P.O.V NIALL
Ik zit in het vliegtuig onderweg naar Londen voor Emma. Het is 5 uur vliegen (geen idee of dat waar is). "Niall het komt wel goed" zegt Harry. "Ik hoop het" zeg ik. "Jongens we moeten nog 2 en een half uur vliegen dus ga maar slapen jullie hebben veel slaap tekort gehad" zegt Paul en k duw mijn oordopjes in mijn oren. Ik zet muziek op en val in slaap.
"Niall we gaan zo landen, wakker worden" zegt Paul en ik wrijf in mijn ogen en maak mijn gordel vast. Ik voel hoe het vliegtuig begint te dalen. 15 minuten later staan we op de grond en stappen uit het vliegtuig. We nemen onze koffers en vertrekken met een zwarte grote auto naar Louis zijn huis want de meiden wonen voor een jaar samen. "ben je zenuwachtig?" vraagt Louis "ja nogal ze zal me niet meteen vergeven" zeg ik en Louis knikt.
Als we voor het huis staan wil ik eigenlijk wegrennen. Wegrennen van alle problemen maar dat kan niet. Zayn klopt op mijn rug en zegt: "je kunt het wel kom" en we lopen naar de deur. Louis belt aan (ja hij heeft een eigen sleutel maar hij wou Eleanor extra laten opstaan) sukkel. Eleanor doet open en gilt "Omg Louis ik heb je zo erg gemist" zegt ze en vliegt om zijn hals. Ook Sophia en perrie komen aangerend en vliegen Liam en Zayn om de nek. We lopen allemaal naar binnen en de meiden kijken mij woest aan.
"waar is Lucy?" vraagt Harry verbaast "Die is met Emma naar Ierland" zegt ze mij aankijkend "WAT?! waarom?" vragen Harry en ik. "Omdat iemand genaamd Niall Horan haar heel erg gekwetst heeft" zegt Eleanor boos tegen mij. "ik was dronken en ben helemaal naar hier gekomen!" roep ik "dronken is geen excuus om met een andere wijf naar bed te gaan en wat wou je hier doen? gewoon sorry zeggen? dat is niet genoeg" zegt Sophia boos. "Ik weet het en ik ga naar Ierland morgen" zeg ik "Ik ga ook mee" zegt Harry en ik knik. "het is al 11:00 uur jullie zijn vast moe, laten we gaan slapen" zegt Eleanor en we knikken allemaal.
Mijn wekker gaat om 11:00 uur en ik stap uit bed. Ik had gehoopt dat Emma naast me lag. Dit is de kamer waar ze slaapt.Onderweg naar de badkamer kom ik Harry tegen en zeg "goodmorning, om 14:00 uur vertrekken we zei Paul" "is goed" zegt Harry en ik loop de badkamer in. Ik neem een warme douche en doe mijn kleren aan. Vervolgens loop ik naar benden waar de rest al zit te eten en schuif aan tafel. Ik eet twee broodjes maar heb niet veel honger want ik denk de hele tijd aan Emma.
"hoelaat moeten jullie weg?" vraagt Louis "14:00 uur vertrekt de privéjet dus om 13:00 uur daar heen" zeg ik en hij knikt. "het komt wel goed nialler" zegt Liam "dat weet ik nog niet zo zeker ik heb haar echt gekwetst he?" vraag ik aan de meiden. "ja, je had haar reactie moeten zien toe we het zagen op tv" zegt Perrie en ik knik verslagen. "ik ga even mijn mobiel pakken boven" zeg ik en loop naar boven. Ik probeer Emma weer te bellen maar ze neemt niet op. Het is inmiddels 13:00 uur dus vertrekken we naar het vliegveld en nemen afscheid. Harry en ik lopen naar het vliegtuig en stappen in.
"oké boys, het is maar een uurtje vliegen dus doe maar wat jullie willen" zegt Paul en ik ga maar wat op mijn mobiel zitten. Ik heb Emma al iets van 100 berichtjes gestuurd met sorry maar de reageert maar niet. Ik krijg haar terug. hoe dan ook! "maak jullie gordels vast we gaan dalen" zeg Garrett onze piloot. Ik maak mijn gordel vast en voel hoe we langzaam zakken. "ik app Lucy even waar ze is" zegt Harry en ik knik. "ze is bij Emma, de ouders van Emma zijn weg maar ze weten niet dat we komen" zegt Harry en ik knik weer "Dan moeten we dus naar Emma's huis" zeg ik en Harry knikt.
We staan inmiddels voor Emma's huis en Harry belt aan. Na een poosje maakt Lucy open en haar ogen worden groot. "omg Harry ik heb je zo gemist" roept ze blij en vliegt hem om de nek. Oh kom op? Kon ik Emma maar zo vast pakken. Lucy kijkt mij aan en vraagt "wat doe jij hier?" "Ik ben hier voor Emma waar is ze?" vraag ik "Ze is boven kom maar mee" zegt ze en we lopen naar boven. We stoppen voor haar kamer en Harry en Lucy lopen eerst naar binnen. "Emma er is iemand voor je" zegt ze en ik loop naar binnen.....
P.O.V EMMA
Ik zit met Lucy op bed magazines te lezen als de bel gaat. "ik ga wel" zegt ze en loop naar beneden. Ik hoor haar tegen iemand praten maar lees door in mijn magazine. Opeens loopt Lucy de kamer in samen met Harry. Voor ik iets kan zeggen zegt Lucy "Emma er is iemand voor je" en Niall komt de kamer in lopen. Ik ben stil en kijk hem niet aan. "Emma" zegt Niall en komt voor me op zijn knieën zitten en pakt mijn handen. "waarom?" vraag ik met tranen in mijn ogen en kijk hem aan. Ik zie dat hij breekt van binnen. "Het was een grote fout, ik wou je nooit kwetsen" zegt hij "was ik niet genoeg voor je dan?" vraag ik "je bent het beste wat me is overkomen" zegt hij. "waarom doe je me dit dan aan?" roep ik en sta op. "ik was dronken en dacht niet na" verontschuldigt hij zich. "dronken zijn is je excuus? ga gewoon weg naar dat wijf" roep ik en loop naar beneden. Als ik in de keuken sta komt Niall binnenlopen.
"Emma geloof me nou" zegt hij "ik weet het niet meer Niall" zeg ik. "denk gewoon even na oke?" vraagt hij "oke maar je kunt nu beter gaan" zeg ik "oke snap ik" zegt hij en loopt via de voor deur naar buiten...
---------------------------------------
Heeyy,
Wat vinden jullie van het verhaal tot nu toe?
Xx Kayleigh
JE LEEST
I Want You Back - Niall Horan
FanfictionEmma watson had een beste vriend niall horan, ze deden alles samen. Totdat niall besluit mee te doen aan de X-factor. Hij wordt wereld beroemd met zijn band One Direction. Emma hoort nooit meer iets van hem en huilt alleen maar, ze mist hem zo erg! ...