan het huilen en Niall slaapt gewoon door. Ik sta op en trek snel iets aan. Als ik naar Sarahs bedje loop staat ze rechtop in haar slaapzakje. Ik pak haar op en ze spuugt haar speen uit. Ik kleed haar om en zet haar op de bank voor de tv.
Ik neem schone kleren en ga naar de badkamer om een douche te nemen. Als ik klaar ben met alles loop ik weer naar het slaap gedeelte en open ik de gordijnen waardoor Niall wakker wordt. "goodmorning verloofde" zegt ik blij en spring op hem. "goodmorning fiance" lacht hij en ik geef hem een kus op zijn wang.
Als Niall ook klaar is met douche en aankleden lopen we naar beneden om te gaan ontbijten met de rest. Ik neem Sarah op mijn arm en schep wat eten voor mezelf op. Ik ga naast Eleanor zitten en Niall komt naast mij zitten. Ik tik Eleanor aan en Hou mijn hand omhoog. Harr ogen worden groot als ze mijn ring ziet. "OMG DIE MEEN JE NIET!" gilt ze waardoor het hele restaurant naar ons kijkt.
"jawel!" zeg ik blij en Eleanor trekt me in een knuffel. "gefeliciteerd!" zegt ze blij. "dankjewel" lach ik en de rest feliciteert ons ook. Niall slaat zijn arm om me heen en kust mijn wang. Ik geef Sarah haar fruit hapje en eet zelf ook mijn eten op.
Paul komt bij de tafel staan en kucht even zodat iedereen hem aankijkt. "oke guys jullie hebben morgen de EMA'S dus jullie moeten morgen om 17:00 klaar staan oke?" zegt Paul. "we mogen toch een date mee nemen he?" vraagt Zayn. Paul knikt en Niall kijkt meteen naar mij. Ik glimlach en Paul gaat weer weg. We eten rustig ons ontbijt op en daar na vertrekken de boys naar de singeersessie.
"Zullen we vanmiddag jurken gaan kopen?" vraagt Lucy als we naar onze kamers gaan. "ja is goed" zegt ik en iedereen stemt in. Ik loop samen met Sarah de hotel kamer weer in en ruim een beetje op. Sarah kijkt een tekenprogramma en ik ga even op social media. Op twitter Zie ik dat Niall en ik wereld trend zijn.
ik zie bij een aantal tweets links staan dus klik ik er op een. Het filmpje van waar Niall mij ten huwelijk vraagt komt tevoorschijn. Ik glimlach als ik het filmpje zie sluit dan twitter weer af om de haat comments te voorkomen. Ik fris me even op, pak mijn spullen en loop samen met Srah naar de lobby en vervolgens vertrekken we met alle meiden naar de stad om jurken te kopen.
*na de middag*
Ik heb de perfecte jurk gevonden en de andere meiden ook! voor Sarah heb ik het schattigste jurkje ooit gekocht! de jongens zijn genomineerd voor twee awards! Ik he echt heel erg veel zin in morgen! Het is 17:00 uur en Niall had me geappt dat hij met de jongens bij de mac ging eten dus bestel ik wat van de roomserves voor mij en Sarah.
Terwijl ik Sarah in bed leg komt Niall binnen en geeft ons beide een kus. Ik lees Sarah even voor totdat ze in slaap is gevallen en daarna loop ik terug naar de bank. Niall zit op de bank met zijn telefoon. "hoe was het vandaag?" vraag ik en ga naast hem zitten. "leuk de fans waren echt top" zegt hij en glimlacht.
"weet je al dat we wereld trend op witter zijn?" vraag ik "ja ik had het gezien, iemand had het aanzoek gefilmd" lacht hij "ja klopt" zeg ik en kijk naar de ring. "zullen we het morgen bevestigen?" vraagt hij en kijkt me aan "is goed" zeg ik en geef hem een kusje.
----------------------------------
Heyy
Ze heeft ja gezegd😍
Ik wou gewoon echt vandaag uploaden dus jaa :)
Byee xx kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...