Hoofdstuk 4

937 24 8
                                    

P.O.V Emma
De volgende ochtend loop ik de douche uit en kleed me om, ik doe een beetje make up op en parfum. Lucy was al klaar en het was 11:45 we keken nog even tv en toen hoorde we geklop en deden de deur open. Daar stonden ze alle 5, ik gaf ze een voor een een knuffel en pakte mijn tas.

Eenmaal buiten liepen we naar een klein busje en reden door naar het pretpark. Bij het pretpark aan gekomen zie ik geen mensen lopen en vraag aan niall hoezo het zo rustig is.
"We hebben het pretpark gehuurd voor ons alleen vandaag" zegt niall

"wat? Supervet!" Zeg ik. We lopen naar binnen en Lucy roept meteen dat ze in de achtbaan wil. "Okee kom!" Zeg ik en ren er naar toe. We zitten allemaal in een karretje, ik zit naast niall. Ik gil de longen uit mijn lijf als we door de loopings gaan. Als we de achtbaan weer uitlopen zegt harry: "gosh jij kan gillen" en ik lach heel hard.

Als het bijna avond is lopen we het pretpark weer uit en lopen naar de auto. We besluiten nog even naar de Mac te gaan. We bestellen allemaal een big Mac menu en gaan zitten. Iedereen is druk met elkaar aan het praten. "Het was echt super leuk vandaag!" Zeg ik tegen niall "ja het was gezellig" zegt hij

"wat ga je morgen doen?" Vraagt niall "ik en Lucy gaan morgen verhuizen" zeg ik "gaan jullie weer samen wonen?" Vraagt hij "Nee, we hebben allebei een appartement gekocht" zeg ik "leuk! Hebben jullie hulp nodig?" Vraagt niall "ik zal wel even vragen" zeg ik en draai me om naar Lucy.

"Lucy niall vraagt of we morgen hulp nodig hebben bij het verhuizen" zeg ik "jaa tuurlijk ze mogen wel helpen" zegt ze en draait zich weer om naar harry. "Ja is goed jullie mogen helpen" zeg ik "okee ik app je nog wel" zegt niall en ik knik.

Als we bij het hotel aankomen geven ik en Lucy iedereen nog een knuffel en zeggen gedag. Als we de kamer binnen lopen plof ik neer op bed en denk aan niall. Gaan we te snel? Vergeef ik hem te snel? Ik weet het niet. Ik zucht en loop naar de badkamer. Ik neem een douche en doe mijn pyama aan. Ik loop naar mijn bed en pak nog even mijn mobiel en app niall.

Emma: kunnen jullie morgen om 11:00 uur hier zijn? Emma

Niall: ja is goed, tot morgen! x niall

Ik leg mijn mobiel weg en ga onder de dekens liggen. Lucy ligt ook in bed en is nog wakker. "Lucy?" Vraag ik "ja?" Vraagt ze "denk je dat ik te snel ga met niall enzo?" Vraag ik "nee, Emma je moet hem nog een kans geven, maak lol hij heeft zelf gezegd dat hij je nooit meer laat gaan toch?" Zegt ze "ja klopt je hebt gelijk" zeg ik "slaaplekker" zegt ze "Goodnight" zeg ik terug en val in slaap.

Ik wordt wakker van gepraat en open langzaam mijn ogen. "Zal ze al wakker zijn?" Hoor ik iemand zeggen "ssht, jongens ze heeft zich duidelijk verslapen" hoor ik Lucy zeggen. Ik ga recht zitten en zie alle jongens naar me kijken.
"Goooooodmorningggg" gilt louis "god louis ik ben net wakker" zeg ik geïrriteerd "wat doen jullie hier zo vroeg?" Vraag ik. "Uhm lieve schat het is al half 12" zegt niall "wat?! Shit" zeg ik

"ik kleed me ff om" zeg ik "is goed, je ziet er wel mooi uit" zegt louis lachend en ik kijk hem vragend aan. Ik kijk in de spiegel en kijk verschrikt. Daarom zei hij dat dus bedenk ik me. Mijn haar staat alle kanten op en ik heb een korte pyama aan. Ik kleed me om en loop de kamer weer in en de jongens zitten op mijn bed.

"Oke ik ben klaar komen jullie?" Vraag ik ze knikken en staan op, net als Lucy. We pakken allemaal een paar dozen en leggen die in de auto's. Eerst brengen we Lucy's spullen naar haar appartement, als we daar klaar zijn brengen we mijn spullen naar mijn appartement. Het is 6 uur als we helemaal klaar zijn met alles en bestellen een pizza. We kletsen gezellig en zie Lucy en harry steeds samen, dat wordt nog iets ik weet het zeker.

