P.O.V EMMA
Het is vandaag zaterdag dus slapen we allebei uit. Om 11 besluit ik op te staan. Niall ligt nog te snurken dus laat ik hem maar liggen. Ik loop naar beneden en maak mezelf een warme kop koffie. Als die klaar is ga ik op de bank zitten en drink mijn koffie. Het weer is een beetje regenachtig vandaag. Mischien kunnen we vandaag we al wat meubels bestellen ofzo."Goedemorgen" hoor ik Niall zeggen dus draai ik me om. Hij heeft alleen een grijze joggingsbroek aan en zijn haar staat alle kanten op. Het maakt hem sexy. "Goodmorning" zeg ik terug en geven elkaar en kus. "Heb je al gegeten?' Vraagt hij "nee" zeg ik "ik maak wel twee eitjes oke?" Vraagt hij "ja is goed"
Na het ontbijt ruimen we Samen op. "Ik ga even douchen" zeg ik en Niall knikt. Ik loop naar boven en neem vervolgens een lange warme douche. Als ik mijn haren sta af te drogen komt Niall binnen. "Babe, Liam en Sophia vragen of we bij ze komen eten met de rest, wil je gaan?" Vraagt hij "ja dan kunnen we ook gelijk vertellen dat ik zwanger ben oke?" Zeg/vraag ik. "Okee"
Als ik mijn kleren aan heb loop ik weer naar beneden en ga ik oo de bank zitten met de laptop. "Wat ga je doen?" Vraagt hij en gaat naast me zitten. "Ik dacht misschien kunnen we al meubels bestellen" zeg ik "ja goed idee" zegt hij en we kijken op wat sites. "Deze bank is zo leuk!" Zeg ik en wijs een beige hoek bank. "Ja die is mooi" zegt Niall.
Nadat we allerlei meubels hebben besteld gaan we nog wat films kijken en daarna maken we ons klaar om naar Liam en Sophia te gaan. "Ben je klaar?" Vraagt Niall na een half uur. "Ja ik kom" ik trek mijn jas aan en we rijden naar Liam en Sophia. "Heyy!" Zegt Sophia en ik geef haar een knuffel. "Hey!"
We lopen naar de gedekte tafel waar de rest allemaal al zit. We geven elkaar allemaal een knuffel en van aan tafel zitten. Liam en Soohia hebben heerlijke gerechten gemaakt en schenken voor iedereen wijn in behalve voor Eleanor. "Nee ik hoef ook geen wijn" zeg ik tegen Sophia die me verbaasd aankijkt. Ik glimlach en kijk Niall aan waarop hij knikt. "Guys we moeten jullie wat vertellen" begin ik.
"Nou uhm ik ben ook zwanger" zeg ik. "Omg echt?" Roept El waarop ik knik. "Echt". We worden door iedereen gefeliciteerd en eten daarna gezellig met iedereen het eten. Iedereen is met elkaar aan het kletsen. Eleanor en ik kletsen over baby's. Ik ben blij dat ik er samen met haar over kan praten nu.
Na een gezellige avond gaan we terug naar huis en gaan gelijk naar bed want ik ben best moe...
P.O.V NIALL
Ik wordt wakker en Emma ligt nog te slapen. Ik kijk oo de wekker en zie dat het pas 9 uur is. Vandaag is het zondag dus hebben we nog een dagje vrij. Ik kan niet meer slapen dus sta ik op en loop naar beneden. Ik zet de tv aan en kijk wat er op tv is. Na een uurtje komt Emma naar beneden. "Goodmorning sunshine" zeg ik en kus haar "Goodmorning"
"Wat gaan we vandaag doen?" Vraagt ze "zullen we verder gaan verven in het Nieuwe huis?" Vraag ik "ja goed idee". "Ik ga wel verf halen dan kan jij je omkleden" zeg ik en ze knikt. Ik loop naar boven kleed me aan en ga vervolgens naar de kluswinkel. Ik koop een paar poten verf en rij weer naar huis. "Ik ben er weer!" Roep ik "okee!"
Smiddags om 14:00 uur rijden we naar het Nieuwe huis en beginnen met verven van de keuken. "De woonkamer heb je mooi gedaan" complimenteer ik haar. "Thanks". De keuken is best groot dus hier zijn we wel de hele middag mee bezig. Opeens uit het niets voel ik natte klodder verf in mijn gezicht belanden. Vervolgens hoor ik Emma zich kapot lachen en ren ik haar achterna. "Hahahah" roept ze en ik krijg haar te pakken. Ik smeer een dikke klont verf op haar gezicht.
"Aahh" gilt ze "hahaha die kreeg je terug" roep ik en na een half uur zitten we helemaal onder de verf. "Wauw, wij zijn echt kinderachtig" lacht ze "leuk toch" zeg ik "jupp"
"Zullen we langs de macdonalds rijden?" Vraag ik als we in de auto zitten "is goed wel door de Mac drive want ik ga zo echt niet naar binnen" lacht ze en kijkt naar haar kleren die helemaal onder de verf zitten. We rijden langs de Mac drive en bestellen 2 big Macs.
P.O.V EMMA
Als we terug thuis zijn gaan we nog gezellig in de tuin bij het kamp vuur zitten en praten over verschillende dingen. "Eigenlijk zijn we toch snel gegaan he" zeg ik "hoe bedoel je?" Vraagt Ni "nou anderhalf jaar geleden haatte ik je nog en nu ben ik zwanger van je" lach ik "ja klopt nooit gedacht dat dit zou gebeuren" zegt hij "inderdaad maar ik ben blij dat het zo is gelopen" zeg ik "ik ook" zegt Niall en kust mijn hoofd. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en samen kijken we naar de Sterren.Om 12 uur zijn we het moe en besluiten we naar bed te gaan. We poetsen onze tanden en kleden ons om. Als we in bed liggen kruip ik tegen Niall aan en leg ik mijn hoofd op zijn blote borst. "Goodnight Nialler" zeg ik "Goodnight prinsess" zegt hij en zo vallen we in slaap..
-----------------------------
Heyy,
Sorry dat ik zo langzaam schrijf maar ik heb het een beetje druk,
Ik heb echt heel veel ideetjes!
Liked it?
Xxx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...