Om 23;00uur gaan de jongens naar huis en ruimen ik en Lucy de pizza dozen op. Als we op de bank zitten om te kletsen zegt Lucy "ik denk dat ik harry leuk vindt, maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind" "ik zag het aan je toen straks dat je harry leuk vind en harry vind jou vast ook leuk, vertel het hem" zeg ik

"ja ik denk dat ik met harry ga afspreken en dan hem ga vertellen wat ik voel" "goed idee" zeg ik "en hoe zit het tussen jou en niall?" Vraagt ze "steeds beter en ik denk dat ik gevoelens krijg maar denk dat het te snel gaat" zeg ik "em, als jij iets voor hem voelt gaat het niet te snel, je hebt hem nog een kans gegeven dus vergeet het verleden" zegt Lucy "ja ik wacht gewoon af en dan vertel ik het hem" zeg ik "goed idee" zegt ze. Na een tijdje gaat Lucy ook naar huis en loop ik naar boven om te gaan slapen.

P.O.V niall
We rijden naar huis en gaan voor de tv zitten. Ik vindt Emma echt leuk....maar ik denk dat ze me nog steeds haat en ik denk dat ze me ook niet leuk vindt. "Wie wil wat drinken?" Vraagt liam en iedereen knikt en liam pakt 5 cola's. "Dus niall jij en Emma?" Vraagt harry nieuwsgierig "wat? Das niks" zeg ik terwijl ik bloos "niall je bloost!" Schreeuwt louis "niall en Emma! niall en Emma!" Gilt louis "louis!!" Schreeuw ik

"oke ja ik vindt haar leuk maar ze haat me vast nog" zeg ik "niall kom op ze heeft je nog een kans gegeven, vertel haar wat je voelt" zegt harry "ja okee ik vraag wel of ze kan afspreken" zeg ik en de jongens knikken. "Maar harry jij en Lucy dan?" Vraag ik nieuwsgierig "ja ze wel leuk maar idk" bloost harry

"harry je bloost het is wel duidelijk dat je haar leuk vindt" zegt liam "ja okee maar ik denk niet dat ze mij leuk vindt" zegt harry "harry kom op ze zit de hele tijd bij je tuurlijk vindt ze je leuk" zegt niall "ja ik zal wel eens met der afspreken en dan vraag ik haar" zegt harry "goed idee man" zegt zayn.

P.O.V Emma
Ik zit op de bank tv te kijken als mijn Telefoon af gaat en ik neem op. "Met Emma" zeg ik "Hey met harry" zegt hij "ohw Hey harry wat is er?" Vraag ik "Ik heb een vraag" zeg hij "nou?" vraag ik "Uhm weet jij misschien wat Lucy leuk vindt om te doen?" Vraagt hij "ja Lucy vindt het super leuk om naar de Londen eye te gaan" zeg ik "okee Thanks" zegt hij "maar harry waarom wil je dat weten?" Vraag ik "kom je ooit wel achter doeii" zegt hij en hangt op. Okee dat was raar denk ik bij mezelf.

Ik besluit nog de laatste dozen uit te pakken en haal een paar spullen uit de dozen. Op de bodem van de doos ligt een foto van mij en niall toen we klein waren. Wat mis ik die tijden, nooit zorgen hoeven te maken, nooit beslissingen te hoeven maken en niet elkaar verliezen. Er drupt een traan naar beneden en veeg die weg. Ik wou dat alles weer zo als vroeger.

Toen mijn ouders nog gewoon elke dag thuis waren en ik buiten speelde met niall en dat we kattenkwaad uithaalde. Bij die gedachte glimlach ik weer. Ik ben blij dat ik weer contact heb met niall, hopelijk laat hij me nu niet vallen. En ja ik weet dat het stom klinkt maar ik heb gevoelens voor niall gekregen maar weet niet of niall wel iets in me ziet.

Ik leg de laatste spullen weg en bel mijn moeder. Na een paar keer overgaan neemt ze op.
"Hey mam" zeg ik "heey schat hoe is het?" Vraagt ze "goed met jou?" Vraag ik "goed ik ben nu in Cuba met je vader" zegt mam "leuk ik mis je wel" zeg ik en voel tranen branden "ach lieverd wij jou ook gaat alles echt wel goed anders komen we meteen naar je toe" zegt mam

"ja mam het gaat echt goed jullie hoeven niet te komen" zeg ik " okee lieverd wel bellen als iets is he" zegt ze "ja mam zal ik doen, wat hebben jullie al gedaan daar?" Vraag ik "veel, zelfs met dolfijnen gezwommen" zegt ze "leuk! Maar ik ga even boodschappen doen" zeg ik "okee lieverd pas goed op jezelf he" zegt ze "ja veel plezier nog! Doeii" zeg ik "doeii" krijg ik terug en hang op.
---------------------------------------------
Heyy,

Sorry dat ik zo langzaam schrijf, ik had het druk deze week.

Dus nu nieuw hoofdstuk!

Byee xx Kayleigh

I Want You Back - Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu